Μετ' εμποδίων η επανεκκίνηση του σιδηροδρόμου: Παραμένουν ακινητοποιημένα τα εμπορικά τρενα
NewsroomΜετ εμποδίων επανεκκινεί σήμερα, Τετάρτη σιδηρόδρομος ύστερα από τρεις εβδομάδες ακινησίας μετά το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη, που οδήγησε σε αναγκαστικό χειρόφρενο τα τρένα, έπειτα από τις αποκαλύψεις για ελλιπή μέτρα ασφαλείας.
Όπως έγραψε το ethnos.gr, παρά το αρκετά πιο φιλόδοξο πρόγραμμα επανέναρξης, στις ράγες τελικά θα βρεθούν, οι Προαστιακοί Σιδηρόδρομοι Αθήνας και Πάτρας και τα τουριστικά τρένα.
Από την άλλη, παρά τις πιέσεις και τις αντιδράσεις της αγοράς, ακινητοποιημένες θα παραμείνουν οι εμπορικές αμαξοστοιχίες, τόσο από την Αθήνα όσο και από τη Θεσσαλονίκη, ενώ πριν την εκκίνηση «κόπηκαν» και τα τοπικά δρομολόγια της βόρειας Ελλάδας που προγραμματιζόταν να εκτελεστούν.
Το πρώτο δρομολόγιο αναχώρησε στις 4:45 από το Σταθμό Λαρίσης, με επιβαίνοντα τον διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΣΕ Παναγιώτη Τερεζάκη.
Ποια δρομολόγια ξεκινούν – Η ανακοίνωση της Hellenic Train
Συγκεκριμένα, όπως ανακοίνωσε η Hellenic Train από αύριο Τετάρτη 22/3/2023 θα πραγματοποιούνται δρομολόγια τρένων στις παρακάτω γραμμές:
- Πειραιάς – Αθήνα- Αεροδρόμιο και αντίστροφα
- Άνω Λιόσια- Αεροδρόμιο και αντίστροφα
- Άνω Λιόσια- Κάντζα
- Κάντζα- Άνω Λιόσια
- Αθήνα- Χαλκίδα- Αθήνα
- Προαστιακός Πάτρας
- Ολυμπία- Πύργος- Κατάκολο
- Διακοφτό- Καλάβρυτα
Μέτρα ασφαλείας
Σημειώνεται πως οι αμαξοστοιχίες θα κινούνται σε διαφορετικές ώρες τη νύχτα ώστε να μην υπάρχει το ενδεχόμενο να διασταυρωθούν σε σημεία όπου υπάρχει μονοδρόμηση της γραμμής.
Σε όλα τα δρομολόγια συμπεριλαμβανομένου και του προαστιακού θα υπάρχουν αυστηρά δύο μηχανοδηγοί και τουλάχιστον ένας σύνοδος, ενώ δύο σταθμάρχες θα στελεχώνουν σταθμούς όπως ο Παλαιοφάρσαλος, το Λιτόχωρο και το Πλατύ. Σύμφωνα, πάντως, με τις πληροφορίες του «Εθνους» θα υπάρξουν τρεις δευτερεύοντες σταθμοί, οι οποίοι θα στελεχωθούν από έναν σταθμάρχη με δελτίο παροχής υπηρεσιών. Πρόκειται για τα Μέγαρα, το Ικόνιο και το Θριάσιο.
Επίσης, μειώνεται η ταχύτητα σε τμήματα που δεν καλύπτονται από σηματοδότηση σε:
- 80 χλμ σε προαστιακούς/εμπορευματικούς
- 100 χλμ σε επιβατικές αμαξοστοιχίες
- Παγκόσμια ανησυχία για τις απειλές Πούτιν μετά το χτύπημα με τον πύραυλο Oreshnik στην Ουκρανία: Τα χαρακτηριστικά του νέου όπλου της Ρωσίας
- Νέα αποκάλυψη για την υπόθεση της Αμαλιάδας: Είχε παντρευτεί εικονικά Ινδό η Ειρήνη Μουρτζούκου
- Πόλεμος της κυβέρνησης Μπάιντεν με τις εταιρείες τεχνολογίας: Ζητεί να διαχωριστεί η Google από το Chrome και το Android
- Βρετανία: Πόσο κόστισε η στέψη του βασιλιά Καρόλου – Το ιλιγγιώδες ποσό