Ελληνικός σιδηρόδρομος, ένας παρατημένος «ασθενής»: Τι λέει ο συγκοινωνιολόγος Σταύρος Κωνσταντινίδης
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ποιοι είναι οι λόγοι που δεν εκσυγχρονίστηκε και έμεινε οπισθοδρομικός και καθυστερημένος ο Ελληνικός Σιδηρόδρομος; Τί και πώς πρέπει να γίνει ώστε να έχουμε σύγχρονα μέσα μεταφοράς; Ποια μέτρα πρέπει να ληφθούν ώστε να αλλάξουν οι δημόσιες μεταφορές, ο σιδηρόδρομος και οι αστικές συγκοινωνίες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη; Πότε και πώς μπορούμε να ελπίζουμε σε κάτι τέτοιο;
Για αυτά συζητάμε με τον συγκοινωνιολόγο Σταυρό Κωνσταντινίδη, που γνωρίζει καλά την πραγματικότητα των μεταφορών στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Σπούδασε πολιτικός μηχανικός και συγκοινωνιολόγος, υπήρξε επιστημονικός συνεργάτης του ΑΠΘ και διοικητής της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, ενώ δραστηριοποιείται στον ιδιωτικό τομέα.
Ο κ. Κωνσταντινίδης πιστεύει ότι πρέπει να ανασυσταθεί το Υπουργείο Μεταφορών και μάλιστα ως υπουργείο Βιώσιμης Κινητικότητας, ώστε να καλύψει τις προκλήσεις της σύγχρονης εποχής και τις ανάγκες όχι μόνο να κατασκευάζονται σύγχρονα δίκτυα, αλλά να συντηρούνται και να λειτουργούν σωστά, όπως και στις προηγμένες ευρωπαϊκές χώρες.
Τα νέα δεδομένα στον πόλεμο μετά την κατάπαυση στη Μαύρη Θάλασσα - Οι ανακοινώσεις του Λευκού Οίκου και οι δεσμεύσεις Μόσχας-Κιέβου
Στον «πάγο» οι μεταρρυθμίσεις στο ΕΣΥ – Ντιρεκτίβα για άμεσες αλλαγές σε «Επείγοντα», κτιριακές υποδομές και ψηφιακά
Αποκαλυπτήρια σήμερα για την αύξηση του κατώτατου μισθού - Ποια άλλα θέματα θα συζητηθούν στο υπουργικό
Το νέο τηλεοπτικό «εμπάργκο» στον Άδωνι, η… ωραία ατμόσφαιρα στο Μαξίμου με τις διαρροές και οι αγορές μαμούθ στη Mήλο και αλλού
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr