Ελλάδα|05.04.2019 19:49
Η τηλεόραση δημιουργεί και αισθήματα
Ζωή ΚατσιγιάννηΤα κανάλια έχουν συναίσθημα. Και δεν είναι άλλο από εκείνο που έχουν οι τηλεθεατές για εκείνα. Οι ιδιωτικοί σταθμοί εθνικής εμβέλειας βρέθηκαν στο επίκεντρο ποιοτικής έρευνας (την οποία διενήργησε προσφάτως η Ira Media) για το συναισθηματικό αποτύπωμά τους.
Τα προφίλ των καναλιών διαμορφώθηκαν από αξίες, δύο εκ των οποίων κλήθηκε να επιλέξει καθένας από όσους συμμετείχαν στην έρευνα, θεωρώντας ότι αντιπροσωπεύουν καλύτερα κάθε κανάλι (AΝΤ1, Alpha, ΣΚΑΪ, Star, Open TV).
Συμμετείχαν 304 άτομα, μοιρασμένα σχεδόν στη μέση ως προς το φύλο (52% άνδρες-48% γυναίκες, από 18 ετών), καλύπτοντας παράλληλα μια ευρεία γκάμα δημογραφικών χαρακτηριστικών (επαγγελματική και οικογενειακή κατάσταση, αριθμός μελών οικογένειας, μόρφωση).
Διαβάστε ακόμη
- Φωτιά στη Motor Oil: Καλύτερη η εικόνα – Στο νοσοκομείο ένας εγκαυματίας – Σοκαριστικά βίντεο με τις φλόγες να τυλίγουν εγκαταστάσεις
- Αίτηση διαζυγίου καταθέτει ο Λύτρας μετά την αποφυλάκισή του
- Πώς εξηγούνται οι σεισμοί στο Θριάσιο: «Υπεύθυνο» το ενεργό ρήγμα της Φυλής, λέει ο Παπαδόπουλος
- Ο πραγματικός λόγος που ο πρίγκιπας Ουίλιαμ ευχήθηκε στον αδερφό του πρίγκιπα Χάρι