Ελλάδα|06.02.2023 16:11

Κακοκαιρία Μπάρμπαρα: Δυσανάλογα με τη σφοδρότητά της επηρέασε τις μετακινήσεις

Μαρία Λιλιοπούλου

Αυτοκινητόδρομοι που ανοιγόκλειναν προληπτικά, πάνω από τις μισές γραμμές λεωφορείων του δικτύου του ΟΑΣΑ που δε λειτούργησαν καθόλου έως πριν λίγη ώρα ή λειτουργούσαν μερικώς, προσέγγιση του Αεροδρομίου μόνο με συρμούς του Προαστιακού και διακοπή της κυκλοφορίας των συρμών του μετρό στον σταθμό Δουκίσσης Πλακεντίας, δρομολόγια τρένων που είτε καταργήθηκαν είτε αντικαταστάθηκαν με λεωφορεία, αλλεπάλληλα μηνύματα από το 112 και γειτονιές που την Κυριακή – αν και χωρίς χιόνι – θύμιζαν ερημιά ...καραντίνας, ήταν η βεντάλια μέτρων που εφαρμόστηκαν για την επέλαση της κακοκαιρίας Μπάρμπαρα, η οποία τουλάχιστον στις περισσότερες περιοχές της Αττικής ήταν μέχρι τώρα ηπιότερη του αναμενόμενου.

Είναι χαρακτηριστικό ότι έως τις 3 το μεσημέρι πολλοί δήμοι της Αθήνας είχαν λιακάδα και ανοιχτούς από χιόνι τους περισσότερους δρόμους, αλλά λεωφορεία δεν κυκλοφορούσαν ούτε για δείγμα.

Οπως προκύπτει από τις ενημερώσεις του ΟΑΣΑ, τη Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου από το σύνολο των 256 λεωφορειακών γραμμών που καλύπτουν την περιοχή ευθύνης του Οργανισμού, είχε πλήρως ανασταλεί η λειτουργία των 100, ενώ 42 γραμμές είχαν τροποποιηθεί μερικώς και δεν κάλυπταν το σύνολο της διαδρομής τους.

Στις 3 το μεσημέρι ο ΟΑΣΑ ανακοίνωσε την επαναλειτουργία αρκετών γραμμών και πλέον σε αναστολή βρίσκονται 39 γραμμές λεωφορείων, οι οποίες εξυπηρετούν κυρίως βόρειες περιοχές του λεκανοπεδίου, ενώ σε μερική λειτουργία παραμένουν 34.

Οι οδηγοί των λεωφορείων είχαν ήδη ενημερωθεί από το απόγευμα της Κυριακής οτι σήμερα θα εργαστούν με πρόγραμμα Σαββάτου, δηλαδή με μειωμένες συχνότητες δρομολογίων. Παρόλα αυτά, όπως λένε στο «ethnos.gr» πηγές κοντά στην υπόθεση, η εταιρία δεν έκοψε τα δεδουλευμένα ρεπό (είναι γνωστό ότι προκειμένου να βγει το πρόγραμμα των καθημερινών οι εργαζόμενοι χρειάζεται να εργάζονται και στα ρεπό τους εξαιτίας των ελλείψεων σε ανθρώπινο δυναμικό).

Στο μεταξύ την Κυριακή δεκάδες οδηγοί παρέμειναν για περισσότερο ένα δίωρο στην Εθνική Οδό Αθηνών – Λαμίας ύστερα από την απόφαση της Τροχαίας να απαγορεύσει την κυκλοφορία παρά το γεγονός ότι οι ίδιοι ήταν απόλυτα προετοιμασμένοι και είχαν ήδη τοποθετήσει αντιολισθητικές αλυσίδες στα οχήματά τους, όπως υποχρεώνει ο νόμος.

Περίπου δύο ώρες αργότερα ο δρόμος άνοιξε, για να κλείσει ξανά προληπτικά στις 11 το βράδυ κόβοντας οδικώς τη χώρα στα δύο έως και αργά το πρωί της Δευτέρας οπότε και υπήρξε άρση της απαγόρευσης κυκλοφορίας αρχικά για τα ΙΧ και λίγο αργότερα και για τα βαρέα οχήματα.

