Πανελλήνιες 2021: Είμαι απόφοιτος και αποτυχημένος άριστος-Η επιστολή στην Κεραμέως
Στην Υπουργό παιδείας απευθύνεται μαθητής που συγκέντρωσε 20.988 μόρια αλλά δεν εισάγεται στην σχολή της επιλογής του, λόγω ελάχιστης βάσης εισαγωγής🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Απόφοιτος της Τρίτης Λυκείου, που συγκέντρωσε στις πανελλήνιες 20.988 μόρια, και όμως δεν εισάγεται στην σχολή της επιλογής του, λόγω ελάχιστης βάσης εισαγωγής στα ειδικά μαθήματα, έστειλε ανοιχτή επιστολή στην υπουργό παιδείας, Νίκη Κεραμέως. «Είμαι απόφοιτος και “αποτυχημένος άριστος”», λέει ο Διονύσης Κατάκαλου, που, παρά την υψηλότατη βαθμολογία του, δεν θα καταφέρει να εισαχθεί στην Αρχιτεκτονική Σχολή του ΕΜΠ ή του ΑΠΘ, που ήταν και η επιθυμία του.
Μέσω της επιστολής, που δημοσιεύτηκε στο alfavita.gr, ο Διονύσης εκφράζει τα παράπονά του για τον τρόπο βαθμολόγησης των ειδικών μαθημάτων και το ότι, αριστούχοι μαθητές, δεν κατάφεραν να περάσουν στις σχολές που επιθυμούσαν.
Στην επιστολή του ο Διονύσης αναφέρει:
«Αξιότιμη κα υπουργέ,
Γνωρίζω ότι ο χρόνος σας είναι περιορισμένος και για αυτόν τον λόγο θα προσπαθήσω να είμαι σύντομος χωρίς να σταθώ σε προσωπικές απόψεις. Είμαι τελειόφοιτος μαθητής του λυκείου και από σήμερα ένας Αποτυχημένος άριστος και συμμετείχα στις φετινές πανελλαδικές εξετάσεις στοχεύοντας να εισαχθώ στην Αρχιτεκτονική σχολή του ΕΜΠ.
Κατάφερα με κόπο να συγκεντρώσω 20.988 μονάδες στο σύνολο (17.898 μονάδες στα μαθήματα και 3.090 στο σχέδιο), δηλαδή 1838 μονάδες πάνω από την περσινή βάση. Όμως σήμερα έμαθα ότι παρότι αρίστευσα δεν θα μπορέσω να εισαχθώ στο ΕΜΠ, ούτε στην δεύτερη επιλογή μου που ήταν το ΑΠΘ. Αυτό συμβαίνει γιατί στο ελεύθερο σχέδιο η βαθμολογία μου ήταν 13.6 μονάδες ενώ η ΕΒΕ του αντίστοιχου ειδικού μαθήματος ήταν 14.03. Έτσι για 0.43 μονάδες στο ελεύθερο σχέδιο μου στερείται η θέση για την οποία πάλεψα.
Σκεπτόμενος τα παραπάνω και γνωρίζοντας ότι δεκάδες συμμαθητές μου βρίσκονται στην ίδια κατάσταση, μου δημιουργούνται οι εξής απορίες:
Δεν είναι άδικο το ίδιο νομοσχέδιο που «διακρίνει» τους άριστους να τους αποκλείει συγχρόνως και από τα πανεπιστήμια; Και
Πως καλείται ένας μαθητής που δεν κάνει σχέδιο στο σχολείο και διδάσκεται ελεύθερο και γραμμικό διαδικτυακά να μπορέσει να αποδώσει ικανοποιητικά;
Μήπως θα ήταν δίκαιο να επαναφέρετε φέτος η βάση του 10 ως κριτήριο εισαγωγής στην αρχιτεκτονική;
Ή οι συντελεστές των ΕΒΕ σε όλα τα πανεπιστήμια να γίνουν ίσοι με 0.8;
Σας παρακαλώ να αναστοχαστείτε την μη εσκεμμένη αστοχία της ΕΒΕ στα ειδικά μαθήματα του σχεδίου και να μην στερήσετε την θέση από μένα και δεκάδες άλλους συμμαθητές μου τα όνειρά μας.
Με εκτίμηση,
Κατάκαλος Διονύσιος
1o πρότυπο λύκειο Αθηνών».
Ερντογάν στην Κύπρο: Επιμένει για διχοτόμηση - «Υπάρχει Τουρκοκυπριακό κράτος»
Κορονοϊός - Άγγελος Χατζάκης στο ethnos.gr: Η πανδημία θα απασχολεί για τα επόμενα 2 - 3 χρόνια
Σεισμός στη Θήβα: Προειδοποίηση Τσελέντη – Τι είπε στο OPEN
Μισθοί – συντάξεις: Έρχεται διπλή παρέμβαση – Οι κερδισμένοι
Αλλάζει το κέντρο της Αθήνας: Ετσι θα είναι η νέα Πλατεία Συντάγματος
Τα παιδιά ζωγραφίζουν τον «κακό Παπαδόπουλο» και φωνάζουν «Ψωμί, Παιδεία, Ελευθερία» - Εικόνες συγκίνησης στο Πολυτεχνείο
Ο Βασίλης Μαντζουράνης από το συγκρότημα Δυτικές Συνοικίες ο νεκρός του τροχαίου στη Θεσσαλονίκη
«Με σημάδεψαν στο κεφάλι»: Συγκλονίζει ο φωτορεπόρτερ που κάλυψε την εξέγερση του Πολυτεχνείου
«Ανοίγουν» οι λαϊκές αγορές για τους αγρότες: Τι συζητείται και το ενδεχόμενο για απογευματινό ωράριο
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr