Ταχιάος για την «τρύπα» στο Μετρό Αθήνας: «Η πιο επιτυχημένη… τρολιά που άκουσα φέτος»
Newsroom
Ως «τρολιά» χαρακτήρισε τα περί… λάθος τρύπας στη γραμμή 4 του Μετρό Αθήνας, δηλαδή τη σήραγγα 160 μέτρων που ανοίχτηκε εκτός της αρχικής μελέτης, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Ταχιάος.
Ταχιάος: «Το μέρος είναι ασφαλέστατο»
«Μιλάμε για την πιο απίθανη τρολιά που έχω ζήσει φέτος. Δεν μιλάω για τις άλλες τρολιές πολιτικού χαρακτήρα» δήλωσε χαρακτηριστικά ο ίδιος και συνέχισε: «Την προηγούμενη Δευτέρα έγινε μία συζήτηση στη Βουλή, μου έκανε μία ερώτηση ο βουλευτής του ΚΚΕ, κ. Κατσώτης σε σχέση με τις εργασίες στον επίσταθμο του ΓΝΑ και την ασφάλεια των εργαζομένων.
Εκεί, λοιπόν, θα είναι ένα υπόγειο αμαξοστάσιο όπου θα πηγαίνουν τα τρένα το βράδυ για να σταβλιστούν και εκεί θα υπάρχει η ελαφριά συντήρηση των συρμών.
Θα είναι ένα υπόγειο, μίνι εργοστάσιο. Αυτό σκάβεται με συμβατικές μεθόδους και όχι με μετροπόντικα. Έχει μία συγκεκριμένη μεθοδολογία εσκαφής. Να το πω πολύ χοντρά έπρεπε να σκαφτεί σε δύο επίπεδα, το πάνω και το κάτω και να κλείνει το δαχτυλίδι μίας σήραγγας.
Το δαχτυλίδι πρέπει να κλείνει σε βήμα 10 μέτρων. Ο ανάδοχος προχώρησε και έκανε σε μήκος 149 μέτρων το πάνω κομμάτι και δεν έκανε το κάτω. Αυτό προκάλεσε την αντίδραση της Ελληνικό Μετρό η οποία αφορούσε στο ότι δεν ακολούθησε τη μέθοδο ή να τροποποιήσει τη μελέτη.
Το συγκεκριμένο έγγραφο δημοσιεύτηκε στον Τύπο και έπεσε στα χέρια του βουλευτή του ΚΚΕ και έγινε σχετική ερώτηση για την ασφάλεια των εργαζομένων και για τις καθιζήσεις στην Κατεχάκη. Το μέρος είναι ασφαλέστατο».
- «Έχουμε ισχυρό σχέδιο για να απαντήσουμε»: Έτοιμη για εμπορικό πόλεμο με τις ΗΠΑ η Ευρώπη - Πώς θα κινηθεί η Ε.Ε. μετά τις ανακοινώσεις του Τραμπ
- Νέα ηχητικά ντοκουμέντα μετά την τραγωδία στα Τέμπη - Σταθμάρχες γελούσαν και... έψαχναν να βρουν τα κουμπιά
- Forbes: Οι δισεκατομμυριούχοι του 2025 - Ποιοι Έλληνες βρίσκονται ανάμεσα τους
- Πού καταγράφηκαν τα μεγαλύτερα ύψη βροχής: Πώς θα εξελιχθεί η κακοκαιρία – Οι περιοχές που είναι στο «κόκκινο»