Ελλάδα|03.03.2023 10:18

Πρώην σταθμάρχης Βόλου: Πριν 3-4 χρόνια λειτουργούσε η τηλεδιοίκηση που θα απέτρεπε τέτοιο λάθος - Δεν υπάρχει πλέον προσωπικό

Newsroom
Σετ φωτογραφιών, σύρετε προς τα αριστερά
ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ/ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ
ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ/ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ
ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ/ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ
ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ/ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ
ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ/ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ
ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ/ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ
ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ/ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ
ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ/ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ
ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ/ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ
ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ/ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ
ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ/ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ
ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ/ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ
ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ/ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ
ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ/ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ
ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ/ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ
ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ/ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ
ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ/ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ

Για τις εικόνες εγκατάλειψης του σιδηρόδρομου μίλησε ο πρώην σταθμάρχης Βόλου, ο Γιώργος Αποστολέρης συγκρίνοντας τη σημερινή εικόνα με λίγα χρόνια πριν.

Μιλώντας στο Mega και σε ερώτηση σχετικά με το γιατί δεν υπάρχει τηλεδιοίκηση στη Λάρισα, είπε: «Μέχρι πριν 3-4 χρόνια λειτουργούσε η τηλεδιοίκηση και αυτό θα απέτρεπε κάθε λάθος που θα μπορούσε να κάνει ένας σταθμάρχης ή μηχανοδηγός. Το 2004 στο Βόλο υπήρχαν 28 σταθμάρχες και 36 κλειδούχοι, σήμερα δεν υπάρχει κανένας. Σταμάτησε γιατί δεν υπάρχει προσωπικό».

«Η Λάρισα είναι από τους δυσκολότερους σταθμούς. Ιδιαίτερος σταθμός με φόρτο εργασίας πάρα πολύ μεγάλο. Παλιότερα δεν υπηρετούσε ένας σταθμάρχης, αλλά δύο σταθμάρχες και με την τηλεδιοίκηση άλλους δύο σταθμάρχες» σχολίασε.

Ο πρώην σταθμάρχης εξήγησε πως: «Η τηλεδιοίκηση θέλει γύρω στα 11 άτομα. Φεύγουν συνεχώς σταθμάρχες, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει έμπειρο προσωπικό. Δυστυχώς, με 40 μέρες δεν γίνεσαι σταθμάρχης. Εξ ανάγκης τοποθετήθηκε ο συνάδελφος εκεί. Η εμπειρία χρόνων χτίζεται σε μικρούς σταθμούς με μεταθέσεις».

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

σύγκρουση τρένωνσιδηροδρομικό δυστύχημασταθμάρχηςΤέμπηειδήσεις τώραΒόλος