Ελλάδα|01.03.2023 17:21

Τραγωδία στα Τέμπη: Ήταν η «κακιά ώρα» είπε ο σταθμάρχης στην απολογία του - Την Πέμπτη στον εισαγγελέα

Newsroom
Σετ φωτογραφιών, σύρετε προς τα αριστερά
Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη - Επιχείρηση διάσωσης (gallery)
Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη - Επιχείρηση διάσωσης (gallery)
Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη - Επιχείρηση διάσωσης (gallery)
Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη - Επιχείρηση διάσωσης (gallery)
Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη - Επιχείρηση διάσωσης (gallery)
Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη - Επιχείρηση διάσωσης (gallery)
Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη - Επιχείρηση διάσωσης (gallery)
Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη - Επιχείρηση διάσωσης (gallery)
Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη - Επιχείρηση διάσωσης (gallery)
Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη - Επιχείρηση διάσωσης (gallery)
Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη - Επιχείρηση διάσωσης (gallery)
Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη - Επιχείρηση διάσωσης (gallery)

Στην «κακιά ώρα» φαίνεται πως απέδωσε το δυστύχημα στα Τέμπη ο σταθμάρχης που έχει συλληφθεί για την πολύνεκρη τραγωδία, κατά την απολογία του στο στάδιο της προανάκρισης.

Απολογούμενος ο σταθμάρχης φέρεται να παραδέχθηκε αρχικά το τραγικό λάθος του και να το απέδωσε στην «κακιά ώρα», ενώ σε βάρος του έχει σχηματιστεί δικογραφία για βαρύτατα αδικήματα.

Ειδικότερα, οι κατηγορίες για τις οποίες αναμένεται να ασκηθεί αύριο, Πέμπτη, ποινική δίωξη από τον εισαγγελέα - ενώπιον του οποίου θα προσαχθεί ο σταθμάρχης- αφορούν στο αδίκημα της διατάραξης της ασφάλειας των συγκοινωνιών από το οποίο προήλθε ως αποτέλεσμα θάνατος πολλών ατόμων (κακούργημα), το οποίο με βάση πρόσφατη τροποποίηση του Ποινικού Κώδικα (άρθρο 291) επισύρει ποινές από 10 χρόνια κάθειρξη έως και ισόβια.

Την ίδια ώρα, θα ασκηθούν διώξεις για ανθρωποκτονίες από αμέλεια κατά συρροή και σωματικές βλάβες από αμέλεια και κατά συρροή.

Σε πλήρη εξέλιξη οι έρευνες για την αναζήτηση ευθυνών

Όσο εξελίσσονται τα παραπάνω, ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας Εφετών της Λάρισας, Σταμάτης Δασκαλόπουλος, εποπτεύει το σύνολο των ερευνών, που βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη για την αναζήτηση ευθυνών για το πολύνεκρο δυστύχημα, έρευνες που διενεργούνται με εντολή του προς κάθε κατεύθυνση.

Παράλληλα με εντολή του ίδιου, όπως μεταδίδει ο ΣΚΑΪ, η προανακριτική απολογία του σταθμάρχη έγινε παρουσία εισαγγελέα, λόγω της μείζονος σημασίας της ερευνώμενης υπόθεσης, ενώ με εντολή του εισαγγελέας παρίσταται διαρκώς στον τόπο της τραγωδίας ενόψει της σύνταξης αυτοψίας από την Τροχαία της Λάρισας για τα μακάβρια ευρήματα του τραγικού συμβάντος, αυτοψία που θεωρείται κρίσιμο στοιχείο για την συνολική αξιολόγηση για το τι και ποιος έφταιξε για το πολύνεκρο δυστύχημα.

Η μοιραία οδηγία του σταθμάρχη

Την ίδια ώρα, καθοριστική φαίνεται πως υπήρξε η μοιραία εντολή του σταθμάρχη Λάρισας στον μηχανοδηγό της επιβατικής αμαξοστοιχίας Intercity 62.

«ΛΑΡ – 62 - Περνάς κόκκινο φωτόσημο εξόδου έως και είσοδο Νέων Πόρων», ήταν η εντολή του σταθμάρχη Λάρισας στον μηχανοδηγό του τρένου 62. Μετά τον σταθμό της Λάρισας, οι Νέοι Πόροι είναι ο επόμενος σταθμός.

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

απολογίαΤέμπηειδήσεις τώρανεκροίσιδηροδρομικό δυστύχημα