«Δεν υπάρχει τηλεδιοίκηση στη Λάρισα»: Στον εφέτη-ανακριτή όλα τα έγγραφα για την επικινδυνότητα το σιδηροδρομικών διαδρομών
NewsroomΕνώπιον του εφέτη-ανακριτή Λάρισας κατέθετε επί μιάμιση ώρα ο πρόεδρος των μηχανοδηγών όλα τα έγγραφα που έχουν σταλεί σχετικά με την επικινδυνότητα το σιδηροδρομικών διαδρομών, με φόντο το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη.
Όπως μετέδωσε η ΕΡΤ, ο Πρόεδρος των Μηχανοδηγών κατέθεσε όλα τα έγγραφα και τα εξώδικα που είχανε σταλεί το προηγούμενο διάστημα σχετικά με την επικινδυνότητα των διαδρομών στον σιδηρόδρομο με τα οποία επί της ουσίας εντοπιζόταν ζητήματα ασφαλείας των επιβατών αλλά και των εργαζομένων στον ΟΣΕ και στην Hellenic Train.
«Δεν υπάρχει τηλεδιοίκηση στη Λάρισα»
Αναφορικά με την τηλεδιοίκηση, σημείωσε ότι δεν υπάρχει στη Λάρισα και ότι εκεί υπάρχει μόνο πίνακας χειρισμού. Στο ίδιο πλαίσιο κινήθηκε και ο κ. Λάζου, ο πρόεδρος του επιχειρησιακού σωματείου, ο οποίος υποστήριξέ οτι, από το 2000 και μετά θα έπρεπε να έχουν γίνει παρα πολλά έργα που να συντείνουν όλα στην ασφάλεια του σιδηροδρόμου, τα οποία όμως δεν έγιναν, ενώ και ο ίδιος κατέθεσε ότι στο Σταθμό της Λάρισας δεν υπάρχει σύστημα τηλεδιοίκησης.
Νωρίς το μεσημέρι προσήλθαν στο Δικαστικό Μέγαρο Λάρισας δικηγόροι των θυμάτων προς παράσταση υποστήριξης της κατηγορίας και στόχο να αποδοθεί δικαιοσύνη.
Εν τω μεταξύ ο εφέτης-ανακριτής θα συνεχίσει τις κλήσεις μαρτύρων προς κατάθεση. Αύριο θα πραγματοποιηθούν οι απολογίες των δύο σταθμαρχών σε βάρος των οποίων εκκρεμούν διώξεις για διατάραξη στην ασφάλεια συγκοινωνιών, που είχε ως αποτέλεσμα το θάνατο πολλών ανθρώπων.
«Μουδιασμένοι» οι επιβάτες των τρένων την 2η μέρα επαναλειτουργίας
Σημειώνεται ότι επιφυλακτικοί είναι και σήμερα (23/3) οι επιβάτες των τρένων, δεύτερη μέρα της επανεκκίνησης. Την ίδια ώρα, μετ' εμποδίων γίνεται η κίνηση των εμπορικών αμαξοστοιχιών στη Βόρεια Ελλάδα.
Οι πολίτες που χρησιμοποιούν τρένο δηλώνουν διστακτικοί και είναι λίγοι, κυρίως στα πρώτα βαγόνια όπου παρατηρούνται πολλές κενές θέσεις.
Σε ερώτηση του OPEN και της Ελευθερίας Σπυράκη για το κατά πόσο νιώθουν ασφάλεια να χρησιμοποιήσουν ξανά τον προαστιακό και γενικότερα τα τρένα μετά την τραγωδία στα Τέμπη, άλλοι λένε πως δεν έχουν άλλη επιλογή, ενώ κάποιοι δήλωσαν πως νιώθουν ασφάλεια.
Μειωμένα δρομολόγια
Μετά την επανεκκίνηση, η μέγιστη ταχύτητα των τρένων είναι τα 80 χλμ, ενώ τα δρομολόγια για αεροδρόμιο είναι ανά μία ώρα και ανά δύο προς τη Χαλκίδα.
Από τον Πειραιά προς το αεροδρόμιο την Τετάρτη έγιναν 18 δρομολόγια, από τα Λιόσια για Κάντζα οκτώ, από Αθήνα προς Χαλκίδα 13, για Πάτρα 30 και για Κατάκολο προς Αρχαία Ολυμπία επτά.
- Κακοποίηση 13χρονης στη Λακωνία: Έμεινε έγκυος μετά από βιασμό και γέννησε - Καταγγέλλει πως ο δράστης είναι συγγενής της
- Δίκη Άλκη: «Άκουγα κραυγές πόνου και "βοήθεια"» - Η συγκλονιστική κατάθεση του 20χρονου που κατάφερε να ξεφύγει
- ChatGPT: Η μεγάλη πρόκληση του Μπιλ Γκέιτς στην εταιρεία AI το 2022 και η «ματιά» του στο μέλλον
- Απίστευτη ιστορία: Γιγαντιαία φάλαινα βύθισε το σκάφος τους και πέρασαν εννιά ώρες στον ωκεανό - Διασώθηκαν χάρη στο... Facebook
- Ελβετία: Νέα αύξηση επιτοκίων κατά 50 μονάδες βάσης
- Έρχεται «Μεγάλος Αδελφός» για τα αυθαίρετα: Drones, ψηφιακές πλατφόρμες και τεχνητή νοημοσύνη θα εντοπίζουν τα κτίσματα χωρίς άδεια
- Πώς διαβάζουν τις δημοσκοπήσεις στην κυβέρνηση: Για ποια θέματα χτυπά «καμπανάκι»
- Ένα βήμα πριν τη δημοσιονομική παράλυση οι ΗΠΑ - Καταψηφίστηκε η πρόταση Τραμπ για αύξηση του ορίου του χρέους
- Αυτές είναι οι πιο χριστουγεννιάτικες πόλεις στον κόσμο