Ελλάδα|16.01.2022 20:13

Εθνικό Μητρώο Διαδικασιών: Πώς θα διευκολύνει τους πολίτες στις συναλλαγές με το δημόσιο - Νέα ιστοσελίδα για τα ΚΕΠ προσεχώς

Newsroom

Ένα εργαλείο που στόχο έχει να συμβάλει δραστικά στην καταπολέμηση της γραφειοκρατίας και την αναβάθμιση της ευρύτερης λειτουργίας του Δημοσίου παρουσίασε πρόσφατα ο Κυριάκος Πιερρακάκης.

Πρόκειται για το Εθνικό Μητρώο Διαδικασιών, ένα έργο που θα οδηγήσει στον μετασχηματισμό της Δημόσιας Διοίκησης, καθώς θα αποτυπώνονται βήμα προς βήμα όλες οι διαδικασίες του Ελληνικού Δημοσίου, τα απαραίτητα δικαιολογητικά, το πότε αυτά δίνονται ψηφιακά ή φυσικά και πού. Όπως εξήγησε ο υπουργός μιλώντας στο ethnos.gr και την Κατερίνα Κοκκαλιάρη, πρόκειται για ένα «project στρατηγικής σημασίας, για το οποίο στόχος είναι να λειτουργήσει πιλοτικά στο πρώτο εξάμηνο του 2022».

Εθνικό Μητρώο Διαδικασιών: Το εργαλείο στη μάχη κατά της γραφειοκρατίας

«Η σημασία του είναι τεράστια, καθώς το Δημόσιο για πρώτη φορά καταγράφει τις διαδικασίες του. Η απλούστευσή τους μέσω της ψηφιοποίησης είναι ένα από τα μεγάλα ζητούμενα της εποχής μας. Το Εθνικό Μητρώο Διαδικασιών θα είναι ανοιχτό και προσβάσιμο σε όλους, έτσι ώστε ο πολίτης να ξέρει ακριβώς τη διαδικασία και τις απαιτήσεις για την αλληλεπίδρασή του με το Δημόσιο. Μέχρι στιγμής έχουν καταγραφεί περισσότερες από 1.370 διαδικασίες, και συνεχίζουμε», είπε ο υπουργός.

Αποκαλυπτήρια προσεχώς για τη νέα ιστοσελίδα των ΚΕΠ

Ο κ. Πιερρακάκης σημείωσε ότι προσεχώς θα γίνουν και τα αποκαλυπτήρια της νέας ιστοσελίδας για τα ΚΕΠ. «Η διαφάνεια είναι ζωτικής σημασίας για τη σχέση κράτους – πολίτη. Γνωρίζοντας την επί δεκαετίες ταλαιπωρία που υφίστανται οι πολίτες, επιδιώκουμε μια νέα σελίδα. Με αυτήν τη φιλοσοφία, θα παρουσιάσουμε σε δυο μέρες το νέο site των ΚΕΠ. Σε αυτό, ο πολίτης θα έχει διαθέσιμες όλες τις πληροφορίες για τη διαδικασία που τον αφορά και για την οποία ζητά εξυπηρέτηση από το ΚΕΠ. Πρόκειται για ένα site εξαιρετικά φιλικό στους πολίτες και ιδίως σε εκείνους που ανήκουν σε ευάλωτες ομάδες, όπως τα Άτομα με Αναπηρία, οι πολίτες χωρίς ψηφιακές δεξιότητες και οι ηλικιωμένοι. Παράλληλα, αλλάζουμε την εικόνα των ΚΕΠ, δίνοντας έμφαση στις παραπάνω κατηγορίες αλλά και παρέχοντας υψηλού επιπέδου υπηρεσίες με τη χρήση σύγχρονων τεχνολογιών, όπως είναι οι υπηρεσίες τηλεδιάσκεψης MyKepLive», ανέφερε ο υπουργός.

πολίτεςΚΕΠΚυριάκος ΠιερρακάκηςΔημόσιοδικαιολογητικάειδήσεις τώρα