Ελλάδα|05.04.2019 19:49
Η τηλεόραση δημιουργεί και αισθήματα
Ζωή ΚατσιγιάννηΤα κανάλια έχουν συναίσθημα. Και δεν είναι άλλο από εκείνο που έχουν οι τηλεθεατές για εκείνα. Οι ιδιωτικοί σταθμοί εθνικής εμβέλειας βρέθηκαν στο επίκεντρο ποιοτικής έρευνας (την οποία διενήργησε προσφάτως η Ira Media) για το συναισθηματικό αποτύπωμά τους.
Τα προφίλ των καναλιών διαμορφώθηκαν από αξίες, δύο εκ των οποίων κλήθηκε να επιλέξει καθένας από όσους συμμετείχαν στην έρευνα, θεωρώντας ότι αντιπροσωπεύουν καλύτερα κάθε κανάλι (AΝΤ1, Alpha, ΣΚΑΪ, Star, Open TV).
Συμμετείχαν 304 άτομα, μοιρασμένα σχεδόν στη μέση ως προς το φύλο (52% άνδρες-48% γυναίκες, από 18 ετών), καλύπτοντας παράλληλα μια ευρεία γκάμα δημογραφικών χαρακτηριστικών (επαγγελματική και οικογενειακή κατάσταση, αριθμός μελών οικογένειας, μόρφωση).
Διαβάστε ακόμη
- «Φοβήθηκαν να την τιμήσουν»: Το ΑΠΘ δεν απένειμε τίτλο σπουδών στην οικογένεια της Κέλλυς που έχασε τη ζωή της στα Τέμπη - Η μητέρα της στο ethnos.gr
- Θεσσαλονίκη: 55χρονος χειρουργήθηκε για σκωληκοειδίτιδα, τελικά είχε καρκίνο και τον ενημέρωσαν 1 χρόνο μετά!
- Η κλήρωση της Εθνικής: Η Σκωτία αντίπαλος της Ελλάδας στα πλέι οφ του Nations League
- Συνεχίζει στο «Emily in Paris» ο Λούκας Μπράβο - Επιστρέφει στη Γαλλία η σειρά