Ελλάδα|02.03.2023 21:21

Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη: «Ανέθεταν τα έργα σε εργολάβους και αυτοί πτώχευαν» - Τι αποκάλυψε πρώην εκπαιδευτής μηχανοδηγών

Newsroom
Σετ φωτογραφιών, σύρετε προς τα αριστερά
Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη: Επιχείρηση διάσωσης (InTime Photos)
Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη: Επιχείρηση διάσωσης (InTime Photos)
Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη: Επιχείρηση διάσωσης (InTime Photos)
Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη: Επιχείρηση διάσωσης (InTime Photos)
Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη: Επιχείρηση διάσωσης (InTime Photos)
Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη: Επιχείρηση διάσωσης (InTime Photos)
Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη: Επιχείρηση διάσωσης (InTime Photos)
Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη: Επιχείρηση διάσωσης (InTime Photos)
Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη: Επιχείρηση διάσωσης (InTime Photos)
Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη: Επιχείρηση διάσωσης (InTime Photos)
Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη: Επιχείρηση διάσωσης (InTime Photos)

«Αν υπήρχε η τηλεδιοίκηση, τα συστήματα ασφαλείας που είχαμε εμείς οι παλιοί, από το 2000 - φωνάζουν οι νέοι και στέλνουν έγγραφα στους υπουργούς και τις διοικήσεις και δεν τα κάνουν δεκτά- δεν θα είχε γίνει τίποτα, και το σπουδαιότερο δεν θα είχαμε ανθρώπινα θύματα» ανέφερε στην τηλεόραση του ΟPEN, ο πρώην εκπαιδευτής μηχανοδηγών του ΟΣΕ, Νίκος Τσουρίδης μιλώντας για την τραγωδία στα Τέμπη. Ο ίδιος έκανε λόγο «για το απόλυτο μπάχαλο».

«Ανέθεταν τα έργα σε εργολάβους και αυτοί πτώχευαν»

«Το 2004 εγώ έκανα το Θεσσαλονική-Αθήνα-Θεσσαλονίκη ακόμα και με 210 χλμ γιατί ήταν καινούργιες οι γραμμές και οι μηχανές και λειτουργούσε η τηλεδιοίκηση σε ορισμένα κομμάτια» πρόσθεσε.

Στην ερώτηση γιατί σταμάτησε η τηλεδιοίκηση ο ίδιος εξήγησε «Κάθε δύο χιλιόμετρα αναθέτανε σε έναν εργολάβο να κάνει ένα συγκεκριμένο έργο, αυτός δεν τον τελείωνε ποτέ. Οι προδιαγραφές που είχαν τεθεί δεν τηρούνται και στο τέλος πολλές εταιρείες πτώχευαν και άντε να τους βρεις. Τα συστήματα που είχαν βάλει επάνω στην υποδομή, μιλάω για τη γραμμή, και τα συστήματα που υπάρχουν πάνω στις μηχανές δεν συμβαδίζουν. Προμηθευτήκαμε ένα το 2000 που δεν λειτούργησε ποτέ και τώρα πρέπει φτου και από την αρχή».

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΟΣΕειδήσεις τώραΤέμπησύγκρουσησύγκρουση τρένων