«Σπασμένες πόρτες και σκισμένα καθίσματα»: Νέα αυτοψία στα αστικά λεωφορεία, ενώ επιβάτες και επαγγελματίες απευθύνουν έκκληση
NewsroomΤην άθλια κατάσταση στην οποία βρίσκονται τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς στην Ελλάδα, εξαιτίας της υποχρηματοδότησης και υποστελέχωσης έφερε στο φως η τραγωδία των Τεμπών. Πέρα από τον σιδηρόδρομο «αγκάθι» αποτελούν και τα αστικά λεωφορεία, τα οποία είναι κατά βάση παλιά και πλημμελώς συντηρημένα.
Σε αυτοψία που πραγματοποίησε το OPEN και το Τώρα Μαζί στα αστικά λεωφορεία της Αττικής εντόπισε σπασμένες πόρτες, σκισμένα καθίσματα και καθρέφτες που έχουν κολληθεί πρόχειρα με ταινία.
«Η κατάσταση ήταν τραγική, δηλαδή, σε σημείο να κοιτάω στον καθρέφτη και να λέω πώς θα πάω στον προορισμό τους αυτούς του 60-70 ανθρώπους» σχολίασε οδηγός στην κάμερα, ενώ άλλος ανέφερε ότι παραιτήθηκε από τις αστικές συγκοινωνίες, επειδή δεν άντεχε τις συνθήκες.
Από την πλευρά του ο πρόεδρος του Μεταφορών Ελλάδας κατήγγειλε ότι επιχείρησαν επανειλημμένα να έρθουν σε επικοινωνία με το υπουργείο Μεταφορών την τελευταία τετραετία, αλλά βρήκαν την πόρτα του κλειστή. «Εδώ και τέσσερα χρόνια η ομοσπονδία δεν έχει καταφέρει να έρθει σε επικοινωνία με το υπουργείο Μεταφορών. Έχουμε κάνει πολλά αιτήματα, προκειμένου να συναντήσουμε τους αρμόδιους για να αναδείξουμε αυτά τα ζητήματα. Η πόρτα του υπουργείου είναι ερμητικά κλειστή απέναντι στην ομοσπονδία », ανέφερε χαρακτηριστικά.
«Όταν ρίχνει ψιλόβροχο κάνουμε τον σταυρό μας»
Η εκπομπή παρουσίασε χθες Σάββατο την μαρτυρία αλλού ένα οδηγού αστικού λεωφορείο, ο οποίος αναφέρθηκε στην δύσκολη κατάσταση στην οποία βρίσκονται τα αστικά λεωφορεία στην Αττική με αποτέλεσμα να θέτονται σε κίνδυνο οι ζωές των επιβατών και των εργαζομένων.
«Δεν είναι μόνο η συντήρηση, είναι και βρώμικα, ο κόσμος που μπαίνει πίσω παραπονιέται συνέχεια και εμείς στην ουσία που οδηγάμε μέσα στην βρωμιά, προσπαθούμε και εμείς οι οδηγοί να κάνουμε κάποιους ελέγχους στα λεωφορεία, αλλά είναι τόσα πολλά τα προβλήματα που για να βγει η δουλειά θα πρέπει να παραλείψουμε πολλά πράγματα», ανέφερε αρχικά ο οδηγός.
Ερωτηθείς για τη φθορά που διαπιστώνεται στα ελαστικά των αστικών λεωφορείων, σημείωσε ότι πρόκειται για πολύ σοβαρό ζήτημα καθώς «Τα ελαστικά είναι το "νούμερο 1" που πρέπει να κοιτάμε».
Ο οδηγός τόνισε ότι η κατάσταση τους προκαλεί φόβο κι ότι όταν βρέχει κάνουν, κυριολεκτικά τους σταυρούς τους να συμβεί κάποιο ατύχημα. «Προσπαθούμε να το κάνουμε όσο πιο ασφαλές γίνεται από την δικιά μας μεριά, αλλά κάποια πράγματα όταν ρίχνει ένα ψιλόβροχο και έχει γλίτσα, εκεί κάνουμε τον…σταυρό μας».
Τέλος, αποκάλυψε ότι εκτός από τα προβλήματα στα ελαστικά πολλά λεωφορεία παρουσιάζουν και προβλήματα στα φρένα.«Εκτός από τα ελαστικά έχουμε προβλήματα και στα φρένα, πρέπει δηλαδή να φτάσει να χαλάσει κάτι για να φτιαχτεί. Αν κάτι δεν φθάσει στο απροχώρητο δεν αλλάζει…! Αν δεν δηλαδή το λεωφορείο δεν είναι δυνατόν να βγάλει δρομολόγιο τότε θα κάνουν μι προχειροδουλειά. Υπάρχουν και λεωφορεία που είναι καλά, αν δεν συντηρηθούν και αυτά την ίδια κατάληξη θα έχουν», ανέφερε χαρακτηριστικά.
- Τέμπη: Μεγάλο συλλαλητήριο στο κέντρο της Αθήνας - Ποιοι δρόμοι και σταθμοί του Μετρό είναι κλειστοί
- Γιάνης Βαρουφάκης: Στον εισαγγελέα ο 17χρονος που συνελήφθη για την επίθεση
- Τέμπη: Συγκλονιστικό εισιτήριο κάλεσμα από μαθητές της Λάρισας για το σημερινό συλλαλητήριο - «Χωρίς επιστροφή»
- Reuters: Η επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Ελλάδα παραμένει εφικτή
- Σταϊκούρας: Στα σκαριά και δεύτερο drone… made in Greece
- ΗΠΑ: Τι σηματοδοτεί η απόφαση Μπάιντεν για τη χρήση όπλων μεγάλου βεληνεκούς από την Ουκρανία κατά της Ρωσίας – Οι επικρίσεις Τραμπ και οι απειλές Πούτιν
- Το Πολυτεχνείο ζει: Μεγαλειώδης η πορεία σε Αθήνα με αντιπολεμικά συνθήματα - Ένταση στη Θεσσαλονίκη
- Νέα Δημοκρατία: Η επόμενη ημέρα μετά τη διαγραφή Σαμαρά – «Φουντώνουν» τα σενάρια για νέο κόμμα από τον πρώην πρωθυπουργό
- Φινλανδία - Ελλάδα 0-2: Καθάρισε σε 4' στο Ελσίνκι η Εθνική που πάει σε πλέι οφ ανόδου τον Μάρτιο