Fashion & Design|11.12.2023 15:00

#BoycottZara: Καμπάνια της Zara έβαλε «φωτιά» στα social media - Κατακραυγή πως κοροϊδεύει το αιματοκύλισμα στη Γάζα

Newsroom

Μια νέα καμπάνια του ισπανικού κολοσσού μόδας Zara έχει προκαλέσει σοκ και οργή, με τους ανθρώπους να ισχυρίζονται ότι γιορτάζει το αιματοκύλισμα στη Γάζα.

Η καμπάνια, που αποσκοπεί στην προώθηση μιας νέας συλλογής τζάκετ, δείχνει σκηνές με το μοντέλο Khristen McMenamy να στέκεται ανάμεσα σε ερείπια και κούκλες εντελώς τυλιγμένες στα λευκά, που μοιάζουν με τα σκεπασμένα σώματα των θυμάτων του πολέμου στη Γάζα, ο οποίος έχει σκοτώσει πάνω από 18.000 ανθρώπους, συμπεριλαμβανομένων χιλιάδων παιδιών.

Η Melanie Elturk, διευθύνουσα σύμβουλος της μάρκας μόδας Haute Hijab, δήλωσε για την εκστρατεία: «Αυτό είναι άρρωστο. Τι είδους αρρωστημένες, διεστραμμένες και σαδιστικές εικόνες βλέπω;».

Σημειώνεται ότι η φωτογραφία με το μοντέλο να κρατά ένα μανεκέν τυλιγμένο σε λευκό πανί, δεν υπάρχει πλέον στα προφίλ της Zara στα social media.

Η Zara έχει προκαλέσει αντιδράσεις και στο παρελθόν, όταν ο ισραηλινός κάτοχος του franchise της φιλοξένησε τον εξτρεμιστή ισραηλινό υπουργό Itamar Ben Gvir στο σπίτι του.

Μια άλλη προσωπικότητα από τον κόσμο της μόδας, η επιχειρηματίας και σχεδιάστρια Samira Atash, κάλεσε σε μποϊκοτάζ της Zara λόγω της εκστρατείας.

Σύμφωνα με την Zara, η γραμμή είναι μια «συλλογή limited edition που γιορτάζει τη δέσμευσή μας στη χειροτεχνία και το πάθος μας για καλλιτεχνική έκφραση».

 

Ωστόσο, ο κολοσσός της μόδας αντιμετωπίζει νέες εκκλήσεις για μποϊκοτάζ, με το hashtag #BoycottZara να προσελκύει πάνω από 110.000 αναρτήσεις στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης X.

ΓάζαZaraμποϊκοτάζΛωρίδα της Γάζας