Ελλάδα|09.09.2021 12:50

Θεσσαλονίκη-Ταχιάος: Τέλος του 2023 μετατίθεται η παράδοση του μετρό-Τι είπε για τις νέες προσφυγές

Newsroom

«Η Αττικό Μετρό είναι παγιδευμένη σ’ ένα παιχνίδι, στο οποίο πρωταγωνιστικό ρόλο έχουν άνθρωποι της Θεσσαλονίκης, που βασικός τους στόχος είναι να μην γίνει το Μετρό και ν’ αποδείξουν ότι αυτοί είναι πιο πολιτισμένοι από τους υπολοίπους απολίτιστους» τόνισε σήμερα, ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Νίκος Ταχιάος.

Μιλώντας στο ραδιόφωνο του ΑΠΕ-ΜΠΕ, και αναφερόμενος στις νέες προσφυγές που αφορούν τον σταθμό της Βενιζέλου, υπογράμμισε πως «οι άνθρωποι αυτοί δεν δίνουν δεκάρα για το μετρό, δεν δίνουν δεκάρα για τ’ αρχαία. Είναι ένα παιχνίδι που σε καμία περίπτωση δεν αφορά ούτε την Αττικό Μετρό, ούτε καν τα ίδια τα αρχαία. Είναι ένα παιχνίδι με απολύτως πολιτικά χαρακτηριστικά».

«Με την επανατοποθέτηση των αρχαιοτήτων στον σταθμό της Αγίας Σοφίας καταρρέει το επιχείρημα ότι ποτέ δεν θα έρθουν πίσω τα αρχαία της Βενιζέλου», υπογράμμισε.

Ο κ. Ταχιάος σημείωσε πως «οι εργασίες από την πλευρά της επαναφοράς τελειώνουν σήμερα» και πρόσθεσε: «Εκεί, στήθηκε μια πλατεία όπως ακριβώς βρέθηκε, με ακρίβεια χιλιοστών. Όπως είχε ζητηθεί από το Αρχαιολογικό Συμβούλιο, ενώ ανορθώθηκε κι ένας κίονας. Εμείς αυτό που έπρεπε να κάνουμε, το κάναμε. Αμέσως μετά, θα προχωρήσουν οι εργασίες των αρχαιολόγων για την τελική μορφή του χώρου».

Για τα δοκιμαστικά δρομολόγια που ξεκίνησαν στις σήραγγες κάτω από την πόλη, στο κομμάτι από το αμαξοστάσιο της Πυλαίας μέχρι το Συντριβάνι είπε πως «γίνονται οι δοκιμές, σύμφωνα με το πρόγραμμα που έχει προσδιοριστεί και είναι μια διαδικασία που θα κρατήσει περίπου 18 μήνες».

Για το πότε θα παραδοθεί ολοκληρωμένο στους πολίτες, είπε ότι ο στόχος μετατίθεται από την άνοιξη προς τα τέλη του 2023, λόγω των προσφυγών, ενώ ανακοίνωσε πως σταδιακά το επόμενο διάστημα θα απομακρύνονται από την πόλη όλες οι λαμαρίνες.

«Θα φύγουν οι λαμαρίνες από παντού. Εκτός από τη Βενιζέλου και από την οδό Σόλωνος, στο τμήμα μεταξύ Μαρτίου και το πάρκο Μηνά Πατρικίου, διότι εκεί υπάρχει ένα μεγάλο φρέαρ, από το οποίο επισκεπτόμαστε τις γραμμές και πρέπει να κατεβαίνουν τα υλικά στις γραμμές», τόνισε.

Όλες οι ειδήσεις

Μίκης Θεοδωράκης: Το τελευταίο αντίο - Συγκλονιστικές στιγμές στην Κρήτη

Εμβολιασμοί: Στο τραπέζι η υποχρεωτικότητα στα σώματα ασφαλείας - Πέτσας: Τεράστιο θέμα στην αστυνομία

Πώς θα λειτουργήσουν οι κλειστοί χώροι από Δευτέρα- Τι θα γίνει με τους ανεμβολίαστους

Οι τρεις προτεραιότητες στην Υγεία μετά τη ΔΕΘ – Τι θα ανακοινώσει ο Μητσοτάκης

Ράλι Ακρόπολις: Το «ράλι των Θεών»... μαρσάρει ξανά στην Ελλάδα

Αττικό ΜετρόΝίκος Ταχιάοςμετρό θεσσαλονίκης