Weddin: Η εφαρµογή που πάντρεψε 50.000 ζευγάρια σε δύο χρόνια
Στέλιος ΒογιατζάκηςΤο 2016 ήταν η χρονιά του γάµου του Γιάννη Κωνσταντινίδη και της Ελένης Ανδρέου και, όπως συµβαίνει σε κάθε ζευγάρι, οι µήνες πριν από την τελετή ήταν ένας αγχωτικός αγώνας δρόµου για να γίνουν όλα στην εντέλεια. Οµως δεν πήγαν όλα καλά. Παρά τις προσπάθειές τους, η έλλειψη χρόνου και ενηµέρωσης και η κακή καθοδήγηση οδήγησαν τελικά σε µια µέρα γάµου η οποία δεν ήταν ακριβώς αυτή που αρχικά είχαν στο µυαλό τους.
Η εµπειρία του Γιάννη και της Ελένης τούς έκανε να σκεφτούν δηµιουργικά και να αναζητήσουν µια ιδέα που θα βοηθούσε τα νέα ζευγάρια να κανονίσουν τον γάµο τους χωρίς να αντιµετωπίσουν τις δυσκολίες που αντιµετώπισαν οι ίδιοι. Αυτή η ιδέα ήταν η εφαρµογή «Λίστα Γάµου», την οποία µέσα σε δύο χρόνια χρησιµοποίησαν περίπου 50.000 ζευγάρια από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Πριν από δύο µήνες η «Ατζέντα Γάµου» αναβαθµίστηκε, µετονοµάστηκε σε «Weddin» και εξυπηρετεί αποτελεσµατικότερα τα ζευγάρια που οργανώνουν τον γάµο τους.
Η Ελεονώρα Γαρυφάλλου, content and marketing manager του «Weddin» (www.weddin.gr), εξηγεί στο «Εθνος» ότι επί της ουσίας η εφαρµογή είναι ένας wedding planner, που το ζευγάρι κατεβάζει στο smartphone και του δίνει τον απόλυτο έλεγχο, από την επιλογή των επαγγελµατιών µέχρι τη δηµιουργία της λίστας των καλεσµένων.
Οι προτεραιότητες
«Το πρώτο πράγµα που µπορεί να κάνει το ζευγάρι είναι να ορίσει τον προϋπολογισµό του. Να δηµιουργήσει µια λίστα µε τις υπηρεσίες που χρειάζεται και να ορίσει ένα ταβάνι ώστε να ξέρει κάθε στιγµή αν το πλησιάζει. Επίσης, µπορεί να επιλέξει ανάµεσα σε εκατοντάδες επαγγελµατίες που υπάρχουν στη λίστα και να χρησιµοποιήσει τα φίλτρα που υπάρχουν για να επιλέξει την περιοχή. Μπορεί µέσω της εφαρµογής να επικοινωνήσει µαζί τους, εξοικονοµώντας χρόνο που θα σπαταλούσε για να πάει άσκοπα σε πολλά µαγαζιά» τονίζει. Το Weddin, το οποίο διατίθεται δωρεάν από το Google Play και το Appstore, προσφέρει και άλλες υπηρεσίες.
Ο χρήστης µπορεί να φτιάξει τη λίστα των καλεσµένων του περνώντας τη λίστα των επαφών του από το smartphone στην εφαρµογή και κάνοντας στη συνέχεια προσθαφαιρέσεις να σηµειώνει επιτόπου τις τυχόν ακυρώσεις και να καταγράφει όλα τα ραντεβού που έχει για τις ετοιµασίες του γάµου του. «Είναι σαν µια ψηφιακή ατζέντα γάµου» σηµειώνει η κυρία Γαρυφάλλου.
Η Βαρβάρα Κανελλοπούλου δοκίµασε την εφαρµογή πριν επαναλανσαριστεί µε το νέο της όνοµα και οργάνωσε άψογα τον γάµο της χωρίς καµία βοήθεια. «∆εν θέλαµε να ξοδέψουµε περισσότερα χρήµατα από αυτά που είχαµε προϋπολογίσει. Επιπλέον, δεν θέλαµε συνειδητά να απευθυνθούµε σε κάποιο κτήµα ή σε wedding planner, αφού θέλαµε να κάνουµε έναν γάµο που να είχε απόλυτα την προσωπική µας σφραγίδα» λέει στο «Εθνος».
