Η νέα καμπάνια της Lidl Ελλάς «μας κοιτάει στα μάτια»
NewsroomΣήμερα η Lidl Ελλάς προχωρά με σταθερά βήματα σε μία νέα, προσαρμοσμένη κανονικότητα, ανταποκρινόμενη στις ανάγκες της εποχής. Αυτές τις στιγμές που ο κόσμος αλλάζει η Lidl Ελλάς στέκεται με δύναμη, σεμνότητα και αίσθημα ευθύνης απέναντι στους πελάτες, τους προμηθευτές και τους συνεργάτες της, αλλά και σε ολόκληρη την κοινωνία. Επενδύει, όπως πάντα, στις αξίες και τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της φιλοσοφίας της, αναλαμβάνοντας έναν σημαντικό ρόλο ευθύνης. Έναν ρόλο που πρέπει να εμπνέει ασφάλεια και εμπιστοσύνη, όπως ένα σούπερ μάρκετ οφείλει να κάνει.
Γνωρίζει, όμως, ότι για να σηκώσει κανείς το κεφάλι και να κοιτάξει κάποιον στα μάτια, πρέπει πρώτα να έχει κοιτάξει χαμηλά. Να έχει σκύψει πάνω από όλα όσα έχουν αξία. Και η Lidl Ελλάς έχει κοιτάξει τα πάντα. Γιατί αυτή είναι η δουλειά της. Και στα Lidl τη δουλειά τους την κάνουν πάντα με δύναμη, σεμνότητα και πολύ μεγάλη ευθύνη.
Αυτό είναι και το κεντρικό μήνυμα της νέας 360ο καμπάνιας της Lidl Ελλάς, με τίτλο «Σας κοιτάμε στα μάτια». Η επικοινωνία απλώνεται σε όλα τα μέσα, παραδοσιακά και ψηφιακά, προβάλλοντας όσα κάνει για να διασφαλίσει τις αρχές της ασφάλειας και της εμπιστοσύνης σε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων της.
- Λειτουργεί με γνώμονα τη διασφάλιση της ποιότητας σε κάθε στάδιο της εφοδιαστικής της αλυσίδας. Τηρεί τα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας από την παραγωγή και την αποθήκευση των προϊόντων, μέχρι τη μεταφορά και την τοποθέτησή τους στα ράφια των καταστημάτων Lidl. Έχοντας ως προτεραιότητα τη διασφάλιση της φρεσκάδας και τη διατήρηση της αλυσίδας ψύξης τους, εφαρμόζει συστηματικούς ελέγχους και αυστηρές, τυποποιημένες διαδικασίες.
- Διατηρεί σταθερές σχέσεις συνεργασίας με πάνω από 400 Έλληνες προμηθευτές. Σχέσεις μακροχρόνιες και αμοιβαία επωφελείς, σχέσεις εμπιστοσύνης. Και αυτές τις σχέσεις οφείλει να στηρίζει. Γιατί στη Lidl Ελλάς γνωρίζουν τη σημασία του να έχουν συνεργάτες που μοιράζονται τις ίδιες αξίες και τους ίδιους στόχους με εκείνους: να προσφέρουν κάθε μέρα τα καλύτερα και πιο φρέσκα προϊόντα στους καταναλωτές. Αξιοποιώντας σύγχρονη τεχνολογία επεξεργασίας πρώτων υλών και τροφίμων. Περιορίζοντας την ανθρώπινη παρέμβαση και επαφή με τα τρόφιμα. Μεριμνώντας ώστε προϊόντα, όπως το κρέας και τα ψάρια, να συσκευάζονται σε τροποποιημένη και προστατευμένη ατμόσφαιρα που εγγυάται, πέρα από την ασφάλεια, και την αυξημένη διάρκεια ζωής του προϊόντος.
- Διασφαλίζει τις πιο χαμηλές τιμές της αγοράς και στηρίζει έμπρακτα την ελληνική οικογένεια. Αξιοποιώντας τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του μοντέλου λειτουργίας τους, επιτυγχάνει οικονομικά οφέλη τα οποία μετακυλίουν στον τελικό καταναλωτή, δίνοντας νέα διάσταση στην έννοια του value-for-money. Δεν κάνει καμία έκπτωση στην ποιότητα των προϊόντων τους. Ειδικά σε δύσκολες και πρωτόγνωρες συνθήκες, φροντίζει να μην λείψει τίποτα από κανέναν.
- Αποδεικνύει με πράξεις ότι η έννοια της κοινωνικής αλληλεγγύης υπάρχει στο DNA τους. Με αυξημένα αντανακλαστικά και μέσω μιας σειράς πρωτοβουλιών κινήθηκε άμεσα και απάντησε με πράξεις στις ιδιαίτερες ανάγκες που δημιουργήθηκαν την περίοδο της υγειονομικής κρίσης.
Για την υλοποίηση της καμπάνιας χρειάστηκε συντονισμός πολλών ομάδων: οι άνθρωποι της Lidl Ελλάς με τη νέα στρατηγική επικοινωνίας, οι άνθρωποι της διαφημιστικής εταιρείας The Newtons Laboratory με τη δυνατή ιδέα, οι άνθρωποι της Filmiki Productions με τον συντονισμό της παραγωγής, ο σκηνοθέτης Γιώργος Ζαφείρης που οπτικοποίησε την ιστορία τους με τη δημιουργική του ματιά σε συνεργασία με τον διευθυντή φωτογραφίας (DoP) Ευθύμιο Μπακατάκη.
- Ερευνητές ανέπτυξαν ακουστικά που μπορούν να εντοπίσουν πρώιμα σημάδια Αλτσχάιμερ - Πώς λετουργούν
- Κατά της διαγραφής Σαμαρά ο Καραμανλής: Η κριτική δεν αντιμετωπίζεται με πειθαρχικά μέτρα - Δεν με ενδιαφέρει η Προεδρία
- Εορταστικό ωράριο 2024: Πότε ξεκινάει - Ποιες Κυριακές θα είναι ανοιχτά τα μαγαζιά
- Σε τροχιά κλιμάκωσης ο πόλεμος στην Ουκρανία; Το επόμενο βήμα του Πούτιν, τα πυρηνικά και ο παράγοντας Τραμπ