Επρόκειτο για απόφαση της Τροχαίας, καθώς μόνο εκείνη έχει την αρμοδιότητα διακοπής της κυκλοφορίας, την οποία η παραχωρησιούχος εταιρία οφείλει να εφαρμόσει διαφορετικά κινδυνεύει με κυρώσεις.

Ερωτηθείς για τη στρατηγική της κυβέρνησης ως προς τα μέτρα αντιμετώπισης της κακοκαιρίας, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιάννης Οικονόμου είπε σήμερα πως «Η χώρα ηταν λειτουργική. Η κυβέρνηση εφάρμοσε τις ενδεδειγμένες αποφάσεις».

Ως προς τη διακοπή κυκλοφορίας της Εθνικής Οδού σημείωσε πως επρόκειτο για «οργανωμένες διακοπές για λίγες ώρες ή για όσο χρειαζόταν προκειμένου να αποφύγουμε ευρύτερα δυνατά προβλήματα. Υπήρξε μια προετοιμασία όλο το προηγούμενο διάστημα, αξιοποιήσαμε τις προβλέψεις των μετεωρολόγων, υπήρχε πλήρης συντονισμός και συνεργασία όλωντων αρμόδιων φορεών και νομίζω ότι οι πολίτες είδαν ουσιαστικές και πολύ ποιοτικές διαφορές σε σχέση και με το παρελθόν στην αντιμετώπιση των φαινομένων αυτών. Διδασκόμαστε από τα λάθη, από τις αδράνειες και κάθε φορά κάνουμε ό,τι απαιτείται προκειμένου ο κρατικός μηχανισμός να γίνεται ολοένα και καλύτερος», κατέληξε.

Τα μέσα σταθερής τροχιάς

Στο μεταξύ, όπως είχε ήδη ανακοινωθεί από το πρωί του Σαββάτου ότι θα συνέβαινε σε περίπτωση χιονόπτωσης, το μετρό από το πρωί έως και περίπου τις 12 το μεσημέρι της Δευτέρας δεν έφτανε έως το Αεροδρόμιο. Οι συρμοί του σταματούσαν στον σταθμό Δουκίσσης Πλακεντίας και οι επιβάτες έπρεπε να μετεπιβιβάζονται σε συρμούς του Προαστιακού Σιδηροδρόμου για να συνεχίσουν τη διαδρομή τους έως τον αερολιμένα. Επρόκειτο για οδηγια του ΟΣΕ, ο οποίος διαχειρίζεται το υπέργειο τμήμα της διαδρομής από το σταθμό Πλακεντίας έως το αεροδρόμιο.

Δεδομένου ότι αντίστοιχη απόφαση δεν έχει ληφθεί στο παρελθόν, το «ethnos.gr» απευθύνθηκε στον Οργανισμό αναζητώντας τους λόγους για τους οποίους εφαρμόστηκε κάτι τέτοιο σήμερα. Πηγές του ΟΣΕ επεσήμαναν ότι επειδή οι συρμοί του μετρό θα έπρεπε βγαίνοντας από το υπόγειο τμήμα να συνδεθούν με το εναέριο δίκτυο ηλεκτροδότησης, υπήρχε ο κίνδυνος να προκληθεί βραχυκύκλωμα με αυτές τις καιρικές συνθήκες. Ετσι προκειμένου να «μείνει» κάποιος συρμός στη μέση της γραμμής εμποδίζοντας τη διέλευση και των υπολοίπων, αποφασίστηκε οι συρμοί της ΣΤΑΣΥ να μην κινούνται καθόλου στο υπέργειο τμήμα.

Ακυρώσεις και καθυστερήσεις δρομολογίων καθώς και υποκατάσταση ορισμένων από λεωφορεία, είχε ανακοινώσει από την Κυριακή και η Hellenic Train, ενώ τα προβλήματα συνεχίστηκαν και τη Δευτέρα. Συγκεκριμένα, η εταιρία ανακοίνωσε καθυστέρηση στην αναχώρηση της αμαξοστοιχίας 59 εξαιτίας φωτιάς κοντά στην γραμμή στην περιοχή του Αξιου πλησίον της Θεσσαλονίκης, ενω ακολούθησε και η ενημέρωση για καθυστέρηση και στην αμαξοστοιχία 58 για τεχνικούς λόγους.

Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών: Διασφαλίσαμε στο 100% την πρόσβαση των πολιτών στο αεροδρόμιο

«Η σύνδεση με το αεροδρόμιο δεν διακόπηκε ποτέ», επεσήμανε σε δηλώσεις του σε ραδιοφωνικό σταθμό ο Γενικός Γραμματέας Μεταφορών, Γιάννης Ξιφαράς επισημαίνοντας ότι «για να διασφαλίσουμε την πρόσβαση προς το Ελευθέριος Βενιζέλος, “κλειδώσαμε”, τις γραμμές με τον Προαστιακό, οπότε με μετεπιβίβαση των πολιτών στη Δουκίσσης Πλακεντίας διασφαλίσαμε τη σύνδεση με το αεροδρόμιο στο 100%».

Ο ίδιος προσέθεσε ότι «μέχρι στιγμής, τα μέτρα που λάβαμε απέδωσαν, αφού είχαμε εγκαίρως συνεχή ενημέρωση για το τί επικρατούσε από νωρίς στους δρόμους, δηλαδή ποιοι ήταν ανοιχτοί και ποιοι όχι και προσαρμόζαμε αναλόγως τα δρομολόγια των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς».

Εδωσε, πάντως, αρκετά διαφοροποιημένα στοιχεία σε σχέση με τον ΟΑΣΑ: «Μάλιστα, να σας πως ότι ήδη εκτελούνται 245 δρομολόγια λεωφορείων από τα 280 συνολικά, ενώ από αυτά, τα 35 εκτελούνται μερικώς, δηλαδή δεν φτάνουν μέχρι το τέρμα, επειδή αφορούν βόρειες συνοικίες της Αθήνας, όπως η Πεντέλη και όμορες περιοχές».

Όσον αφορά την αυριανή ημέρα, ο κ. Ξιφαράς σημείωσε ότι τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς θα λειτουργήσουν με τον ίδιο σχεδιασμό, προσαρμόζοντάς τον διαρκώς στις καιρικές συνθήκες που θα επικρατούν, ενώ συμβούλεψε τους πολίτες που έχουν ανάγκη να μετακινηθούν, να ενημερώνονται από την εφαρμογή του ΟΑΣΑ ή το τηλεφωνικό κέντρο του Οργανισμού, καθώς και από τα μηνύματα της τηλεματικής στις στάσεις.

Νίκος Παππάς: Το χιόνι δεν θα σβήσει τις ευθύνες της κυβέρνησης Μητσοτάκη για την παράλυση της χώρας

Για παράλυση της χώρας κάνει λόγο ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Παππάς σε δήλωσή του, στην οποία υπογραμμίζει πως «η δήθεν απόλυτη ετοιμότητα του επιτελικού κράτους ενόψει της κακοκαιρίας, εξαντλήθηκε στον χαρτοπόλεμο ανακοινώσεων και στην αποστολή μαζικών μηνυμάτων για αναστολή κάθε δραστηριότητας στη χώρα».

Μιλά για «ανικανότητα της κυβέρνησης Μητσοτάκη, της περιφέρειας Αττικής και ορισμένων δήμων», η οποία προδόθηκε από το γενικό πρόσταγμα για παύση εργασιών και μετακινήσεων για ένα φαινόμενο, το οποίο όχι μόνο είχε προβλεφθεί εδώ και μέρες, αλλά δεν είναι καν, μέχρι στιγμής, όσο ακραίο προβλεπόταν.

Σύμφωνα με τον κ. Παππά, σε μια κατάσταση, η οποία και κατά τους ίδιους τους πολίτες θα έπρεπε να είναι απολύτως ελεγχόμενη και διαχειρίσιμη:

- Η χώρα κόπηκε στα δύο - και οδικά και σιδηροδρομικά - για πολλές ώρες. 

- Οι δρόμοι ανοιγοκλείνουν χωρίς σαφείς δικαιολογίες και χωρίς πρόνοια για τους πολίτες και τους επαγγελματίες που πρέπει να μετακινηθούν. 

- Πολλές γραμμές λεωφορείων στην Αττική έχουν ανασταλεί, το δε μετρό, ένα μέσο σταθερής τροχιάς, αδυνατεί να φτάσει στο αεροδρόμιο. 

