Νέο «βαρύ» πρόστιμο της ΡΑΣ στην Hellenic Train - Ποιος είναι ο λόγος και πόσα καλείται να πληρώσει η επιχείρηση
NewsroomΠρόστιμα συνολικού ύψους 33.000 ευρώ επέβαλε η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) στην Ηellenic Train A.E κατόπιν αιφνιδιαστικών ελέγχων σε πέντε αμαξοστοιχίες της εταιρίας που εκτελούσαν δρομολόγια στην προαστιακή γραμμή Αθηνών. Κατά τη διενέργεια των ελέγχων διαπιστώθηκαν παραβάσεις και ειδικότερα, τα ευρήματα ανέδειξαν καθυστέρηση επικαιροποιήσεων στα πιστοποιητικά ορισμένων μηχανοδηγών με ευθύνη της σιδηροδρομικής επιχείρησης.
Υπενθυμίζεται πως τόσο η ευρωπαϊκή άδεια μηχανοδήγησης όσο και το πιστοποιητικό λαμβάνονται από τον εκάστοτε υποψήφιο μετά από ειδική εκπαίδευση και εφόσον περάσει επιτυχώς τις εξετάσεις που διενεργεί η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων.
Η ευρωπαϊκή άδεια μηχανοδήγησης εκδίδεται από τη ΡΑΣ ενώ το πιστοποιητικό στο οποίο αναγράφεται το τροχαίο υλικό που επιτρέπεται να μηχανοδηγεί ο κάτοχός του, εκδίδεται από τη σιδηροδρομική επιχείρηση.
Για τις παραβάσεις που εντοπίστηκαν κατά τη διάρκεια των αιφνιδιαστικών ελέγχων, επιβλήθηκαν πρόστιμα συνολικού ύψους 33 χιλιάδων ευρώ.
Για το ζήτημα η Πρόεδρος της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων, Ιωάννα Τσιαπαρίκου δήλωσε: «Πριν από μερικούς μήνες, η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων ανταποκρίθηκε στην επείγουσα ανάγκη της σιδηροδρομικής αγοράς για νέους μηχανοδηγούς, υλοποιώντας ταχύτατα τη διεξαγωγή εξετάσεων. Θα πρέπει όμως και οι σιδηροδρομικές επιχειρήσεις να είναι συνεπείς στην επικαιροποίηση των εγγράφων και των πιστοποιητικών, τα οποία αποδεικνύουν τις ειδικές επαγγελματικές γνώσεις και την εμπειρία των μηχανοδηγών. Οι ενέργειες της Αρχής για τη συμμόρφωση των σιδηροδρομικών επιχειρήσεων με τους κανόνες και τις υποχρεώσεις ασφαλείας είναι διαρκείς για αυτό και ενδεχόμενοι αιφνιδιαστικοί έλεγχοι μπορούν και πρέπει να διενεργούνται οποιαδήποτε στιγμή».
Υπενθυμίζεται ότι πρόκειται για τη δεύτερη φορά μέσα σε διάστημα ενός μήνα που η ΡΑΣ επιβάλλει πρόστιμο στη Hellenic Train. Είχε προηγηθεί τον περασμένο Δεκέμβριο η επιβολή τσουχτερού προστίμου ύψους 300.000 ευρώ για την ακινητοποίηση των πέντε αμαξοστοιχιών της Εταιρίας στον κεντρικό σιδηροδρομικό άξονα της χώρας και τη μεγάλη ταλαιπωρία που υπέστησαν 820 επιβάτες, εκτεθειμένοι σε ακραίες καιρικές συνθήκες, στις 24 Ιανουαρίου 2022. Πρόκειται για τους επιβάτες των αμαξοστοιχιών: 885/Καλαμπάκα-Αθήνα, IC54/Αθήνα-Θεσσαλονίκη, IC55/Θεσσαλονίκη - Αθήνα) IC56/Αθήνα - Θεσσαλονίκη και IC57/Θεσσαλονίκη - Αθήνα.
- Qatar Gate: Έρχεται κατάθεση του πατέρα της Εύας Καϊλή – Τι μεταδίδει το ιταλικό ANSA
- Οργή στη Βρετανία: Βουλευτής των Τόρις συνέκρινε τα εμβόλια με το… Ολοκαύτωμα – Αποπέμφθηκε από την ΚΟ
- Έφοδος της Δίωξης Εκβιαστών στις φυλακές Δομοκού: Χειροπέδες σε Αλκέτ Ριζάι και άλλους 11 – Ο λόγος
- Αίρεται η αναστολή πτήσεων στις ΗΠΑ μετά το χάος: Τα σενάρια για το τί προκάλεσε το πρόβλημα
- Κωνσταντίνος Γλύξμπουργκ: «Βασίλεψε μία τριετία και έκανε ζημιά όσο δεν θα μπορούσε μία εικοσαετία ολόκληρη»
- Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ: Πληθωρισμός και κλιματική αλλαγή οι μεγαλύτεροι κίνδυνοι
- Βία κατά των γυναικών: Τι είναι το Risk Tool που θα κρίνει την επικινδυνότητα των κακοποιητών - Χιλιάδες καταγγελίες μέσα στο 2024
- Νέα καταγγελία για το 424 Στρατιωτικό Νοσοκομείο: Στρατιώτης πέθανε έπειτα από επέμβαση – Αμέλεια καταγγέλλει η οικογένειά του
- Παρανάλωμα του πυρός η μεγαλύτερη παραγκούπολη της Μανίλα - Συνταρακτικό βίντεο
- Μίλτος Πασχαλίδης: «Αν αρχίσουμε να κάνουμε λογοκρισία, αυτό είναι ένα πηγάδι που δεν έχει πάτο»