Τρένα: Η ημερομηνία επανέναρξης των δρομολογίων Αθήνα - Θεσσαλονίκη πλησιάζει, αλλά οι πομποί δεν έχουν τοποθετηθεί - Τι λέει σταθμάρχης
NewsroomΜε μειωμένα δρομολόγια και χαμηλότερες ταχύτητες έγινε η επανεκκίνησή του σιδηρόδρομου περίπου ένα μετά την τραγωδία στα Τέμπη, ενώ για τις αρχές του Απριλίου έχει προγραμματιστεί επανεκκίνηση του περιφερειακού δρομολογίου Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Ωστόσο, όπως έχει γράψει το «Έθνος», η επανεκκίνηση είναι... στον αέρα καθώς υπάρχουν σοβαρά κενά στη ραδιοκάλυψη.
«Αυτή τη στιγμή λειτουργούν μόνο τα δρομολόγια προς Αεροδρόμιο και Οινόη του Προαστιακού. Τη Δευτέρα θα ξεκινήσουν τα δρομολόγια για Κιάτο. Ο οργανισμός θα ανοίξει τον σταθμό τον μεγάλο με δύο βάρδιες σταθμαρχών. Οι ταχύτητες θα είναι και εκεί μειωμένες στα 80 χλμ., όπως είναι και στα άλλα τρένα που πάνε στο αεροδρόμιο και στην Οινόη», είπε μιλώντας στο OPEN και στο Τώρα Μαζί ο Γιάννης Κοκκινάκης.
Αναφορικά με την επανέναρξη του δρομολογίου Αθήνα - Θεσσαλονίκη και το αν έχουν υπάρξει έργα ώστε αυτά να πραγματοποιούνται με ασφάλεια και ειδικά στο θέμα με τα τυφλά σημεία στις σήραγγες και την επικοινωνία, ο σταθμάρχης ανέφερε:
« Έχουν ξεκίνησε κάποια έργα. Θα βάλει ο ΟΣΕ κάποιες δικλίδες ασφαλείας. Όταν περνάει από μία σήραγγα η αμαξοστοιχία , να πηγαίνει με πιο χαμηλή ταχύτητα και να είναι οι δύο μηχανοδηγοί μέσα και οι σταθμάρχες με την επικοινωνία που έχουν να είναι σε θέση να κατευθύνουν τα τρένα σωστά για να πάνε στον προορισμό τους», συμπλήρωσε.
Τα προβλήματα στις σήραγγες
Σε ό,τι αφορά το πρόβλημα των τυφλών σημείων στις σήραγγες είπε ότι μπορεί για κάποια σημεία μέσα στις σήραγγες η επικοινωνία να μην πιάνει και να υπάρχει διακοπή. Άλλωστε αυτός είναι ο λόγος που η ΡΑΣ εκλφράζει την αντίρρησή της στο να ξεκινήσουν τα δρομολόγια.
«Υπάρχει ένα άλλο σύστημα το GSM-R, το οποίο έχει αρχίσει να εγκαθίσταται στις αμαξοστοιχίες και στα μηχανοστάσια, ώστε τα τρένα να έχουν επικοινωνία με τον σταθμάρχη και τα τρένα μεταξύ τους. Πιστεύω ότι σε λίγο καιρό θα εγκατασταθεί στα τρένα, ώστε να έχουν άμεση επικοινωνία και οι σταθμάρχες και τα τρένα μεταξύ τους». Σε κάθε περίπτωση η τοποθέτηση των πομπών αυτών δεν θα έχει ολοκληρωθεί πριν από την 1η Απριλίου. Σύμφωνα με τον σταθμάρχη η διαδικασία τοποθέτησής τους δεν είναι τόσο χρονοβόρα.
Καταλήγοντας, ο σταθμάρχης σημείωσε ότι «τα τρένα που πάνε για αεροδρόμιο φεύγουν από στον σταθμό Λαρίσης και πάνε στο σιδηροδρομικό κέντρο Αχαρνών εκεί έχουμε την τηλεδιοίκηση. Όταν το τρένο πάει στην Οινόη εκεί έχουμε αίτηση γραμμής από σταθμάρχη σε σταθμάρχη. Δηλαδή, ο σταθμάρχης ζητά γραμμή ελεύθερη για να πάει η αμαξοστοιχία. Το ίδιο θα γίνει αύριο, που θα ανοίξει και η γραμμή για το Κιάτο».
- Τι διακρίνουν οι αναλυτές πίσω από την κατάρρευση της Deutsche Bank - Η σύγκριση με την Credit Suisse και τα επόμενα κρίσιμα 24ωρα
- Τα 20 εμβληματικά γεγονότα που καθόρισαν την Ελληνική Επανάσταση – Τι θυμόμαστε και τι έχουμε ξεχάσει από το 1821
- Λαγονήσι: Πυροβόλησαν 16χρονο στη μέση του δρόμου - Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με διαμπερές τραύμα
- 25η Μαρτίου: Γιατί τρώμε μπακαλιάρο σκορδαλιά μετά την παρέλαση
- ΕΥΔΑΠ: Τρέχουν τα έργα αποχέτευσης στην Ανατολική Αττική - Πού έχουν προχωρήσει
- Ερευνητές ανέπτυξαν ακουστικά που μπορούν να εντοπίσουν πρώιμα σημάδια Αλτσχάιμερ - Πώς λετουργούν
- Κατά της διαγραφής Σαμαρά ο Καραμανλής: Η κριτική δεν αντιμετωπίζεται με πειθαρχικά μέτρα - Δεν με ενδιαφέρει η Προεδρία
- Εορταστικό ωράριο 2024: Πότε ξεκινάει - Ποιες Κυριακές θα είναι ανοιχτά τα μαγαζιά
- Σε τροχιά κλιμάκωσης ο πόλεμος στην Ουκρανία; Το επόμενο βήμα του Πούτιν, τα πυρηνικά και ο παράγοντας Τραμπ