Το πρώτο ηλεκτρικό λεωφορείο στους δρόμους της Αθήνας
NewsroomΣτην Αθήνα, από σήμερα και για δύο μήνες θα ξεκινήσει να κάνει δοκιμαστικά δρομολόγια το πρώτο ηλεκτρικό λεωφορείο και χωρίς έκδοση εισιτηρίου κατά τη διάρκεια του πιλοτικού προγράμματος.
Πρόκειται για όχημα της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας YUTONG η οποία, ανταποκρινόμενη στην ανοιχτή πρόσκληση του υπουργείου Μεταφορών για πιλοτική δοκιμή οχημάτων αυτού του τύπου, διαθέτει το λεωφορείο για χρήση στις Οδικές Συγκοινωνίες για διάρκεια δύο μηνών.
Η χωρητικότητα του οχήματος σε επιβάτες είναι 27 καθήμενοι, 46 όρθιοι, 1 ΑμΕΑ, διαθέτει κινητήρα ισχύος 350kw, με ροπή 1200Νm, σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα HSA, εμπρόσθιες κάμερες για αποφυγή σύγκρουσης και σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας. Η μπαταρία του είναι χωρητικότητας 350 kWh, ενώ διαθέτει θύρες φόρτισης USB για τους επιβάτες.
Επιπλέον, το όχημα είναι εξοπλισμένο με το σύστημα τηλεματικής Yutong V+, που ενημερώνει ανά πάσα στιγμή για τις συνθήκες του λεωφορείου και βοηθά στην αύξηση της απόδοσης διαχείρισης, στη μείωση του κόστους συντήρησης και στην βελτίωση της ασφάλειας.
Το δρομολόγιό του έχει ως εξής:
Εξοδος από Α/Σ Ρουφ προς Ομόνοια (Σταδίου)
- Ομόνοια - Κλαυθμώνος
- Κλαυθμώνος - Σύνταγμα
- Σύνταγμα - Φιλελλήνων
- Φιλελλήνων - Συγγρού
- Συγγρού - Αγ. Φωτεινή
- Αγ. Φωτεινή - Κολυμβητήριο
- Κολυμβητήριο - Αγ. Βύρωνος
- Αγ. Βύρωνος - Σύνταγμα
- Σύνταγμα - Ακαδημία
- Ακαδημία - Ρεξ
- Αναβρασμός στο Άγιο Όρος: Ζητούν στοιχεία για την επέμβαση της ΕΛ.ΑΣ. ενώ οι προθεσμίες πιέζουν
- Ντέμη Γεωργίου: Συγκινεί το «αντίο» της συντρόφου της – «Μου έκοψες το χαμόγελο»
- Γαλλία: Δεν έδινε κανείς το χέρι σε ακροδεξιό βουλευτή - Τον απέφυγαν ακόμα και με «πέτρα - ψαλίδι - χαρτί»
- Νίνο: Μιλά πρώτη φορά για το πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει - Τι είπε για τη σχέση του με τη Josephine