- Ατυχήματα, όπως το χθεσινό με κορμό καμένου δέντρου (από τις πυρκαγιές του 2021) που «έσκισε» την καμπίνα του μηχανοδηγού του Λευκού Βέλους, θεωρούνται κανονικότητα. 

- Το εμπόριο που, πλην εξαιρέσεων, τέθηκε σε αργία, καθώς και η τηλεκπαίδευση και η τηλεργασία έγιναν επαναλαμβανόμενος κανόνας για να καλυφθεί η ανεπάρκεια διεκπεραίωσης των αρμοδιοτήτων κάθε αρμόδιου.

«Οι ευθύνες της παράλυσης του κράτους και των ΟΤΑ, εν μέσω μιας ήπιας σχετικά κακοκαιρίας, δεν θα κρυφτούν για πολύ κάτω από το χιόνι, το οποίο άρχισε να λιώνει», καταλήγει ο τομεάρχης του ΣΥΡΙΖΑ.

Ποιες γραμμές λεωφορείων εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν προβλήματα

Σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση του ΟΑΣΑ από τις 3 το μεσημέρι της Δευτέρας ισχύουν οι ακόλουθες μεταβολές:

ΜΕΡΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

ΑΡ. ΓΡΑΜΜΗΣ

ΟΝΟΜΑΣΙΑ

ΕΩΣ

536

ΖΗΡΙΝΕΙΟ – ΔΙΟΝΥΣΟΣ

Έως 14η Φούρνος

535

ΖΗΡΙΝΕΙΟ – ΕΥΞΕΙΝΟΣ ΠΟΝΤΟΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ)

Εκτός Ν.Εκάλη /Εκτός Λ.Πιπεροπούλου

507

ΖΗΡΙΝΕΙΟ – ΣΤΑΜΑΤΑ

Έως Πλ.Σταμάτας

726

ΑΧΑΡΝΑΙ – ΘΡΑΚ/ΝΕΣ (ΒΟΥΝΟ)

Έως   Π.Μελά

728

ΑΧΑΡΝΑΙ – ΠΛΑΤΩΝΑΣ

Έως 3η Αγ.Διονυσίου

740

ΟΛ.ΧΩΡΙΟ – ΑΧΑΡΝΑΙ – ΣΚΑ

Έως  ΣΚΑ – Λ. Δημοκράτιας

60

ΜΟΥΣΕΙΟ – ΑΚΑΔΗΜΙΑ – ΛΥΚΑΒΗΤΟΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ)

Έως Ευαγγελισμό

140

ΠΟΛΥΓΩΝΟ-ΓΛΥΦΑΔΑ

Έως Πλ. Αγίας Σοφίας

212

ΣΤ.ΔΑΦΝΗ-ΥΜΗΤΤΟΣ-ΒΥΡΩΝΑΣ-ΚΑΡΕΑΣ

Έως Αγίας Σοφίας

227

ΑΝΩ ΠΕΤΡΑΛΩΝΑ – ΑΓ. ΑΡΤΕΜΙΟΣ 

Έως Φιλολάου

447

ΧΑΛΑΝΔΡΙ-ΑΝΩ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ

Έως Αναπαύσεως

608

ΓΑΛΑΤΣΙ-ΑΚΑΔΗΜΙΑ-ΝΕΚΡ.ΖΩΓΡΑΦΟΥ  

Γαλάτσι Ακαδημία  (εκτός  Ζωγράφου)

622

ΓΟΥΔΗ-ΑΝΩ ΓΑΛΑΤΣΙ 

(Πατησίων Γαλατσίου Ταϋγέτου Κέας)

700

ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ (ΑΓ. ΤΡΙΑΔΑ) – ΣΤ. ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ (ΚΥΚΛΙΚΗ)

Έως Πλατεία Πετρούπολης

719

ΚΗΠΟΥΠΟΛΗ-ΠΑΛΑΤΙΑΝΗ-ΣΤΑΘΜΟΣ ΛΑΡΙΣΗΣ

Έως Παλ. Τέρμα

731

ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ-ΣΤ.ΑΝΘ/ΛΗ-ΑΤΤ.ΝΟΣ.-ΔΑΣΟΣ ΧΑΙΔ

