Καμπάνια του ΟΑΣΑ για την επαναφόρτιση του χάρτινου εισιτηρίου
NewsroomΜε το μήνυμα «Δωσ΄του μια ευκαιρία να ταξιδέψει ξανά» ξεκίνησε η καμπάνια του ομίλου ΟΑΣΑ για την επαναφόρτιση του «έξυπνου» εισιτηρίου ATH.ENA Ticket.
Σε συνεργασία με τις θυγατρικές του ΣΤΑΣΥ, ΟΣΥ, στο πλαίσιο του προγράμματος Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας των Συγκοινωνιών Αθηνών, ο ΟΑΣΑ επανασυστήνει στο επιβατικό κοινό τη λειτουργία της επαναφόρτισης του εισιτηρίου ATH.ENA Ticket. Πρόκειται για μια απλή διαδικασία, η οποία μπορεί να πραγματοποιηθεί σε όλα τα αυτόματα μηχανήματα, τα εκδοτήρια και σε πολλά επιλεγμένα σημεία πώλησης.
«Πρωταγωνιστής» στην καμπάνια, είναι το ίδιο το εισιτήριο, που ζητά από τον επιβάτη να του δώσει «μια ευκαιρία να ταξιδέψει ξανά». Με αυτό ακριβώς το σύνθημα η καμπάνια καλεί τους επιβάτες να επαναφορτίζουν το ATH.ENA Ticket όπως την προσωποποιημένη και την ανώνυμη ATH.ENA Card, και τους προτρέπει να:
• κάνουν περισσότερες διαδρομές με το ίδιο εισιτήριο
• μετακινηθούν πιο έξυπνα
• προστατέψουν το περιβάλλον
Η καμπάνια ξεδιπλώνεται σε όλα τα μέσα, μετρό, τραμ, λεωφορεία και τρόλεϊ και καλεί το επιβατικό κοινό να εντάξει την επαναφόρτιση του απλού εισιτηρίου στις καθημερινές του συνήθειες.
Παρότι η επαναφόρτιση είναι μια από τις βασικές λειτουργίες του ATH.ENA Ticket σημαντικό ποσοστό του επιβατικού κοινού, εξακολουθεί σήμερα να μην είναι εξοικειωμένο με τη διαδικασία αυτή. Πραγματοποιεί δηλαδή μια διαδρομή, πετάει το εισιτήριο παρόλο που είναι πολλαπλών χρήσεων, και εκδίδει νέο για την επόμενη μετακίνησή του.
Εκατομμύρια αχρησιμοποίητα εισιτήρια σπαταλώνται, ενώ συχνά απορρίπτονται σε δημόσιους χώρους ρυπαίνοντας το περιβάλλον. Οι ημερήσιες εκδόσεις χάρτινων «πολλαπλών έξυπνων εισιτηρίων» ανέρχονται μεσοσταθμικά σε 80.000 – 100.000 τεμάχια και σύμφωνα με τα στοιχεία επικύρωσης, το μεγαλύτερο ποσοστό αυτών αφορά την κατηγορία μίας αστικής διαδρομής χρονικής διάρκειας 90 λεπτών.
Κατά συνέπεια, τα χάρτινα πολλαπλά εισιτήρια όχι μόνο δεν επαναφορτίζονται, αλλά καταναλώνονται κυρίως για αγορές εισιτηρίων μίας διαδρομής αξίας 1,20 ευρώ και όχι για τα υπόλοιπα πακέτα εισιτηρίων (2, 5 ή 10+1 διαδρομών) που η τιμή αγοράς τους είναι μικρότερη, όπως φαίνεται και στον παρακάτω πίνακα:
ΤΙΜΗ ΠΩΛΗΣΗΣ | ΤΙΜΗ ΠΩΛΗΣΗΣ ΚΑΘΕ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ | |
ΕΝΙΑΙΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ | € 1,20 | € 1,20 |
2πλό ΕΝΙΑΙΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ | € 2,30 | € 1,15 |
5πλό ΕΝΙΑΙΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ | € 5,70 | € 1,14 |
10+1 ΕΝΙΑΙΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ | € 12,00 | € 1,09 |
- Πώς θα αντιδράσει ο Πούτιν μετά το πράσινο φως Μπάιντεν στο Κίεβο για τους πυραύλους ATACMS – Οι σκέψεις του Ρώσου προέδρου
- Δημοσκόπηση Prorata: Ποιον θα ψήφιζαν οι Έλληνες για πρόεδρο των ΗΠΑ
- Άνοιξε η πλατφόρμα για το «Gigabit Voucher» - Περισσότερα από 379.000 νοικοκυριά και μικρομεσαίες επιχειρήσεις αποκτούν ευρυζωνικές συνδέσεις
- Πρώτο διαζύγιο για προπονητή της Euroleague: Τέλος ο Ομπράντοβιτς απ' τον πάγκο της Μονακό