Η τηλεόραση δημιουργεί και αισθήματα
Τα κανάλια έχουν συναίσθημα και δεν είναι άλλο από εκείνο που έχουν οι τηλεθεατές για εκείνα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Τα κανάλια έχουν συναίσθημα. Και δεν είναι άλλο από εκείνο που έχουν οι τηλεθεατές για εκείνα. Οι ιδιωτικοί σταθμοί εθνικής εμβέλειας βρέθηκαν στο επίκεντρο ποιοτικής έρευνας (την οποία διενήργησε προσφάτως η Ira Media) για το συναισθηματικό αποτύπωμά τους.
Τα προφίλ των καναλιών διαμορφώθηκαν από αξίες, δύο εκ των οποίων κλήθηκε να επιλέξει καθένας από όσους συμμετείχαν στην έρευνα, θεωρώντας ότι αντιπροσωπεύουν καλύτερα κάθε κανάλι (AΝΤ1, Alpha, ΣΚΑΪ, Star, Open TV).
Συμμετείχαν 304 άτομα, μοιρασμένα σχεδόν στη μέση ως προς το φύλο (52% άνδρες-48% γυναίκες, από 18 ετών), καλύπτοντας παράλληλα μια ευρεία γκάμα δημογραφικών χαρακτηριστικών (επαγγελματική και οικογενειακή κατάσταση, αριθμός μελών οικογένειας, μόρφωση).

«Λες και είμαι κλεισμένη σε κλουβί»: Παλεύοντας με το long Covid, την αμφισβήτηση και το στίγμα - Μια ιστορία που πρέπει να διαβάσεις
Έκτακτο δελτίο επιδείνωσης καιρού: Βροχές, καταιγίδες και χιόνια την Κυριακή - Πόσο θα κρατήσουν
Σαφάρι για εντοπισμό ιδιοκτητών ακαθάριστων οικοπέδων: 100.000 καταγγελίες στην Αττική - Απειλή το Πάσχα
Μπαϊράμι με φτωχό τραπέζι: Ο πληθωρισμός εξαφανίζει το «Πάσχα» των Τούρκων
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr