Ελλάδα|05.04.2019 19:49
Η τηλεόραση δημιουργεί και αισθήματα
Ζωή Κατσιγιάννη
Τα κανάλια έχουν συναίσθημα. Και δεν είναι άλλο από εκείνο που έχουν οι τηλεθεατές για εκείνα. Οι ιδιωτικοί σταθμοί εθνικής εμβέλειας βρέθηκαν στο επίκεντρο ποιοτικής έρευνας (την οποία διενήργησε προσφάτως η Ira Media) για το συναισθηματικό αποτύπωμά τους.
Τα προφίλ των καναλιών διαμορφώθηκαν από αξίες, δύο εκ των οποίων κλήθηκε να επιλέξει καθένας από όσους συμμετείχαν στην έρευνα, θεωρώντας ότι αντιπροσωπεύουν καλύτερα κάθε κανάλι (AΝΤ1, Alpha, ΣΚΑΪ, Star, Open TV).
Συμμετείχαν 304 άτομα, μοιρασμένα σχεδόν στη μέση ως προς το φύλο (52% άνδρες-48% γυναίκες, από 18 ετών), καλύπτοντας παράλληλα μια ευρεία γκάμα δημογραφικών χαρακτηριστικών (επαγγελματική και οικογενειακή κατάσταση, αριθμός μελών οικογένειας, μόρφωση).

Διαβάστε ακόμη
- «Τρέχουν» να φύγουν για Πάσχα: Στο «κόκκινο» η κίνηση στην Αττική - Ασφυκτικά γεμάτα τα πλοία, πληρότητα 95% στα ΚΤΕΛ
- Στις εφημερίες του ΕΣΥ άλλα 5 Κέντρα Υγείας για να «αναπνεύσουν» τα νοσοκομεία: Ποια περιστατικά εξυπηρετούν
- Πόλεμο χαρτών και κατάργηση του casus belli βλέπουν τα τουρκικά ΜΜΕ, μία μέρα μετά τη δημοσιοποίηση του ελληνικού ΘΣΧ
- Το σέλας ορατό στη Βόρεια Ελλάδα: «Κοιτώντας μακριά από φώτα» - Η ανάρτηση Κολυδά