JTI: Αγορές καπνού από Έλληνες παραγωγούς $36 εκατ. - Δίκτυο καταστημάτων για το Ploom
NewsroomΤα 36 εκατ. δολάρια έφθασαν οι αγορές του καπνού από Έλληνες καλλιεργητές το 2023 από την JTI Hellas, την ελληνική θυγατρική του ιαπωνικού κολοσσού. Μάλιστα την περσινή χρονιά, κατάφερε να αυξήσει κατά 50% τις αγορές σε σύγκριση με το 2020 από περίπου 5.000 Έλληνες παραγωγούς στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη.
Συνολικά η JTI, που απασχολεί περίπου 300 εργαζόμενους, συνεισφέρει ετησίως πάνω από το 2% των συνολικών φορολογικών εσόδων της χώρας, από την απόδοση ΕΦΚ και ΦΠΑ καπνού.
Ploom: Αναπτύσσει δίκτυο καταστημάτων
Με δυναμική από το νέο της προϊόν θερμαινόμενου καπνού, Ploom, το οποίο λάνσαρε τον περασμένο Οκτώβριο, η JTI Hellas, στοχεύει σε ανοδική πορεία των πωλήσεων. Για την προώθησή του σχεδιάζει το άνοιγμα καταστημάτων το 2025, αρχή γενομένης από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.
«Η Ελλάδα είναι από τι πρώτες 10 χώρες στον παγκόσμιο χάρτη που επιλέχθηκε και λανσαρίστηκε το προϊόν. Αυτό έφερε αύξηση των θέσεων εργασίας κατά 35% σε μια χρονιά», τόνισε η Γεωργία Καρούντζου, Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων και Επικοινωνίας της JTI και συνέχισε: «Φέτος ορόσημο για εμάς είναι το πανελλαδικό πλασάρισμα του Ploom γιατί το 2023 ξεκίνησε από την Αττική και πλέον έχoυμε βγει σε όλη την Ελλάδα. Στόχος είναι να υπάρξει αναγνωρισιμότητα σε μια αγορά που είναι ήδη στρωμένη από τον ανταγωνισμό».
Όπως μεταδίδει το imerisia.gr, η ελληνική θυγατρική του ομίλου JTI, που έχει στην ευθύνη της και τις αγορές της Κύπρου και της Μάλτας, είναι η μόνη πολυεθνική εταιρεία που παράγει συμβατικά καπνικά προϊόντα στη χώρα μας μετά και την εξαγορά της ΣΕΚΑΠ από τον όμιλο Japan Tobacco Inc.. Σήμερα κατέχει την 1η θέση στην κατηγορία και τη 2η στη συνολική αγορά καπνικών σε Ελλάδα & Κύπρο.
Με βάση τα στοιχεία της Nielsen το Δεκέμβριο του 2023 το μερίδιο στη συνολική αγορά των συμβατικών ήταν 28,1%, ενώ με τον καπνό Οld Holborn να κατέχει το 44,6% της κατηγορίας των στριφτών τσιγάρων.
Η JTI Hellas διαθέτει στην ελληνική αγορά τα brandsς Winston, Camel και Old Holborn και τα παραδοσιακά σήματα BF και GR της ΣΕΚΑΠ.
Eπενδύσεις άνω των 40 εκατ. δολαρίων
Από το 2018 όταν εξαγοράστηκε το εργοστάσιο της ΣΕΚΑΠ στην Ξάνθη, η συνολική επένδυση στην Ελλάδα ξεπερνά τα 40 εκατ. δολάρια στον εκσυγχρονισμό και στην αναβάθμιση της μονάδας με νέες γραμμές παραγωγής, με το 76% της παραγωγής να κατευθύνεται σε 9 χώρες του εξωτερικού. Στη ΣΕΚΑΠ παράγονται τα σήματα Camel και Winston για όλη την Ευρώπη, ενώ τα Ploom εισάγονται από τα εργοστάσια της Πολωνία και της Ιαπωνίας.
«Είναι η μεγαλύτερη ιαπωνική επένδυση στην Ελλάδα με παραγωγική μονάδα. Όλοι γνωρίζουμε τι σημαίνει να κρατήσουμε την παραγωγή σε μια περιοχή, που έχει τις γεωπολιτικές δυσκολίες. Είμαστε σημαντικός επενδυτής στη Β. Ελλάδα και θέλουμε να συνεχίσουμε» υπογράμμισε στη συνέχεια η κ. Καρούντζου.
Στην Ελλάδα ο πρόεδρος του JT Group
Φέτος στο πλαίσιο του Έτους Πολιτισμού-Τουρισμού Ελλάδα-Ιαπωνίας και με αφορμή αυτό θα βρεθεί στην Ελλάδα μέσα στην άνοιξη, ο Ιάπωνας Πρόεδρος του JT Group, ως επιβεβαίωση της στρατηγικής επένδυσης της JTI στην χώρα μας.
Η JTI μετρά τέσσερις δεκαετίες επενδυτικής παρουσίας στην Ελλάδα. Ο ιαπωνικός κολοσσός αγοράζει τα εξαιρετικής ποιότητας ελληνικά καπνά για την παραγωγή των προϊόντων της διεθνώς, στηρίζοντας συστηματικά την ελληνική καπνοκαλλιέργεια.
Το πρώτο ιαπωνικό πάρκο στην Αθήνα
Με χορηγίες του ομίλου JTI, δημιουργήθηκε το πρώτο δημόσιο ιαπωνικό πάρκο της Αθήνας. Πρόκειται για την πλατεία Νηρηίδων στο Παγκράτι, πίσω από την εμβληματική Εθνική Πινακοθήκη και το Μίλτον. Σε ένα χώρο 3.5 στρεμμάτων, η JTI δημιούργησε μια όαση πρασίνου ιαπωνικής κουλτούρας, με φυτά, δέντρα και λουλούδια από τη χώρα της Άπω Ανατολής.
Μάλιστα έχει αναλάβει και τη συντήρηση του, όπως και τους κήπους του Αρχαιολογικού Μουσείου.
Παράλληλα, είναι χορηγός πολιτιστικών δράσεων για την ανάδειξη της ελληνικής πολιτιστικής κληρονομιάς και την επαφή με την ιαπωνική κουλτούρα και επίσημος υποστηρικτής του Έτους πολιτισμού & τουρισμού 2024, για τη συμπλήρωση 125 χρόνων διμερών σχέσεων Ελλάδας-Ιαπωνίας.
- Ακρίβεια: Σχέδιο για «μπλόκο» στις παραπλανητικές προσφορές στα σούπερ μάρκετ - Τι θα αλλάξει
- ΗΠΑ: Τι δείχνουν οι πρώτες κινήσεις του Τραμπ μετά την επανεκλογή του
- Η τραγωδία στο Μάτι, δίκοπο μαχαίρι για τον Κασσελάκη: Οι στόχοι και τα αποτελέσματα της επίθεσης στην κυβέρνηση Τσίπρα
- Ένας σπουδαίος ποδοσφαιριστής του Παναθηναϊκού σκοτώνεται στο ελληνοϊταλικό μέτωπο – Το γράμμα που δεν έστειλε ποτέ