Public: Ο παίχτης που έχει τη συνταγή και την προοπτική να πάρει την αγορά του ecommerce
NewsroomΜε στόχο την ανάδειξή της σε ηγέτη στον κλάδο του ecommerce, σε μια διαρκώς αυξανόμενη αγορά, η Public Media Markt εφαρμόζει μια «συνταγή» που συνδυάζει το όραμα, το σχέδιο υλοποίησης, τη δυνατή ομάδα και τις επενδύσεις. Το σχέδιο εσωτερικού μετασχηματισμού, η έμφαση στο Marketplace αλλά και ένα φιλόδοξο πλάνο επενδύσεων της τάξης των 26 εκατομμυρίων ευρώ σε διάστημα διετίας είναι τα συστατικά που δίνουν στην Public τη «μαγιά» που χρειάζεται για να «πάρει» την αγορά του ecommerce.
Έτσι, με δεδομένη την κατακόρυφη αύξηση του ecommerce στην Ελλάδα, ειδικά τους τελευταίους μήνες λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, η Public Media Markt υλοποιεί μια σειρά από κινήσεις που κάνουν τη διαφορά στην αγορά, ανοίγοντας ακόμη περισσότερο την ψαλίδα σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Οι αλλαγές στη οργανωτική της δομή είναι σαφές μήνυμα για τη στροφή που κάνει η Public στο ecommerce αλλά και του ιδιαίτερου ενδιαφέροντος που δείχνει η διοικητική της ομάδα για την κατεύθυνση αυτή. Έτσι, η εταιρεία δημιουργεί δύο διαφορετικές εσωτερικές: την eCommerce Business Unit και τη Retail Business Unit, με την πρώτη να αφορά στα ηλεκτρονικά καταστήματα και τη δεύτερη στα φυσικά σημεία πώλησης.
Χαρακτηριστικό των νέων δεδομένων είναι πως η διεύθυνση ecommerce & marketplace αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα του CEO της εταιρείας, Χρήστου Καλογεράκη και είναι αναπόσπαστο κομμάτι του οράματος και του πλάνου υλοποίησης για την επόμενη ημέρα της εταιρείας. Για τον σκοπό αυτό, στη διοικητική της ομάδα εντάσσονται μια σειρά από στελέχη εγνωσμένης αξίας και εμπειρίας από τη διεθνή και εγχώρια αγορά. Στόχος είναι να δημιουργηθεί μια «dream team» ηλεκτρονικού εμπορίου, η οποία και θα μεταφέρει επιτυχημένες συνταγές και πρακτικές του εξωτερικού στην Ελλάδα. Αντίστοιχα, η διεύθυνση Retail Business Unit θα εξασφαλίσει συνέργειες για τους καταναλωτές καθώς θα έχει στην ευθύνη της συνολικά τα δίκτυα των καταστημάτων Public και MediaMarkt μετά και την πρόσφατη συμφωνία συνεργασίας των δύο εταιρειών.
Σημαντική ανάπτυξη έρχεται και στο Public Marketplace, το οποίο είναι αναπόσπαστο κομμάτι της συνταγής που έχει η εταιρεία για να καθιερωθεί ως αδιαφιλονίκητος ηγέτης του ecommerce στην Ελλάδα. Ενδεικτικά, τους τελευταίους μήνες, οι πωλήσεις του μεγαλύτερου εγχώριου Marketplace εκτινάχθηκαν, στα ηλεκτρονικά του «ράφια» προστέθηκαν επιπλέον 350 ελληνικές επιχειρήσεις ενώ η ομάδα του ενισχύθηκε με 40 νέες προσλήψεις. Στόχος της Public είναι η έτι περαιτέρω ενίσχυσή του, με την προσέλκυση εκατοντάδων επιπλέον επιχειρήσεων, προσφέροντας έτσι πλήθος ευκαιριών στους συνεργάτες και στους καταναλωτές.
Αυτή τη στιγμή, το σχήμα «Public Media Markt» αριθμεί στη χώρα μας 64 καταστήματα (51 Public και 13 Media Markt), απασχολεί πάνω από 2.000 εργαζομένους, ενώ παρουσιάζει τζίρο 450 εκατ. ευρώ. Ωστόσο, το επενδυτικό πλάνο της εταιρείας δεν σταματά εδώ. Μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, η «Public Media Markt» θα επενδύσει 26 εκατ. ευρώ, εστιάζοντας στους τομείς του ecommerce & marketplace, supply chain, των υποδομών και των νέων τεχνολογιών, που αποτελούν και τους θεμέλιους λίθους για την υλοποίηση του οράματος της εταιρείας.
- Το σχέδιο της Τουρκίας για τη νέα κατάσταση στη Συρία: Η Άγκυρα αναλαμβάνει τον ρόλο του προστάτη - Τα μηνύματα στις ΗΠΑ
- Γεράσιμος Χουλιάρας για σεισμό στην Τριχωνίδα: Η λίμνη έχει γίνει από πολλά ρήγματα - Έχει δώσει και 6 Ρίχτερ
- Πόσο θα αλλάξει το dating τα επόμενα χρόνια η τεχνητή νοημοσύνη – Οι καινοτομίες που έρχονται
- «Τρίμπαλο» και τρίποντο για τον ΠΑΟΚ που παρέμεινε σε απόσταση αναπνοής απ' την κορυφή