Ελλάδα|01.10.2020 11:37

Τα πρώτα λεωφορεία ΚΤΕΛ βγήκαν στους δρόμους της Αθήνας - Ποια δρομολόγια εκτελούν

Φώφη Γιωτάκη

Το σχέδιο ενίσχυσης των αστικών συγκοινωνιών περνά από σήμερα, Πέμπτη 1 Οκτωβρίου, στην επόμενη φάση του, με τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ που μέσω σύμπραξης με τον ΟΑΣΑ βγαίνουν στους δρόμους της Αθήνας. Οι πρώτες από τις 60 συνολικά γραμμές στις οποίες θα εκτελούν δρομολόγια τα νέα λεωφορεία των ΚΤΕΛ είναι οι «504: Θρακομακεδόνες – Σ.Σ. Δεκελείας – Κηφισιά» και «740: Ολυμπιακό Χωριό – ΣΚΑ – Αχαρναί – Αγ. Άννα».

Αντίστοιχα, με τα οχήματα και τους οδηγούς που απελευθερώνονται από αυτές τις γραμμές, οι πρώτες από τις επιβαρυμένες γραμμές υψηλής επιβατικής κίνησης στο κέντρο της Αθήνας που ενισχύονται με επιπλέον δρομολόγια είναι οι: «732 Αγ. Φανούριος – Χαλκοκονδύλη», «Α8 Πολυτεχνείο – Ν. Ιωνία – Μαρούσι», «235: Ζωγράφου – Ακαδημία» και «220 – 221: Α. Ιλίσια – Ακαδημία». Σε όλες αυτές τις γραμμές μειώνονται σημαντικά οι χρονοαποστάσεις

Συνολικά 500 λεωφορεία θα ενταχθούν σταδιακά μέχρι το τέλος του χρόνου στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας (200 από τη σύμπραξη με τα ΚΤΕΛ και 300 λεωφορεία από leasing). Παράλληλα θα ενισχυθεί το ανθρώπινο δυναμικό με 550 οδηγούς.
Μέσα στον Οκτώβριο, θα βρεθούν στους δρόμους της Αττικής τα 100 από αυτά τα 500 λεωφορεία

Με αυτόν τον τρόπο, μειώνονται οι χρόνοι αναμονής στις στάσεις σε όλο το δίκτυο, αναβαθμίζεται η υπηρεσία που προσφέρουν τα λεωφορεία, αλλάζει ο συγκοινωνιακός χάρτης.

Διαμαρτυρίες των συνδικαλιστών του ΟΑΣΑ

Οι συνδικαλιστές του ΟΑΣΑ βρίσκονται από το πρωί στην αφετηρία του πρώτου δρομολογίου στους Θρακομακεδόνες και επιφυλάσσονται για το γεγονός ότι η εφαρμογή αυτή μπορεί να αποτελέσει πυλώνα στις ιδιωτικοποιήσεις των συγκοινωνιών. Συγκεκριμένα, διαμαρτύρονται διότι θεωρούν ότι δεν πρέπει να μπουν ιδιωτικές εταιρείες σε ένα δημόσιο μέσο, καθώς, κάτι τέτοιο θα στερήσει θέσεις εργασίας, σύμφωνα με τους ίδιους.

ΟΑΣΑλεωφορείαΚΤΕΛ