Το επόμενο βήμα των Kit Kat
Πώς η καθημερινή σοκολατένια λιχουδιά πέρασε στο επόμενο level και βρήκε τη θέση της σε πολυτελείς μπουτίκ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Μα Kit Kat με γεύση gin & tonic, ουίσκι και τζίντζερ ή τσάι Earl Grey; Κι όμως. Είναι μόνο μερικές από τις γεύσεις της σειράς Chocolatory, των πολυτελών χειροποίητων εκδόσεων της δημοφιλούς γκοφρέτας με την επικάλυψη σοκολάτας που μόλις κατέφτασαν στο Λονδίνο. Από χτες μπορεί κανείς να τις αγοράσει στα καταστήματα John Lewis και στο Chocolate Story στο Γιόρκ, ενώ θα είναι διαθέσιμες και διαδικτυακά μέσω του ειδικά διαμορφωμένου website www.kitkatchocolatery.co.uk το οποίο θα λανσαριστεί λίγο πριν το τέλος του χρόνου – πάνω στην ώρα για τα Χριστούγεννα.
Μπορεί επίσης να δημιουργήσει το δικό του, περίτεχνο Kit Kat σαν άλλος Γουίλι Γουόνκα. Σύμφωνα με τη Nestlé, οι διαφορετικοί πιθανοί γευστικοί συνδυασμοί με βάση την σοκολάτα γάλακτος, την μαύρη σοκολάτα, την λευκή και την ροζ ruby με τη φρουτώδη γεύση φτάνουν σχεδόν τους 1.500. Οι chocoholics μπορούν να πειραματιστούν με υλικά όπως αλμυρή καραμέλα, ροδοπέταλα, κηρήθρα, ξηροί καρπούς, αποξηραμένα φρούτα, δίνοντας, όπως αναφέρει σε σχετικό άρθρο της η εφημερίδα Guardian, μέχρι και 14 στερλίνες για το ενισχυμένο, φτιαγμένο από έμπειρους σοκολατοποιούς Κit Κat τους.
Από τη δεκαετία του τριάντα που πρωτοεμφανίστηκε στο Γιορκ, το αγαπημένο σνακ, που οι Bρετανοί συνηθίζουν να βουτάνε στο τσάι τους, ενίοτε και στον καφέ, σαν να ήταν μπισκότο, έχει διανύσει πολύ δρόμο. O πρώτος συνδυασμός, σοκολάτα-πορτοκάλι, κυκλοφόρησε το 1996, για να έρθουν στη συνέχεια αρκετοί ακόμη. Εκεί όμως που το γευστικό καλειδοσκόπιο άνοιξε πραγματικά, ήταν στην Ιαπωνία. Η mainstream, γνωστή σε όλο τον κόσμο, εκδοχή απογειώθηκε και η σειρά Chocolatory πρωτοαπέκτησε εκεί τις εξειδικευμένες μπουτίκ της.
H περίεργη περίπτωση των ιαπωνικών Kit Kat
Η σύνδεση του Kit Kat με τη φράση «kitto katsu» που σημαίνει «σίγουρα θα κερδίσεις» αποδείχτηκε ένας απρόσμενος άσος στο μανίκι της Nestlé: η σοκολατένεια λιχουδιά στη Χώρα των Χρυσανθέμων συνδέθηκε με την καλή τύχη – συχνά την δωρίζουν σαν φυλακτό. Από το 2000, τα δύο εργοστάσια που διατηρεί η εταιρία στο Χιμέτζι και στην Κασομιγκάουρα, άρχισαν να πειραματίζονται με καινούργιες γεύσεις, προσαρμόζοντας το προϊόν στην τοπική παλέτα (με τρόπους που πιθανόν να κάνει έναν Δυτικό να νιώθει χαμένος στη μετάφραση) και στην ποπ κουλτούρα, με μια μεγάλη γκάμα χρωμάτων και γεύσεων να λειτουργεί ως μαγνήτης για το νεανικό κοινό της χώρας. Στην Ιαπωνία έχουν κυκλοφορήσει Κit Kat με πράσινο τσάι, με soy sauce, με sake, με wasabi, με κόκκινα φασόλια adjuki, αλλά και με καπουτσίνο, κρεμ μπριλέ, τάρτα φράουλας, πεπόνι, yuzu, φρούτο του πάθους, κεράσι, τζιζκέικ και άλλα πολλά. Ακόμη και με... ψητή πατάτα.
Πόλεμος στην Ουκρανία: Πόσο επηρεάζει τις σχέσεις των ευρωπαϊκών κρατών με το Κίεβο η επιστροφή Τραμπ στον Λευκό Οίκο – Τα νέα δεδομένα που διαμορφώνονται
Καζακστάν: Ο δραματικός διάλογος πιλότου και πύργου ελέγχου - «Δεν μπορώ να εκτελέσω αριστερή στροφή, ο έλεγχος χάθηκε»
Πώς συνέβη το μποτιλιάρισμα των πέντε χιλιομέτρων στην Αράχωβα - Τι λέει ο Δήμαρχος
Πλημμύρισε το ΣΕΦ: Τεράστιες ζημιές σε cube και γυμναστήριο - Στον «αέρα» το ματς του Ολυμπιακού απέναντι στο Λαύριο
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr