Τέμπη: «Κλειδί» στις έρευνες το πρόγραμμα με τις βάρδιες των σταθμαρχών - Τι ισχυρίζεται ο σταθμάρχης που προφυλακίστηκε
NewsroomΣτην ανακρίτρια κατέθεσε ένας από τους πιο έμπειρους σταθμάρχες, την ώρα που βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη η έρευνα για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη που στοίχισε τη ζωή σε 57 ανθρώπους. Ο σταθμάρχης προσκόμισε το αρχικό πρόγραμμα των υπηρεσιών που αναμένεται να αποτελέσει «κλειδί» στις έρευνες των Αρχών.
Το πρόγραμμα με τις βάρδιες
Ειδικότερα, όπως αποκάλυψε το Open, ο σταθμάρχης ο οποίος κατέθετε περίπου 7 ώρες προσκόμισε το αρχικό πρόγραμμα των υπηρεσιών για τον Φεβρουάριο. Σύμφωνα με αυτό, για τις 28 Φεβρουαρίου είχαν οριστεί δύο άτομα για την πρωινή (6:00-15:00) και την απογευματινή βάρδια (14:00-23:00), ενώ προβλεπόταν μονή βάρδια για το βράδυ (22:00-7:00).
Αυτό σημαίνει ότι οι βάρδιες για τους μόνιμους σταθμάρχες ήταν 9ωρες. Δηλαδή από τις 22:00 έως τις 23:00 το βράδυ θα έπρεπε να βρίσκονται στο σταθμαρχείο δύο άτομα, δηλαδή ο κατηγορούμενος σταθμάρχης και ο συνάδελφός του -που σχολούσε στις 23:00.
Όσα κατέθεσε έρχονται σε πλήρη αντίθεση με όσα κατέθεσε ο επιθεωρητής στην ανακρίτρια -καταθέτοντας και εκείνος σχετικό έγγραφο.
Μετά από αυτή την εξέλιξη, νομικοί κύκλοι συμπεραίνουν ότι δεν αποκλείεται τ επόμενο διάστημα να έχουμε ακόμη και κατ’ αντιπαράσταση εξέταση των δύο μαρτύρων προκειμένου να διευκρινιστεί τι ακριβώς συνέβη με τις συγκεκριμένες βάρδιες.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η ανακρίτρια έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τον πίνακα που είχε μπροστά του το μοιραίο βράδυ ο 59χρονος, καθώς έκανε πολλές ερωτήσεις για τον τρόπο λειτουργίας του.
Τι κατέθεσε ο σταθμάρχης
Την ίδια ώρα, το «φως» της δημοσιότητας βλέπουν νέα στοιχεία για την κατάθεση του σταθμάρχη. «Αυτό που θυμάμαι είναι πως σίγουρα δεν έδωσα εντολή να ακολουθήσει η αμαξοστοιχία τη γραμμή καθόδου για Θεσσαλονίκη».
Όταν ρωτήθηκε για το κλειδί στον πίνακα ελέγχου και το αν θυμάται πότε γύρισε τη γραμμή σημείωσε: «Έχω κενό μνήμης για το κλειδί».
- Αποκάλυψη ethnos.gr: Η ΡΑΣ ρωτούσε τον ΟΣΕ για απανωτούς εκτροχιασμούς και λάθη, 4 ημέρες πριν το σιδηροδρομικό δυστύχημα
- Και επίσημα υποψήφιος της αντιπολίτευσης στις τουρκικές εκλογές ο Κιλιτσντάρογλου - Το μήνυμά του
- Νέα καταγγελία: Λειτουργούσε τηλεδιοίκηση στη Λάρισα μέχρι το καλοκαίρι του 2019 - Τι είπαν σταθμάρχες στον Ραγκούση
- Στο μικροσκόπιο του Οικονομικού Εισαγγελέα 4 συμβάσεις της ΕΡΓΟΣΕ για εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου
- Δημιουργήθηκε το πρώτο χάπι που «δείχνει» να φέρνει γρηγορότερη ανάρρωση από τον κορονοϊό - Τι υποστηρίζει ιαπωνική εταιρεία
- Ακρίβεια: Ενας στους δυο Ελληνες κόβει βασικές ανάγκες και δυσκολεύεται να αποπληρώσει υποχρεώσεις του
- Παγκόσμια ανησυχία για τις απειλές Πούτιν μετά το χτύπημα με τον πύραυλο Oreshnik στην Ουκρανία: Τα χαρακτηριστικά του νέου όπλου της Ρωσίας
- Νέα αποκάλυψη για την υπόθεση της Αμαλιάδας: Είχε παντρευτεί εικονικά Ινδό η Ειρήνη Μουρτζούκου
- Πόλεμος της κυβέρνησης Μπάιντεν με τις εταιρείες τεχνολογίας: Ζητεί να διαχωριστεί η Google από το Chrome και το Android
- Βρετανία: Πόσο κόστισε η στέψη του βασιλιά Καρόλου – Το ιλιγγιώδες ποσό