Μεγάλος Περίπατος: Επόμενη στάση... Σύνταγμα - Ξεκινούν οι εργασίες
NewsroomΜετά τη Βασιλίσσης Όλγας και την Πανεπιστημίου, ο Μεγάλος Περίπατος πάει… Σύνταγμα, την ίδια ώρα που οι απόψεις διίστανται για το έργο. «Πάρα πολύ ωραία! Νομίζω ότι είναι πολύ ωραία ενέργεια!» τονίζει στην κάμερα του Open TV μία πεζή, ενώ ένας άλλος πεζός αναφέρει «βοήθειά μας από Δευτέρα». Το βράδυ του Σαββάτου (27/6) ξεκινούν οι παρεμβάσεις στο Σύνταγμα με την απόδοση μέρους του οδοστρώματος σε πεζούς. Μάλιστα θα υπάρχουν τρεις λωρίδες για Ι.Χ. και μία για λεωφορεία.
«Βάσει του σχεδιασμού είναι λίγο περισσότερα τα προβλήματα που θα δημιουργηθούν στην περιοχή του Συντάγματος επειδή η κυκλοφορία πιέζεται» τονίζει ο συγκοινωνιολόγος Κωνσταντίνος Καραγιάννης.
Η παραδοσιακή πιάτσα των ταξί στην κάτω πλευρά της πλατείας Συντάγματος θα μεταφερθεί στην οδό Όθωνος. «Στην Όθωνος εκεί πάνω (δείχνει) δεν μπορούν να σταθμεύσουν τα ταξί. Παίρνει 10-15 ταξί. Άρα θέλουμε χώρο να παίρνει περισσότερα επειδή εδώ είναι το κέντρο» τονίζει στην κάμερα του Open TV οδηγός ταξί.
Από την άλλη πλευρά σωστές κινήσεις αλλά σε λάθος χρόνο χαρακτηρίζουν τις αλλαγές Αθηναίοι που δουλεύουν στην περιοχή εδώ και 30 χρόνια. «Από τη μια τους λένε να κατέβουν με το αυτοκίνητο στο κέντρο και από την άλλη φοβούνται να χρησιμοποιήσουν τα ΜΜΜ. Το κέντρο πεθαίνει» σημειώνει ένας περιπτεράς.
Από την ερχόμενη βδομάδα θα λειτουργήσουν οι λεωφορειολωρίδες σε Πανεπιστήμιου, Ακαδημίας και Φιλελλήνων. Μέχρι τότε όμως, λεωφορεία και τρόλεϊ βρίσκονται κολλημένα στην κίνηση. «Έχω πέσει κι εγώ θύμα αυτής της κατάστασης καθώς, τα λεωφορεία κολλάνε στην κίνηση λόγω όλης αυτής της κατάστασης» λέει μία πολίτης στην κάμερα του Ανοιχτού Καναλιού.
Στο μεταξύ ο δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης επισκέφτηκε το πρωί του Σαββάτου την αγορά της Πατησίων και συνομίλησε με καταστηματάρχες για τον Μεγάλο Περίπατο που θα φτάσει στην Πατησίων. «Οι βόλτες στην Πατησίων γίνονται διαφορετικές. Σε ένα δρόμο που καθαρίζει από το γκράφιτι και πλένονται τα πεζοδρόμιά του. Η Πατησίων αλλάζει αλλά οι άνθρωποί της παραμένουν εκεί» έγραψε στο Facebook.
Την ίδια ώρα οι πρώτες ορθογώνιες ζαρντινιέρες τοποθετήθηκαν στη μέση της Πανεπιστήμιου. Όμως, κι εδώ οι ενστάσεις πολλές. «Είναι το σωστό σημείο για να μην μπαίνουν αυτοκίνητα» λέει ένας πολίτης, ενώ ένας άλλος έχει διαφορετική άποψη. «Βάλανε ζαρντινιέρες στη μέση του δρόμου να σκοτωθεί ο κόσμος. Ειδικά με τα μηχανάκια» τονίζει χαρακτηριστικά. Σημειώνεται πως οι ζαρντινιέρες που χωρίζουν το οδόστρωμα από τον ποδηλατοδρόμο και τον πεζόδρομο, κοστίζουν 550 ευρώ η καθεμία.
Απαντώντας για το κόστος, ο Δήμος Αθηναίων υπογραμμίζει πως πρόκειται για κατασκευές με ειδικές προδιαγραφές αντοχής στην φθορά, τα γκράφιτι και τους βανδαλισμούς.
- ΣΥΡΙΖΑ: Ο Σωκράτης Φάμελλος πρόεδρος, τα προβλήματα της Κουμουνδούρου άλυτα – Η συμμετοχή, ο ισχυρός παράγοντας Πολάκης και τα σενάρια επιστροφής της Νέας Αριστεράς
- Στο «χαρτί» της οικονομίας επενδύει η κυβέρνηση - Ποια σήματα θα εκπέμψει ο Μητσοτάκης στο υπουργικό συμβούλιο
- ΜΜΜ: Ερχονται ανέπαφες πληρωμές και «έξυπνες» στάσεις, αλλά τα ανεκτέλεστα δρομολόγια αποθαρρύνουν τους επιβάτες
- Διεθνολόγος για πόλεμο στην Ουκρανία: «Τρομακτική η επιτάχυνση των εξελίξεων - Μεγάλοι κίνδυνοι»