Η Ελλάδα ξεπέρασε τις ΗΠΑ ως δημοφιλής τουριστικός προορισμός
NewsroomΣτην 5η θέση των κορυφαίων τουριστικών brand του πλανήτη κατατάσσεται φέτος η Ελλάδα, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση του διεθνούς ινστιτούτου Ipsos και το δείκτη 2020 Anholt-Ipsos Nation Brands Index, ο οποίος υπολογίζει τη «φήμη» των κρατών σε μία σειρά οικονομικών δραστηριοτήτων, χαρίζοντας μια μεγάλη διεθνή επιτυχία για τον ελληνικό τουρισμό.
Η παγκόσμια αναγνώριση του τουριστικού προϊόντος της χώρας καθίσταται ακόμη πιο σημαντική από το γεγονός ότι η Ελλάδα κατέλαβε φέτος την 5η θέση στην κατηγορία του τουρισμού, εκτοπίζοντας από τη θέση αυτή τις ΗΠΑ. Η Ιταλία και η Γαλλία παραμένουν στην κορυφή της λίστας, καταλαμβάνοντας την 1η και 2η θέση αντίστοιχα. Ακολουθεί στην 3η θέση το Ηνωμένο Βασίλειο (από την 4η το 2019) αλλάζοντας στην ουσία φέτος θέσεις με την Ισπανία που καταλαμβάνει την 4η θέση.
Εκτός του τουρισμού, η λίστα προσμετρά επίσης τις επιδόσεις 50 χωρών στις κατηγορίες: εξαγωγές, διακυβέρνηση, πολιτισμός και κληρονομιά, άνθρωποι, επενδύσεις και μετανάστευση, στις οποίες η Ελλάδα δεν καταλαμβάνει μία από τις κορυφαίες θέσεις.
Στην κορυφή της γενικής κατάταξης (σύνολο κατηγοριών) βρίσκεται η Γερμανία για 6η συνεχή χρονιά και αν επαναλάβει τον άθλο της και του χρόνου θα καταφέρει να ισοφαρίσει το ρεκόρ που κατέχουν οι ΗΠΑ. Ακολουθεί το Ηνωμένο Βασίλειο (από 4ο πέρυσι), ενώ η Γαλλία υποχώρησε από τη 2η θέση πέρυσι στην 5η. Θεαματική είναι η υποχώρηση των ΗΠΑ στη 10η θέση, βλέποντας τη φήμη τους να υποχωρεί σημαντικά σε όλους τους τομείς το 2020.
- Ερευνητές ανέπτυξαν ακουστικά που μπορούν να εντοπίσουν πρώιμα σημάδια Αλτσχάιμερ - Πώς λετουργούν
- Κατά της διαγραφής Σαμαρά ο Καραμανλής: Η κριτική δεν αντιμετωπίζεται με πειθαρχικά μέτρα - Δεν με ενδιαφέρει η Προεδρία
- Εορταστικό ωράριο 2024: Πότε ξεκινάει - Ποιες Κυριακές θα είναι ανοιχτά τα μαγαζιά
- Σε τροχιά κλιμάκωσης ο πόλεμος στην Ουκρανία; Το επόμενο βήμα του Πούτιν, τα πυρηνικά και ο παράγοντας Τραμπ