Ελλάδα|01.03.2023 09:29

Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη: «Τα συστήματα GPS έχουν αγοραστεί από το 2000 και δεν έχουν τοποθετηθεί» - Τι αποκάλυψε ο γραμματέας της ΓΣΕΕ

Newsroom
Σετ φωτογραφιών, σύρετε προς τα αριστερά
Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη - Επιχείρηση διάσωσης (gallery)
Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη - Επιχείρηση διάσωσης (gallery)
Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη - Επιχείρηση διάσωσης (gallery)
Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη - Επιχείρηση διάσωσης (gallery)
Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη - Επιχείρηση διάσωσης (gallery)
Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη - Επιχείρηση διάσωσης (gallery)
Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη - Επιχείρηση διάσωσης (gallery)
Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη - Επιχείρηση διάσωσης (gallery)
Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη - Επιχείρηση διάσωσης (gallery)
Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη - Επιχείρηση διάσωσης (gallery)
Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη - Επιχείρηση διάσωσης (gallery)
Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη - Επιχείρηση διάσωσης (gallery)

Την έλλειψη συγχρόνων συστημάτων GPS από τον σιδηρόδρομο που θα έδειχναν που ακριβώς είναι κάθε τρένο αποκάλυψε στην τηλεόραση του OPEN ο γραμματέας της ΓΣΕΕ, Νίκος Κιουτσούκης.

«Είναι διαχρονικό το έγκλημα με τα σιδηροδρομικά έργα» ανέφερε ο γραμματέας της ΓΣΕΕ και πρόσθεσε «να θυμίσω από το 1975 αγωνίζεται η χώρα μας να φτάσει ένα δίκτυο υψηλών ταχυτήτων, μέχρι δηλαδή 200χλμ, όταν σε άλλες χώρες παλεύουν για 500. Με μια διπλή γραμμή, άξονα ΠΑΘΕ, όπου δεν έχει ολοκληρωθεί εδώ και χρόνια, ενώ τα σύγχρονα συστήματα GPS δεν έχουν τοποθετηθεί ακόμα, δεν λειτουργούν». Μάλιστα όπως αποκάλυψε «κάποια έχουν αγοραστεί πολύ πριν, από το 2000».

«Ο ΟΣΕ δεν έχει τα χρήματα που απαιτούνται για να συντηρεί το δίκτυό του»

Ο γραμματέας της ΓΣΕΕ επιπλέον ανέφερε ότι «δεν μπορώ να διανοηθώ ότι έχουμε τη μοναδική σιδηροδρομική εταιρεία μεταφορών ιδιωτικοποιημένη, τη μοναδική σιδηροδρομική εταιρεία επισκευών ιδιωτικοποιημένη, και ότι ο ΟΣΕ δεν έχει τα χρήματα που απαιτούνται για να συντηρεί το δίκτυό του. Δεν είναι σημερινό φαινόμενο, είναι διαχρονικό και η ευθύνη όλων των κυβερνήσεων ήταν αυτή».

Επιπλέον, υπογράμμισε ότι «τα χρήματα τα οποία έχουν δαπανηθεί είναι παρά πολλά. Για παράδειγμα, στη Γαλλία έχουν δαπανηθεί 5 δισ. ενώ εδώ πάνω από 15 δισεκατομμύρια έχουν ξοδευτεί και δεν έχουμε σιδηρόδρομο». 

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΓΣΕΕσύγκρουσησύγκρουση τρένωντρέναειδήσεις τώραΤέμπη