Ελλάδα|16.02.2022 16:37

Θεσσαλονίκη: Περισσότερες από 100 δράσεις πραγματοποίησε ο Οργανισμός Τουρισμού της πόλης

Newsroom

Περισσότερες από εκατό δράσεις προβολής και μάρκετινγκ πραγματοποίησε ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης μέσα στο 2021, διάστημα κατά το οποίο προσέθεσε άλλα τρία βραβεία στη συλλογή του.

Μεταξύ των δράσεων περιλαμβάνονται η καμπάνια «time to live again» μέσω των social media, η οποία στέλνει το αισιόδοξο μήνυμα για το διάστημα μετά την πανδημία, η προβολή βίντεο προώθησης της Θεσσαλονίκης στη Γερμανία, που είδαν καθημερινά περίπου δύο εκατομμύρια Γερμανοί και βίντεο μέσω του youtube σε 15 χώρες - στόχους με πάνω από 200.000 followers.

Επίσης, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης πραγματοποίησε την καμπάνια Παραγωγής Μύθων σχετικών με τη Θεσσαλονίκη για την προβολή της πόλης, με κορυφαίο το μύθο της Γοργόνας, τραγούδι και video clip για την προσέλκυση τουριστών τα Χριστούγεννα, αύξησε τους ακόλουθους του κατά δέκαδες χιλιάδες σε Facebook και άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αναβάθμισε την ιστοσελίδα του, ώστε να αποτελεί ένα χρήσιμο εργαλείο για τους επισκέπτες και τους επιχειρηματίες του τουρισμού.

«Με τη δουλειά που έγινε, το 2022 θα είναι πολύ καλύτερο. Τα έργα που γίνονται και δρομολογούνται, θα αλλάξουν την εικόνα της Θεσσαλονίκης. Είμαστε ταπεινά περήφανοι γι' αυτά που έχουμε κάνει. Η Θεσσαλονίκη είναι οι άνθρωποί της», ανέφερε, μεταξύ άλλων, κατά τη διάρκεια παρουσίασης των απολογισμών δράσεων του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης η πρόεδρός του και αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου.

Κατά την ίδια και σε ό,τι αφορά το 2022, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης θα συμμετέχει σε δώδεκα εκθέσεις στο εξωτερικό, αλλά και στη φετινή Philoxenia και θα στηρίξει τη διοργάνωση φεστιβάλ και αγώνων δρόμου για όλους τους πολίτες. «Η διάθεση των τουριστών να επισκεφθούν τη Θεσσαλονίκη τη φετινή χρονιά, είναι πολύ μεγάλη. Ωστόσο, βρισκόμαστε σε αναμονή, διότι δεν ξέρουμε, τι θα μας ξημερώσει αναφορικά με την πανδημία», σημείωσε η κ. Πατουλίδου.

Ζαχαράκη: Πολύ καλή χρονιά το 2022

Για μια πάρα πολύ καλή χρονιά για τον τουρισμό, πολύ καλύτερη από το 2021, έκανε λόγο, αναφερόμενη στο 2022, η υφυπουργός Τουρισμού, Σοφία Ζαχαράκη, η οποία μίλησε στην εκδήλωση μέσω skype. Η ίδια σημείωσε ότι η Θεσσαλονίκη δίνει το στίγμα της αυθεντικότητας, με τα 15 UNESCO μνημεία της και τις δράσεις στον πολιτισμό και τον αθλητισμό. Η κ. Ζαχαράκη ανέφερε ακόμα ότι τη φετινή χρονιά η Θεσσαλονίκη θα δώσει το στίγμα της και στον τομέα της κρουαζιέρας.

Από την πλευρά του ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολος Τζιτζικώστας, ανέφερε ότι το 2022 η χώρα θα σημειώσει ρεκόρ αφίξεων στον τουρισμό, ενώ πρωταγωνιστικό ρόλο σε αυτό θα παίξει η Θεσσαλονίκη. «Η χώρα μας 365 μέρες το χρόνο μπορεί να δέχεται τουρίστες. Η Θεσσαλονίκη θα τα πάει φέτος εξαιρετικά με την κρουαζιέρα, η οποία ξεκίνησε ήδη από τις 5 Φεβρουαρίου. Η Κεντρική Μακεδονία μπορεί να γίνει μία από τις πιο ισχυρές περιφέρειες στον τουρισμό, όχι μόνο στην Ευρώπη αλλά παγκοσμίως», ανέφερε ο κ. Τζιτζικώστας.

Για τουριστικό έργο στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, το οποίο μπορεί να αποτελέσει παράδειγμα για όλες τις Περιφέρειες της χώρας, έκανε λόγο ο αναπληρωτής γενικός γραμματέας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, Κωνσταντίνος Ζήκος ενώ ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας, αναφέρθηκε στην τεράστια αύξηση της κρουαζιέρας στη Θεσσαλονίκη αλλά και στα πλεονεκτήματα της πόλης.

«Από 17 κρουαζιερόπλοια πέρυσι στη Θεσσαλονίκη ο αριθμός τους φέτος θα φτάσει τα τουλάχιστον 52. Υπάρχουν στην πόλη ήδη καινούργια ξενοδοχεία και άλλα ετοιμάζονται. Η Θεσσαλονίκη είναι μία δημιουργική πόλη, πόλη του πολιτισμού, που θέλουμε να προσφέρει φωτεινές δημιουργικές εικόνες για το μέλλον. Προς την κατεύθυνση αυτήν θα δουλέψουμε», τόνισε ο κ. Ζέρβας.

Βούλα ΠατουλίδουΟργανισμός Τουρισμού ΘεσσαλονίκηςΑπόστολος ΤζιτζικώσταςκρουαζιέραΚωνσταντίνος Ζέρβας