Ελλάδα|07.11.2018 10:07

Γερμανική «πλατφόρμα» για τις εταιρείες ραδιοταξί

Μαρία Λιλιοπούλου

Αυτό επεσήμανε χθες ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ιδιοκτητών Ταξί, Θύμιος Λυμπερόπουλος, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, προσθέτοντας ότι οι αλλαγές θα γίνουν στη βάση του συστήματος της Γερμανίας, το οποίο στηρίζεται στην απαγόρευση κάθε αλλαγής στην καθορισμένη ταρίφα και στον ορισμό σταθερού ποσοστού (στη Γερμανία είναι 7%) που λαμβάνει η πλατφόρμα από τους συνεργαζόμενους αυτοκινητιστές.

Στο μεταξύ, το επόμενο επεισόδιο της κόντρας του συνδικάτου των αυτοκινητιστών με την Beat αναμένεται να παιχτεί αύριο στα δικαστήρια, όπου εκδικάζεται η αγωγή της Beat εναντίον του προέδρου της Ομοσπονδίας, Θύμιου Λυμπερόπουλου, για συκοφαντική δυσφήμηση με την απαίτηση αποζημίωσης ύψους 260.000 ευρώ και με μάρτυρα υπεράσπισης του κ. Λυμπερόπουλου τον υπουργό Μεταφορών, Χρήστο Σπίρτζη, και εκπροσώπους παραγωγικών φορέων.

Στο πλάι του προέδρου των αυτοκινητιστών θα βρεθούν και πολλοί συνάδελφοί του, καθώς ο κλάδος έχει ανακοινώσει 12ωρη στάση εργασίας από τις 4 το πρωί της Πέμπτης έως τις 4 το απόγευμα.

Χθες, πάντως, ο κ. Λυμπερόπουλος ζήτησε για άλλη μία φορά την εφαρμογή του νόμου από τις ελεγκτικές Αρχές, καλώντας τες ξανά να προβούν σε ελέγχους. Αναφέρθηκε μάλιστα σε πρόσφατη συνάντηση, στην οποία παραβρέθηκε και ο διοικητής της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, Γιώργος Πιτσιλής: «Και ο ίδιος αναρωτήθηκε πώς λειτουργεί με αυτόν τον τρόπο η Beat» επεσήμανε, προσθέτοντας ότι «οι ελεγκτικές Αρχές δεν ενεργούν αρκετά γρήγορα» και επαναλαμβάνοντας ότι οι εκπρόσωποι της Beat δεν έδωσαν επαρκείς εξηγήσεις ούτε στη Βουλή 

ταξί