Έως Σουκατζίδη

747

ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ-ΠΑΝΟΡΑΜΑ-ΣΤ.ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ

Έως Απολης

750

ΑΤΤΙΚΟ ΝΟΣ/ΜΕΙΟ-ΣΤ.ΑΙΓΑΛΕΩ-ΝΙΚΑΙΑ 

Έως 28ης Οκτωβρίου

806

ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ-ΣΤ.ΑΙΓΑΛΕΩ 

έως Τέρμα Ποταμού (εκτός Καραβά)

807

ΑΝΩ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ-ΣΤ.ΑΙΓΑΛΕΩ

έως Τέρμα Ποταμού (εκτός Καραβά)

809

ΣΧΙΣΤΟ-ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ Α

έως Τέρμα Ποταμού (εκτός ΑΓΙΟ ΣΤΥΛΙΑΝΟ)

811

ΧΑΙΔΑΡΙ-ΣΤ.ΑΓ.ΜΑΡΙΝΑ

Εκτός Ανθέων

814

ΣΧΙΣΤΟ-ΚΑΡΑΒΑΣ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Εκτός  Καραβά

818

ΛΙΜ.ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ-ΑΝΩ ΠΕΡΑΜΑ 

Εκτός Προφ. Ηλια/ Εκτός Γηπεδάκι

860

Π.ΦΑΛΗΡΟ-ΓΕΝ.ΚΡΑΤ.ΝΙΚ.-ΣΧΙΣΤ.ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ

Έως Λαμπράκη και Σαλαμίνος

Α11

ΠΛ.ΒΑΘΗ-ΙΛΙΟΝ-ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ(μέσω Πανοράματος)

Έως Πλ.  Πετρουπόλεως

Α13

ΟΜΟΝΟΙΑ-ΚΗΠΟΥΠΟΛΗ

Έως ΤΟΠ

Α15

ΣΤΑΘΜΟΣ ΛΑΡΙΣΗΣ-ΔΑΣΟΣ 

Έως Σουκατζίδη

Β1

ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΑΝΩ ΓΛΥΦΑΔΑ

Έως Άγιο Τρύφωνα

Β11

ΠΛ.ΒΑΘΗ-ΙΛΙΟΝ-ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Έως Πλ. Πετρούπολης

Β12

ΜΑΡΝΗ – ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ

Έως Αμαξοστάσιο

Β9

ΧΑΛΚΟΚΟΝΔΥΛΗ – ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ – Ν. ΚΗΦΙΣΙΑ

Έως Μεταμόρφωση

307

ΣΤ. Δ.ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ – ΓΛ. ΝΕΡΑ – ΣΤ.ΠΡΟΑΣΤ. ΚΟΡΩΠΙ

(Εκτός Κάντζα)

314

ΣΤ.ΔΟΥΚ.ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ – ΠΑΛΛΗΝΗ – ΡΑΦΗΝΑ

(Εκτός Πανόραμα-Ντράφι)

ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ  

535Α

ΖΗΡΙΝΕΙΟ – ΛΙΜΝΗ ΜΑΡΑΘΩΝΑ

861

ΕΛΕΥΣΙΝΑ – ΟΙΚ.ΤΙΤΑΝ

861Β

ΕΛΕΥΣΙΝΑ – ΜΑΝΔΡΑ – ΒΙΛΙΑ – ΕΡΥΘΡΕΣ

749

ΟΙΚ.ΓΕΝΝΗΜΑΤΑ – ΣΤ.ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ

723

ΦΥΛΗ – ΆΝΩ ΛΙΟΣΙΑ

709

ΤΟΠΙΚΗ ΔΡΟΣΟΥΠΟΛΗΣ Α

735

ΑΧΑΡΝΑΙ – ΖΕΦΥΡΙ – ΣΤ.Κ.ΠΑΤΗΣΙΩΝ

036

ΣΤ. ΚΑΤΕΧΑΚΗ – ΣΤ. ΠΑΝΟΡΜΟΥ – ΓΑΛΑΤΣΙ – ΚΥΨΕΛΗ (ΚΥΚΛΙΚΗ)

204

ΣΤΡ.ΣΑΚΕΤΑ-ΑΚΑΔΗΜΙΑ

242

ΣΤ.ΚΑΤΕΧΑΚΗ-ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥΠΟΛΗ

250

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥΠΟΛΗ – ΣΤ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ (ΚΥΚΛΙΚΗ)

