Food & Drink|31.08.2020 16:31

Ψώνια από το μέλλον: Ντεμπούτο για τα «έξυπνα» σούπερ μάρκετ της Amazon

Newsroom

Η Amazon είχε ανακοινώσει από το περσινό φθινόπωρο την πρόθεση της να λανσάρει μια νέα σειρά παντοπωλείων. Τώρα το πρώτο κατάστημα Amazon Fresh είναι γεγονός. Βρίσκεται στο Γούντλαντ Χιλς του Λος Άντζελες, απλώνεται σε 3.250 τετραγωνικά μέτρα και ξεκίνησε «ήπια» τη λειτουργία του με κάποιους επιλεγμένους πελάτες που προσκλήθηκαν διαδικτυακά να περάσουν το κατώφλι. Τις πόρτες του στο ευρύ κοινό θα τις ανοίξει μέσα στο Σεπτέμβριο. Το σίγουρο είναι ότι το τρίπτυχο που θα δίνει τον τόνο είναι ποικιλία, ανταγωνιστικές τιμές και... αυτοματισμός.

Η εταιρία-κολοσσός στις παραγγελίες μέσω ίντερνετ, που είχε ήδη αυξήσει κατά πολύ τις διαδικτυακές της πωλήσεις τροφίμων, αλλά και εξαγοράσει, πριν από τρία χρόνια, την Whole Foods, τη γνωστή αλυσίδα με βιολογικά και εστιασμένα στις υγιεινές διατροφικές επιλογές προϊόντα, επεκτείνει τις δραστηριότητές της στον εν λόγω κλάδο ρίχνοντας στο τραπέζι κάτι διαφορετικό. Στα Amazon Fresh θα βρίσκει κανείς κρεατικά και ψάρια, φρούτα και λαχανικά, αρτοποιήματα, έτοιμα γεύματα και κάθε λογής κουτιά και βαζάκια, όπως συμβαίνει σε κάθε άλλο παντοπωλείο ή σούπερ μάρκετ. Θα βρίσκει όμως και πολλά έξυπνα γκάτζετ. Η τεχνολογία θα έχει τον πρώτο λόγο.

To «έξυπνο» καρότσι / φωτογραφία: Amazon

Οι καταναλωτές με μια στάση στις τοποθετημένες σε διάφορα σημεία του καταστήματος οθόνες πληροφοριών θα μπορούν να απευθύνουν ερωτήσεις στην Alexa για το πού βρίσκεται κάθε τι. Το γάλα, η μαγιονέζα, οι σάλτσες, τα μπαχαρικά... Η εικονική βοηθός της Amazon αναλαμβάνει ρόλο πλοηγού. Θα μπορούν επίσης να διαμορφώσουν τη λίστα για τα ψώνια μέσω του Alexa app. καθώς επίσης και να ψωνίσουν με ένα «έξυπνο» καρότσι, το Amazon Dash Cart, που με αισθητήρες, κάμερες και αλγόριθμους αναγνωρίζει αυτόματα τα προϊόντα που διαλέγουν από τα ψυγεία και τα ράφια. Μ’ αυτό τον τρόπο μάλιστα θα έχουν τη δυνατότητα να πληρώνουν αυτόματα για τις αγορές τους χωρίς να χρειάζεται να σταθούν στην ουρά του ταμείου.

σούπερ μάρκετΚαλιφόρνιαAmazon