Ελλάδα|08.06.2022 11:48

Πανελλήνιες 2022: Αυτές είναι οι απαντήσεις στην Πληροφορική

Newsroom

Και στο μάθημα της Πληροφορικής εξετάζονται σήμερα οι υποψήφιοι των πανελληνίων.

Δείτε τις απαντήσεις στα θέματα:

Σχολιασμός θεμάτων

Τα θέματα της φετινής εξέτασης στο μάθημα ΑΕΠΠ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ κρίνονται απαιτητικά σε σχέση με ΤΑ ΠΡΟΥΓΟΥΜΕΝΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ.

ΩΣ ΓΝΩΣΤΟ Η εξέταση στο μάθημα Πληροφορικής, περιλαμβάνει θέματα θεωρίας και ασκήσεων ή προβλημάτων κλιμακούμενης δυσκολίας.

Α) Τα θέματα θεωρίας αποτελούνται από ερωτήσεις διαφόρων τύπων με τις οποίες ελέγχονται η γνώση και η κατανόηση της θεωρίας, η κριτική και συγκριτική ικανότητα των υποψηφίων, η ικανότητα αξιοποίησης θεωρητικών γνώσεων για την αξιολόγηση δεδομένων , την εξαγωγή συμπερασμάτων και η δυνατότητα παρουσίασής τους με σωστούς επιστημονικούς όρους και σωστό γραπτό λόγο.

Β) Τα θέματα ασκήσεων ή προβλημάτων στοχεύουν στον έλεγχο της ικανότητας του/της υποψηφίου/ας να χρησιμοποιεί, σε συνδυασμό, γνώσεις ή δεξιότητες που απέκτησαν κατά την εκπαίδευση αυτών για την επίλυσή τους.

Η εξέταση στο ανωτέρω μάθημα περιλαμβάνει ένα (1) θέμα θεωρίας και τρεις (3) ασκήσεις ή προβλήματα, σχετικά με το περιεχόμενο του μαθήματος και τις εφαρμογές του.

Η βαθμολογία προκύπτει κατά 40% από το ΘΕΜΑ_Α της θεωρίας και κατά 60% (3x20%) από τα ΘΕΜΑ_Β ΘΕΜΑ_Γ ΘΕΜΑ_Δ τις ασκήσεις ή τα προβλήματα.

ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ

ΘΕΜΑ Α

ΑΦΟΡΟΥΣΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΣΩΣΤΟΥ ΛΑΘΟΥΣ… ΣΥΛΟΓΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ

Α2 ΑΦΟΡΟΥΣΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΣΕ ΔΥΑΔΙΚΟ

ΔΕΝΔΡΟ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ.

Α3. ΑΦΟΡΟΥΣΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΣΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ

ΣΕ ΟΡΟΥΣ ΑΥΤΩΝ.

Α4 ΑΦΟΡΟΥΣΕ ΤΗΝ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΛΑΘΏΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΥΤΩΝ

ΣΕ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΘΕΜΑ Β

ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ Β1 ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΚΕΝΩΝ ΣΕ ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΚΑΠΟΙΟ ΣΕΝΑΡΙΟ.

ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΡΩΤΗΜΑ Β2 ΑΦΟΡΟΥΣΕ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΡΟΗΣ ΣΕ ΤΜΗΜΑ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΑΠΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΔΟΜΗ ΣΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΔΟΜΗ.

ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤA ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝA ΕΡΩΤΗΜΑTA ΗΤΑΝ ANAMENOMENA ΑΦΟΥ ΟΙ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΚΑΤΙ ΣΥΝΘΕΤΟ

ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΧΑΝ ΑΡΙΣΤΗ ΓΝΏΣΗ ΤΗΣ ΘΕΩΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΒΑΣΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΘΕΩΡΙΑ … ΕΚΤΙΜΏ ΟΤΙ ΘΑ ΛΑΒΟΥΝ ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΤΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ Α ΚΑΙ Β ΠΟΥ ΑΓΓΙΖΕΙ ΤΟ 60/100 ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΤΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ ΠΟΥ ΣΗΜΕΝΕΙ 12 ΜΟΝΑΔΕΣ ΣΤΗΝ ΚΛΙΜΑΚΑ ΤΟΥ 20.

ΘΕΜΑ Γ ΚΑΙ ΘΕΜΑ Δ

ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ 20 /100 ΕΚΑΣΤΟ ΔΗΛ. 4 ΜΟΝΑΔΕΣ ΣΤΗΝ ΚΛΙΜΑΚΑ ΤΟΥ 20

ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΑΥΤΑ ΑΠΑΙΤΟΥΣΑΝ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΩΝ ΖΗΤΟΥΜΕΝΩΝ ΤΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΤΟΝ ΒΕΛΤΙΣΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΤΡΟΠΟ ΕΠΙΛΥΣΗΣ

Ο ΒΑΘΜΟΣ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ Γ ΗΤΑΝ ΑΡΚΕΤΑ ΥΨΗΛΟΣ ΚΑΙ ΗΘΕΛΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ( ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ )

ΤΟ ΘΕΜΑ Δ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ Γ ΗΤΑΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΠΛΟ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΟΥΣΕ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΠΙΝΑΚΩΝ.

Διαλεκτάκης Μάκης - Νέο Φροντιστήριο

πανελλαδικές εξετάσειςαπαντήσειςπανελλαδικέςπανελλαδικές 2022πανελλήνιες εξετάσειςΠανελλήνιες 2022Πανελλήνιες αποτελέσματαπανελλήνιεςβαθμολογίες