Ελλάδα|08.07.2024 20:00

Θερινές εκπτώσεις: Έκαναν πρεμιέρα - Τι να προσέχουν οι καταναλωτές

Newsroom

Σήμερα, Δευτέρα (8/7) έκαναν πρεμιέρα οι θερινές εκπτώσεις με τα καταστήματα να παραμένουν ανοιχτά την δεύτερη Κυριακή του Ιουλίου. Η περίοδος των εκπτώσεων αναμένεται να διαρκέσει, όπως και κάθε χρόνο, έως και τις 31 Αυγούστου.

«Την επόμενη Κυριακή τα καταστήματα θα είναι προαιρετικά ανοιχτά και το προτεινόμενο ωράριο θα είναι από τις 11 έως τις 6 το απόγευμα. Είμαστε μετά από μια νωχελική περίοδο στο κομμάτι της κατανάλωσης. Θεωρώ ότι θα υπάρχουν γενναίες εκπτώσεις που μπορεί να φτάσουν και σε κάποιες περιπτώσεις και το 70%» ανέφερε στο ΕΡΤNEWS ο αντιπρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθήνας Νίκος Κογιουμτσής.

«Η ακρίβεια στα τρόφιμα ειδικά έχει ψαλιδίσει το εισόδημα»

Συνεχίζοντας ο αντιπρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθήνας Νίκος Κογιουμτσής υπογράμμισε: «Στις εκπτώσεις είναι μέσα όλα τα προϊόντα και της τρέχουσας σεζόν, και της προηγούμενης. Ο κάθε επιχειρηματίας θέλει να αντικαταστήσει τα εμπορεύματα που διαθέτει με τα νέα φθινοπωρινά και με τα χειμερινά. Και θέλει βέβαια να ρευστοποιήσει γιατί είμαστε σε μια δύσκολη περίοδο. Η ρευστότητα είναι το κυρίαρχο πρόβλημα που έχουν αυτή τη στιγμή οι επιχειρηματίες, λόγω του ότι έχουμε ένα κλειστό τραπεζικό σύστημα για τις μικρές και τις πολύ μικρές επιχειρήσεις. Η ακρίβεια στα τρόφιμα ειδικά, έχει δυστυχώς ψαλιδίσει το διαθέσιμο προς κατανάλωση εισόδημα. Από την άλλη πλευρά είναι η χαμηλή ρευστότητα λόγω ανυπαρξίας χρηματοδοτικών εργαλείων αλλά και οι χαμηλοί μισθοί. Ήμασταν οι πρώτοι που λέγαμε ότι θα πρέπει να αυξηθεί ο κατώτατος μισθός, γιατί αυτό διαχέεται ουσιαστικά στην ίδια την αγορά».

Τι να προσέχουν οι καταναλωτές

Αναφερόμενος στο τι να προσέχουν οι καταναλωτές υπογράμμισε ότι πρέπει τα προϊόντα να έχουν διπλή αναγραφόμενη τιμή, η μία να είναι σβησμένη και η άλλη να είναι η τιμή που πουλάνε τώρα.

Τόνισε ότι υπάρχουν εντατικοί έλεγχοι στην αγορά εκ μέρους του υπουργείου Ανάπτυξης, γίνονται και δειγματοληπτικοί έλεγχοι και έχουν δει τις προηγούμενες τιμές, ώστε να μην πάμε σε πλασματικές εκπτώσεις. «Προσοχή λοιπόν στις εκπτώσεις μαϊμού και στις πλασματικές εκπτώσεις, άρα έρευνα αγοράς εκ μέρους των καταναλωτών» επεσήμανε σχετικά.

ειδήσεις τώραεκπτώσειςυπουργείο Ανάπτυξηςειδήσεις