Ελλάδα|06.03.2023 23:33

Τέμπη: Οι διάλογοι πριν την τραγωδία και η τελευταία μοιραία συνομιλία - Στο «φως» τα ηχητικά ντοκουμέντα

Newsroom
Σετ φωτογραφιών, σύρετε προς τα αριστερά
Associated Press
Associated Press
Associated Press
Associated Press
Associated Press
Associated Press
Associated Press
Associated Press
Eurokinissi
Eurokinissi
Eurokinissi
Eurokinissi
Eurokinissi
Eurokinissi
Eurokinissi
Eurokinissi
Eurokinissi
Eurokinissi
Associated Press
Associated Press
Associated Press
Associated Press
Associated Press
Associated Press

Η σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη έχει «μουδιάσει» όλο το πανελλήνιο και την ώρα που οι οικογένειες θρηνούν τους νεκρούς τους, πολλά είναι τα αναπάντητα ερωτήματα αναφορικά με τα λάθη που οδήγησαν στο δυστύχημα.

«Φως» στο πώς έγινε η τραγωδία ρίχνει το βιβλίο συμβάντων μεταξύ των σταθμαρχών Λάρισας, Παλαιοφαρσάλων, Νέων Πόρων και Βόλου αλλά και των μηχανοδηγών. Άρα, σε κάποιες συνομιλίες που καταγράφηκαν ίσως να «αποκαλύπτεται» το μοιραίο λάθος.

Το Mega παρουσίασε ηχητικά ντοκουμέντα, στα οποία ακούγεται ο σταθμάρχης Λάρισας να ενημερώνει τον μηχανοδηγό της μοιραίας αμαξοστοιχίας Intercity 62 αφού προηγουμένως, σύμφωνα με το βιβλίο συμβάντων, έχει φύγει από τον σταθμό Παλαιοφαρσάλων στις 22:38.

Ο συγκεκριμένος σταθμάρχης έχει ενημερώσει τον συνάδελφό του στη Λάρισα ότι η αμαξοστοιχία είναι στη γραμμή καθόδου.

«Αγγέλω 62 από γραμμή καθόδου ώρα 22:38 αμαξοστοιχία 63 αφίχθη», λέει ο σταθμάρχης Παλαιοφαρσάλων, όπως μεταδίδει το Mega.

Το πρώτο ηχητικό

Μηχανοδηγός: Λάρισα έτοιμο το 62.

Σταθμάρχης: 62 με 47 περνάτε κόκκινο φωτόσημο εξόδου και πάτε μέχρι φωτόσημο εισόδου νέων Πόρων.

Οδηγός τοπικής αμαξοστοιχίας: Τι θα κάνει το 62;

Η συνομιλία του κλειδούχου με τον σταθμάρχη

Κλειδούχος: Βασίλη, να γυρίσω ευθεία;

Σταθμάρχης: Όχι, όχι άστο όπως είναι γιατί ακολουθεί το 1564.

Κλειδούχος: Έγινε, καλώς, το αφήνω όπως είναι η διαγώνιος.

Ηχητική συνομιλία του μηχανοδηγού της αμαξοστοιχίας

Μέλος πληρώματος αμαξοστοιχίας: Προϊστάμενος 62 ακούει;

Μηχανοδηγός: Παναγιώτη είσαι έτοιμος πίσω;

Μέλος πληρώματος αμαξοστοιχίας: Πίσω έτοιμος από επιβάτες προϊστάμενε.

Μηχανοδηγός: 62 κλείσε πόρτες είμαστε έτοιμοι.

Η μοιραία ηχητική συνομιλία

Μηχανοδηγός: Η Λάρισα ακούει;

Σταθμάρχης: Ακούει. Με 47 νούμερο περνάτε κόκκινο φωτόσημο εξόδου έως φωτόσημο εισόδου νέων Πόρων.

Μηχανοδηγός: Βασίλη φεύγω;

Σταθμάρχης: Φεύγεις, φεύγεις.

Μηχανοδηγός: Έγινε, καλό βράδυ.

Σταθμάρχης: Καλή συνέχεια.

Ταυτοποιήθηκαν 55 θύματα, δύο οι αγνοούμενοι

Συνολικά 55 θύματα του σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη έχουν ταυτοποιηθεί, σύμφωνα με τα νέα, επίσημα, στοιχεία της αστυνομίας. Παράλληλα, το έργο της ΕΛ.ΑΣ. συνεχίζεται για δύο αγνοούμενους.

Ειδικότερα, γνωστοποιήθηκαν τα εξής:

  • Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Αστυνομίας, έχουν επισήμως ταυτοποιηθεί πενήντα πέντε (55) θύματα, για τα οποία έχουν εγκαίρως -και με την αρωγή ειδικών- ενημερωθεί οι οικογένειες και έχουν παραδοθεί οι σοροί (51 σοροί) ή έχει δρομολογηθεί η παραλαβή τους από τις οικογένειές τους (4 σοροί). Το έργο της Ελληνικής Αστυνομίας συνεχίζεται για δύο (2) αγνοούμενους, εκ των οποίων μία (1) δηλωθείσα αγνοούμενη και ένας (1) αγνώστων -προς το παρόν- στοιχείων αγνοούμενος.
  • Σύμφωνα με τα στοιχεία από το Υπουργείο Υγείας, οι τραυματίες που νοσηλεύονται σε τέσσερα (4) νοσοκομεία είναι είκοσι (20), εκ των οποίων οι επτά (7) είναι σε Μονάδες Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ). Σημειώνεται, ότι εξήντα ένας (61) τραυματίες έχουν εξέλθει της νοσηλείας τις προηγούμενες ημέρες.
  • Σύμφωνα με τα στοιχεία και την εικόνα από όλους τους εμπλεκόμενους στο έργο συλλογής και αποκατάστασης στο πεδίο του τραγικού δυστυχήματος, έχουν περισυλλεχθεί και μεταφερθεί σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο τα συντρίμμια και τα βαγόνια του τραγικού δυστυχήματος των δύο αμαξοστοιχιών, που περιλάμβανε είκοσι τέσσερα (24) βαγόνια/μηχανές συνολικού βάρους κοντά στους 2.000 τόνους, ενώ ο χώρος έχει αποκατασταθεί.

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

σιδηροδρομικό δυστύχηματρένοσταθμάρχηςειδήσεις τώρατρέναΤέμπη