Ελλάδα|16.04.2019 15:58

Νάουσα: Sorry… no beaches!

Ντέπη Χιωτοπούλου

«Sorry no beaches», ή, διαφορετικά, «δε θα σας λείψει η παραλία!» είναι η νέα τουριστική ταυτότητα της ηρωικής πόλης της Νάουσας, την οποία και παρουσίασε, σήμερα το πρωί, σε αίθουσα του ξενοδοχείου «Μακεδονία Παλλάς» στη Θεσσαλονίκη ο δήμαρχος Νάουσας Νίκος Κουτσογιάννης.

«Στόχος μας είναι να προσφέρουμε ένα ολοκληρωμένο τουριστικό προϊόν, βασισμένοι σε συνέργειες» ανέφερε στη σημερινή του παρουσίαση για το νέο brand της πόλης της Ημαθίας, ο κ. Κουτσογιάννης, προσθέτοντας ότι η Νάουσα είναι ώριμη να παρουσιαστεί ως τουριστικός προορισμός.

«Η Νάουσα έχει τις δυνατότητες να αναδειχθεί σε έναν κορυφαίο τουριστικό προορισμό εναλλακτικών μορφών τουρισμού» ανέφερε χαρακτηριστικά ο δήμαρχος Νάουσας Νίκος Κουτσογιάννης.

ΟΙ ΑΞΙΕΣ ΤΗΣ ΝΑΟΥΣΑΣ

Η πόλη της Νάουσας, η οποία, ποτέ μέχρι σήμερα, δεν είχε καταλάβει τον εαυτό της ως τουριστικό προϊόν, και αυτό λόγω το ότι, στηριζόταν, επί τουλάχιστον έναν αιώνα, στην κλωστοϋφαντουργία – το «Μάντσεστερ των Βαλκανίων» την αποκαλούσαν-, ήρθε αντιμέτωπη με το πρόβλημα της ‘ακινησίας’ που την χαρακτήριζε πριν 15 χρόνια, ήρθε αντιμέτωπη με την κατάθλιψη.

Ο δήμαρχος Νίκος Κουτσογιάννης και οι συνεργάτες του, είδαν τη Νάουσα με τα μάτια των άλλων, είδαν ότι ο παγκόσμιος τουρισμός αναζητά νέους, εναλλακτικούς προορισμούς, απευθύνθηκαν σε ειδικούς για την προώθηση της τουριστικής της ταυτότητας, αξιολόγησαν τις αξίες της πόλης και κατέληξαν σε τρεις βασικές:

Α. Τέχνη, στην ιστορία, στην παράδοση, στο κρασί, στη γευσιγνωσία, στα καλλιτεχνικά

Β. Φυσική Ομορφιά, με τα βουνά, τα ποτάμια, τα δάση κτλ. και

Γ. Χαλάρωση, για απόδραση, ησυχία, ξεκούραση, αναμνήσεις.

Νάουσα Ημαθίαςsorry no beachesΝάουσα