Εναλλακτικές λύσεις
Οταν το ζευγάρι συνειδητοποίησε ότι οι ετοιµασίες του γάµου ήταν µια ιδιαίτερα απαιτητική διαδικασία, για την οποία ο χρόνος ήταν περιορισµένος λόγω επαγγελµατικών υποχρεώσεων, άρχισε να ψάχνει εναλλακτικές λύσεις. Τελικά βρήκε την «Ατζέντα Γάµου». «Οταν κατέβασα την εφαρµογή, διαπίστωσα ότι είχα πρόσβαση σε µια σειρά επαγγελµατιών που ήταν συγκεντρωµένοι σε µια σελίδα. Ολες οι υπηρεσίες ήταν εκεί, από τον ανθοστολισµό µέχρι τον dj για το πάρτι. Οταν επέλεγα κάποιον επαγγελµατία, κανόνιζα το ραντεβού µέσω της εφαρµογής και αυτό περνούσε στο ηµερολόγιό της, απ’ όπου µπορούσε να το δει και ο σύζυγος. Από τη λίστα των επαφών µας φτιάξαµε τη λίστα των καλεσµένων και, επίσης, όταν κλείναµε µια συµφωνία, το ποσό αφαιρούνταν αυτόµατα από τον προϋπολογισµό που είχαµε στην αρχή. Ετσι γνωρίζαµε κάθε στιγµή πού βρισκόµασταν οικονοµικά και πόσα χρήµατα µπορούσαµε να ξοδέψουµε για τις υπόλοιπες υπηρεσίες».
Επαφές με επενδυτές
Οι άνθρωποι που δηµιούργησαν και εργάζονται στο «Weddin» έχουν στόχο την αγορά του εξωτερικού. Η οµάδα του «Weddin» ήταν στην έκθεση Mobile World Congress στη Βαρκελώνη, όπου είχε επαφές µε πιθανούς επενδυτές. «Συµµετείχαµε στο πλαίσιο του ελληνικού περιπτέρου και κάναµε καλές επαφές για θέµατα που αφορούν την επένδυση και το λανσάρισµα του “Weddin” στο εξωτερικό» καταλήγει η κυρία Γαρυφάλλου.
Με το κινητό
H εφαρµογή είναι ένας wedding planner, που το ζευγάρι κατεβάζει στο smartphone, από την επιλογή των επαγγελµατιών µέχρι τη δηµιουργία της λίστας των καλεσµένων. Μπορούν επίσης µέσω της εφαρµογής να επικοινωνήσουν µε τους επαγγελµατίες, εξοικονοµώντας χρόνο που θα σπαταλούσε για να πάει άσκοπα σε πολλά µαγαζιά. Οπως λέει η κυρία Γαρυφάλλου, content and marketing manager «µε την επέκτασή µας ελπίζουµε ότι θα µεγαλώσει και το κύµα των γάµων ζευγαριών από το εξωτερικό που γίνονται στην Ελλάδα. Είναι ένα είδος τουρισµού που πρέπει να εξελιχθεί ακόµα περισσότερο γιατί φέρνει σηµαντικά έσοδα στη χώρα.
- Προ των πυλών η νέα κακοκαιρία: Ουκρανική εισβολή με χιονοκαταιγίδες στην Αττική - Ποιες περιοχές θα «ντυθούν» στα λευκά
- Ελληνοτουρκικά: Πως «διαβάζει» η Αθήνα τις τελευταίες κινήσεις της Άγκυρας στη Μέση Ανατολή: Τι … φέρνει το 2025 στις ελληνοτουρκικές σχέσεις
- Φωτιά στην Αυστραλία: Μάχη με τις φλόγες δίνουν οι πυροσβέστες - Κρίσιμες οι επόμενες ώρες για την εξέλιξη της πυρκαγιάς
- Τρεις λόγοι για τους οποίους τα Χριστούγεννα καταστρέφουν περιβαλλοντικά τον πλανήτη