405

ΣΤ.ΧΑΛΑΝΔΡΙ-ΜΕΛΙΣΣΙΑ

406

ΣΤ.ΝΟΜΙΣΜ.-ΑΓ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ-ΣΤ.Δ.ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ

407

ΣΤ.ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ-Ν.ΖΩΗ-ΣΤ.Δ.ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ

410

Ο.Α.Κ.Α.-ΑΝΩ ΜΕΛΙΣΣΙΑ

444

ΣΤ. ΕΙΡΗΝΗ – ΓΑΛΑΤΣΙ – ΣΤ. ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΑ (ΚΥΚΛΙΚΗ)

446

ΣΤ.ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ-ΝΟΣ.ΠΕΝΤΕΛΗΣ(μέσω ΠΙΚΠΑ)

450

ΣΤ.ΧΑΛΑΝΔΡΙ-ΧΑΛΑΝΔΡΙ-Ν.ΠΕΝΤΕΛΗ

451

ΣΤ.ΧΑΛΑΝΔΡΙ-Ν.ΠΕΝΤΕΛΗ-ΧΑΛΑΝΔΡΙ

460

ΣΤ.ΧΑΛΑΝΔΡΙ-ΧΑΛΑΝΔΡΙ-Π.ΠΕΝΤΕΛΗ

461

ΣΤ.ΧΑΛΑΝΔΡΙ-Π.ΠΕΝΤΕΛΗ-ΧΑΛΑΝΔΡΙ

501

ΠΕΥΚΗ-ΜΑΡΟΥΣΙ

522

ΣΤ.ΚΗΦΙΣΙΑ-ΑΔΑΜΕΣ Α

523

ΣΤ.ΚΗΦΙΣΙΑ-ΑΔΑΜΕΣ Β

526

ΣΤ.ΚΗΦΙΣΙΑ-ΚΕΦΑΛΑΡΙ

527

ΠΕΥΚΗ-ΣΤ.ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ

524

ΣΤ.ΚΗΦΙΣΙΑ-ΠΟΛΙΤΕΙΑ

530

ΣΤ.ΚΗΦΙΣΙΑ-ΜΕΛΙΣΣΙΑ-Ν.ΠΕΝΤΕΛΗ

541

ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ – ΣΤΑΘ. ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ (ΚΥΚΛΙΚΗ)

560

ΣΤ.ΚΗΦΙΣΙΑ-ΜΟΡΤΕΡΟ-Ν.ΕΡΥΘΡΑΙΑ

602

Ν. ΙΩΝΙΑ – ΚΑΛΟΓΡΕΖΑ – ΣΤΑΘ. ΠΑΝΟΡΜΟΥ (ΚΥΚΛΙΚΗ)

604

ΝΟΣ. Α. ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ – ΣΤ. ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ – ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (ΚΥΚΛΙΚΗ)

640

ΤΟΠΙΚΗ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ (ΚΥΚΛΙΚΗ)

642

ΗΡΑΚΛΕΙΟ – ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ – ΠΕΥΚΗ (ΚΥΚΛΙΚΗ)

653

ΨΥΧΙΚΟ-ΠΑΝΟΡΜΟΥ Β

301

ΣΤ. ΔΟΥΚ. ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ – ΑΝΘΟΥΣΑ – ΠΕΝΤΕΛΗ (ΚΥΚΛΙΚΗ)

301Β

ΣΤ. ΔΟΥΚ. ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ – ΑΝΘΟΥΣΑ – ΠΕΝΤΕΛΗ (ΚΥΚΛΙΚΗ)

306

ΣΤ.ΔΟΥΚ.ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ-ΔΗΜ.ΓΕΡΑΚΑ-ΜΠΑΛΑΝΑ ΓΕΡΑΚΑ (ΚΥΚΛΙΚΗ)

324

ΑΝΘΟΥΣΑ-ΠΑΛΛΗΝΗ-ΚΑΝΤΖΑ (ΚΥΚΛΙΚΗ)



ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ειδήσεις τώρακακοκαιρίαεθνική οδόςΚακοκαιρία ΜπάρμπαραΟΑΣΑΜΜΜ