Στοχευμένη καμπάνια τουριστικής προβολής για Λέσβο, Χίο, Σάμο, Λέρο, Κω
Βασίλης Ιγνατιάδης
Με χρηματοδότηση 2 εκατομμυρίων ευρώ από το Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου προς τον ΕΟΤ, ξεκινά η τουριστική προβολή των πέντε νησιών του Ανατολικού Αιγαίου που πλήττονται από τη μεταναστευτική κρίση.
Τα νησιά Λέσβος, Χίος, Σάμος, Λέρος και Κως θα βρεθούν στο επίκεντρο της νέας στοχευμένης τουριστικής καμπάνιας του ΕΟΤ, όπως ανακοινώθηκε μετά από συνάντηση του υπουργού Μετανάστευσης και Ασύλου, Νότη Μηταράκη, με τον γενικό γραμματέα του ΕΟΤ, Δημήτρη Φραγκάκη.

Το συγκεκριμένο έργο τουριστικής προβολής των νησιών θα απευθυνθεί τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και σε επιλεγμένες χώρες του εξωτερικού. Η καμπάνια θα αναδείξει την ποικιλομορφία των ταξιδιωτικών προορισμών των νησιών και τους αρχαιολογικούς χώρους, την γαστρονομική παράδοση και τα τοπικά προϊόντα, τον πολιτισμικό πλούτο και τη διασύνδεσή τους με τη βιώσιμη ανάπτυξη.
- Όσκαρ 2025: Όλα όσα ξέρουμε για την πιο μεγάλη γιορτή του σινεμά - Πού και πώς θα δούμε την 97η απονομή
- Έρχεται πακέτο μέτρων: Αύξηση κατώτατου, παγώνει η προσωπική διαφορά, ρυθμίσεις οφειλών, κόκκινα δάνεια
- Ιστορική εκεχειρία με την Τουρκία κηρύσσει το PKK: Ζητά την απελευθέρωση του Οτσαλάν
- Τέμπη: Παπανικολάου και Σλούκας άφησαν στην άκρη το μπάσκετ - «Περήφανοι που είμαστε Έλληνες, σήμερα στήθηκαν κάλπες»