Ελλάδα | 23.03.2021 02:25

Η Beat επιστρέφει το κόστος διαδρομών για εμβολιασμό σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη 

Newsroom

Στην επιστροφή χρημάτων για διαδρομές προς και από τα δύο μεγάλα εμβολιαστικά κέντρα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, συμβάλλοντας στην εκστρατεία εμβολιασμού για την πανδημία και στηρίζοντας τις ευάλωτες ομάδες του πληθυσμού, προχωρεί η Beat.

Η πρωτοβουλία επιστροφής του κόστους διαδρομής στους χρήστες της που θα καλέσουν ταξί μέσω του Beat App για να μεταβούν στα εμβολιαστικά κέντρα της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης και να επιστρέψουν από αυτά, υλοποιείται από σήμερα έως και τις 16 Απριλίου, με πάνω από 5.000 οδηγούς να είναι συνδεδεμένοι στην πλατφόρμα της Beat και να μπορούν να μεταφέρουν τους επιβάτες για εμβολιασμό γρήγορα και αξιόπιστα. Την παροχή μπορούν να λάβουν όλοι οι χρήστες της Beat εφαρμογής που μεταβαίνουν για εμβολιασμό ανεξαιρέτως, ακόμη κι αν δεν αντιμετωπίζουν κάποιο κινητικό ή άλλο θέμα υγείας. 

Διαβάστε επίσηςAstraZeneca: Νέα δεδομένα - Αποτελεσματικό το εμβόλιο και σε ηλικίες πάνω από 65 ετών

«Γνωρίζουμε ότι το τελευταίο έτος είναι γεμάτο συνεχείς περιορισμούς και δυσκολίες. Γι’ αυτό νιώθουμε την ανάγκη να αναλάβουμε δράσεις με ουσία και να βοηθήσουμε τους επιβάτες να φτάσουν στα κέντρα εμβολιασμού με άνεση και ασφάλεια. Τα ταξί είναι ένα ιδανικό μέσο μεταφοράς γι’ αυτόν το σκοπό και μέσω της τεχνολογίας μας η διαδικασία γίνεται εύκολα και αυτοματοποιημένα», εξηγεί ο Βασίλης Ντάνιας, Γενικός Διευθυντής της Beat. 

Οι διαδρομές για εμβολιασμό είναι επίσης μια σημαντική πηγή εισοδήματος για τον κλάδο. Ο κ. Ντάνιας συμπληρώνει: «Μετά από ένα έτος πανδημίας με τις μετακινήσεις να έχουν περιοριστεί σημαντικά, κάθε διαδρομή μετράει για τους συνεργαζόμενους οδηγούς. Με την πρωτοβουλία μας, θέλουμε να δώσουμε την ευκαιρία στους οδηγούς ταξί να υποστηρίξουν τις ευπαθείς ομάδες και ταυτόχρονα να αυξήσουν τις διαδρομές και το εισόδημά τους, με το κόστος να απορροφάται πλήρως από το Beat. Με αυτήν την ιδέα, οι δημόσιες συγκοινωνίες θα ανακουφιστούν ακόμη περισσότερο».

Ήδη η FREE NOW, μητρική της Beat, έγινε η πρώτη πλατφόρμα κλήσης ταξί που ανέλαβε μια τέτοια πρωτοβουλία στην Ευρώπη και έχει ενεργοποιήσει αντίστοιχες καμπάνιες για τον εμβολιασμό σε Γερμανία, Ιρλανδία, Ισπανία, Ιταλία, Πορτογαλία, Ρουμανία και Πολωνία, με προϋπολογισμό 1 εκατ. ευρώ για διαδρομές. 

Τι αφορά η παροχή & πώς λειτουργεί 

Η πρωτοβουλία της Beat αφορά διαδρομές προς και από τα εξής εμβολιαστικά κέντρα:

  • Εμβολιαστικό κέντρο Αττικής, Helexpo - Μαρούσι (Λ. Κηφισίας 39, Μαρούσι 151 23)
  • Εμβολιαστικό κέντρο Θεσσαλονίκης, Πύλη Εμπορίου ΔΕΘ, επί της Εγνατίας (Περίπτερο 13)

Η παροχή αφορά επιστροφή της αξίας για δύο διαδρομές προς και από το εμβολιαστικό κέντρο -και έως δέκα ευρώ για κάθε διαδρομή, δηλαδή συνολικά έως είκοσι ευρώ ανά επιβάτη

Ο επιβάτης που θα μεταβεί στο ραντεβού του για εμβολιασμό, θα πρέπει να καταχωρήσει στην Beat εφαρμογή του τον promo κωδικό “emvolio” και στη συνέχεια να ορίσει ως προορισμό “Helexpo-Μαρούσι” ή “Πύλη Εμπορίου ΔΕΘ”, ανάλογα με την πόλη του. Με την ολοκλήρωση της κάθε διαδρομής, η αξία επιστρέφεται αυτόματα στον Beat λογαριασμό του επιβάτη (έως €10) και τα χρήματα γίνονται διαθέσιμα για επόμενες διαδρομές ταξί μέσω του app. 

Αναλυτικές πληροφορίες και όροι χρήσης είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα της εταιρείας: http://thebeat.co

Διαβάστε επίσης: Κορονοϊός: Οι 5 μύθοι για τα εμβόλια - Οι ηλικίες και η... αλλαγή στο DNA

εμβολιαστικά κέντρακόμιστρα ταξίεμβολιασμόςBeat