Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη: «Στη γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη όλα γίνονται χειροκίνητα» - Σοβαρή καταγγελία προέδρου μηχανοδηγών
NewsroomΣε μια σοβαρότατη καταγγελία προχώρησε ο πρόεδρος των μηχανοδηγών του ΟΣΕ, σχετικά με τη λειτουργία των αμαξοστοιχιών στη γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη όπου συνέβη η αδιανόητη τραγωδία με τους 32 νεκρούς μετά από σύγκρουση τρένων στα Τέμπη.
Ο κ. Κώστας Γενηδούνιας, μιλώντας στην ΕΡΤ, επεσήμανε ότι «δεν λειτουργεί τίποτα, γίνονται όλα χειροκίνητα, είμαστε στο manual και σε όλο τον άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Ούτε τα φωτοσήματα λειτουργούν, αν λειτουργούσαν οι μηχανοδηγοί θα έβλεπαν τα κόκκινα σήματα και θα σταματούσαν εγκαίρως».
Για το αν αυτό σημαίνει πως οι μηχανοδηγοί κινούνται στα «τυφλά», τόνισε ότι «οι πληροφορίες δίνονται από σταθμάρχη σε σταθμάρχη μέσω ασυρμάτου. Μας λέει ο σταθμάρχης στην ΑΘήνα θα πάτε μέχρι το μενίδι, μετά μέχρι την Οινόη, συνολικά αυτό γίνεται 15 φορές από Αθήνα για θεσσαλονίκη».
«Ηλεκτρονικά συστήματα δεν λειτουργούν»
Ο ίδιος ανέφερε πως «υπήρχαν ηλεκτρονικά συστήματα, δεν λειτουργούν, ρωτήστε τους υπευθύνους». Σχετικά με τις συνθήκες του δυστυχήματος, είπε ότι «στο σημείο έχει διπλή γραμμή, ένα ανεβαίνει, ένα κατεβαίνει, δεν ξέρω γιατί τα τρένα βρέθηκαν στην ίδια γραμμή».
Τέλος, ο κ. Γενηδούνιας είπε: «Εμείς ακολουθούμε εντολές. Όπου μας πουν πηγαίνουμε. Σε όλο το μήκος της διαδρομής είναι διπλή η γραμμή. Αν σε κάποιο σημείο γίνονται έργα υπάρχουν διακλαδώσεις. Όλα γίνονται χειροκίνητα και εμπειρικά. Είναι χρόνια που δεν λειτουργούν τα συστήματα».
- «Φοβήθηκαν να την τιμήσουν»: Το ΑΠΘ δεν απένειμε τίτλο σπουδών στην οικογένεια της Κέλλυς που έχασε τη ζωή της στα Τέμπη - Η μητέρα της στο ethnos.gr
- Θεσσαλονίκη: 55χρονος χειρουργήθηκε για σκωληκοειδίτιδα, τελικά είχε καρκίνο και τον ενημέρωσαν 1 χρόνο μετά!
- Η κλήρωση της Εθνικής: Η Σκωτία αντίπαλος της Ελλάδας στα πλέι οφ του Nations League
- Συνεχίζει στο «Emily in Paris» ο Λούκας Μπράβο - Επιστρέφει στη Γαλλία η σειρά