Food & Drink | 01.10.2019 18:00

Το επόμενο βήμα των Kit Kat

Newsroom

Μα Kit Kat με γεύση gin & tonic, ουίσκι και τζίντζερ ή τσάι Earl Grey; Κι όμως. Είναι μόνο μερικές από τις γεύσεις της σειράς Chocolatory, των πολυτελών χειροποίητων εκδόσεων της δημοφιλούς γκοφρέτας με την επικάλυψη σοκολάτας που μόλις κατέφτασαν στο Λονδίνο. Από χτες μπορεί κανείς να τις αγοράσει στα καταστήματα John Lewis και στο Chocolate Story στο Γιόρκ, ενώ θα είναι διαθέσιμες και διαδικτυακά μέσω του ειδικά διαμορφωμένου website www.kitkatchocolatery.co.uk το οποίο θα λανσαριστεί λίγο πριν το τέλος του χρόνου – πάνω στην ώρα για τα Χριστούγεννα. 

Μπορεί επίσης να δημιουργήσει το δικό του, περίτεχνο Kit Kat σαν άλλος Γουίλι Γουόνκα. Σύμφωνα με τη Nestlé, οι διαφορετικοί πιθανοί γευστικοί συνδυασμοί με βάση την σοκολάτα γάλακτος, την μαύρη σοκολάτα, την λευκή και την ροζ ruby με τη φρουτώδη γεύση φτάνουν σχεδόν τους 1.500. Οι chocoholics μπορούν να πειραματιστούν με υλικά όπως αλμυρή καραμέλα, ροδοπέταλα, κηρήθρα, ξηροί καρπούς, αποξηραμένα φρούτα, δίνοντας, όπως αναφέρει σε σχετικό άρθρο της η εφημερίδα Guardian, μέχρι και 14 στερλίνες για το ενισχυμένο, φτιαγμένο από έμπειρους σοκολατοποιούς Κit Κat τους.

Από τη δεκαετία του τριάντα που πρωτοεμφανίστηκε στο Γιορκ, το αγαπημένο σνακ, που οι Bρετανοί συνηθίζουν να βουτάνε στο τσάι τους, ενίοτε και στον καφέ, σαν να ήταν μπισκότο, έχει διανύσει πολύ δρόμο. O πρώτος συνδυασμός, σοκολάτα-πορτοκάλι, κυκλοφόρησε το 1996, για να έρθουν στη συνέχεια αρκετοί ακόμη. Εκεί όμως που το γευστικό καλειδοσκόπιο άνοιξε πραγματικά, ήταν στην Ιαπωνία. Η mainstream, γνωστή σε όλο τον κόσμο, εκδοχή απογειώθηκε και η σειρά Chocolatory πρωτοαπέκτησε εκεί τις εξειδικευμένες μπουτίκ της.

H περίεργη περίπτωση των ιαπωνικών Kit Kat

Η σύνδεση του Kit Kat με τη φράση «kitto katsu» που σημαίνει «σίγουρα θα κερδίσεις» αποδείχτηκε ένας απρόσμενος άσος στο μανίκι της Nestlé: η σοκολατένεια λιχουδιά στη Χώρα των Χρυσανθέμων συνδέθηκε με την καλή τύχη – συχνά την δωρίζουν σαν φυλακτό. Από το 2000, τα δύο εργοστάσια που διατηρεί η εταιρία στο Χιμέτζι και στην Κασομιγκάουρα, άρχισαν να πειραματίζονται με καινούργιες γεύσεις, προσαρμόζοντας το προϊόν στην τοπική παλέτα (με τρόπους που πιθανόν να κάνει έναν Δυτικό να νιώθει χαμένος στη μετάφραση) και στην ποπ κουλτούρα, με μια μεγάλη γκάμα χρωμάτων και γεύσεων να λειτουργεί ως μαγνήτης για το νεανικό κοινό της χώρας. Στην Ιαπωνία έχουν κυκλοφορήσει Κit Kat με πράσινο τσάι, με soy sauce, με sake, με wasabi, με κόκκινα φασόλια adjuki, αλλά και με καπουτσίνο, κρεμ μπριλέ, τάρτα φράουλας, πεπόνι, yuzu, φρούτο του πάθους, κεράσι, τζιζκέικ και άλλα πολλά. Ακόμη και με... ψητή πατάτα.

T
σοκολάτασνακ