Στοχευμένη καμπάνια τουριστικής προβολής για Λέσβο, Χίο, Σάμο, Λέρο, Κω
Βασίλης ΙγνατιάδηςΜε χρηματοδότηση 2 εκατομμυρίων ευρώ από το Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου προς τον ΕΟΤ, ξεκινά η τουριστική προβολή των πέντε νησιών του Ανατολικού Αιγαίου που πλήττονται από τη μεταναστευτική κρίση.
Τα νησιά Λέσβος, Χίος, Σάμος, Λέρος και Κως θα βρεθούν στο επίκεντρο της νέας στοχευμένης τουριστικής καμπάνιας του ΕΟΤ, όπως ανακοινώθηκε μετά από συνάντηση του υπουργού Μετανάστευσης και Ασύλου, Νότη Μηταράκη, με τον γενικό γραμματέα του ΕΟΤ, Δημήτρη Φραγκάκη.
Το συγκεκριμένο έργο τουριστικής προβολής των νησιών θα απευθυνθεί τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και σε επιλεγμένες χώρες του εξωτερικού. Η καμπάνια θα αναδείξει την ποικιλομορφία των ταξιδιωτικών προορισμών των νησιών και τους αρχαιολογικούς χώρους, την γαστρονομική παράδοση και τα τοπικά προϊόντα, τον πολιτισμικό πλούτο και τη διασύνδεσή τους με τη βιώσιμη ανάπτυξη.
- «Φοβήθηκαν να την τιμήσουν»: Το ΑΠΘ δεν απένειμε τίτλο σπουδών στην οικογένεια της Κέλλυς που έχασε τη ζωή της στα Τέμπη - Η μητέρα της στο ethnos.gr
- Θεσσαλονίκη: 55χρονος χειρουργήθηκε για σκωληκοειδίτιδα, τελικά είχε καρκίνο και τον ενημέρωσαν 1 χρόνο μετά!
- Η κλήρωση της Εθνικής: Η Σκωτία αντίπαλος της Ελλάδας στα πλέι οφ του Nations League
- Συνεχίζει στο «Emily in Paris» ο Λούκας Μπράβο - Επιστρέφει στη Γαλλία η σειρά