Ελλάδα|08.05.2019 15:55

Τα καινοτόμα λαχανικά της «Αγρόκηπος Χαλβατζή» στα ξενοδοχεία της Hotel Brain Capital A.E.

Newsroom

Οι καταναλωτές επιλέγουν την υγιεινή μεσογειακή διατροφή και η «Αγρόκηπος Χαλβατζή» φέρνει τα λαχανικά όχι μόνο στο πιάτο, αλλά και στο ποτήρι τους. Mαρμελάδες με 100% φρούτα, φρουτοσαλάτες, κομπόστες και smoothie παντζαριού σερβίρονται στο τραπέζι των τουριστών στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις της Hotel Brain Capital A.E.

Τα προϊόντα «Αγρόκηπος Χαλβατζής» λανσαρίστηκαν το 2011 –εν μέσω οικονομικής κρίσης, καθιερώνοντας ένα νέο μοντέλο παραγωγής και διατροφής. «Τα έτοιμα προϊόντα “Αγρόκηπος Χαλβατζής” που φτάνουν στο τραπέζι σας είναι εγγυημένα υγιεινά και αγνά, φροντισμένα από τον αγρό και το σπόρο μέχρι το τελικό προϊόν, στο ράφι του σούπερ μάρκετ» επισημαίνει ο κ. Βασίλης Χαλβατζής και προσθέτει «Για να το εξασφαλίσει αυτό η εταιρία προχώρησε στην καθετοποίηση της παραγωγής. Συνεργαζόμαστε με ομάδα αγροτών, που διαρκώς μεγαλώνει. Ετησίως, καλλιεργούν πάνω από 1.000 στρέμματα. Πρόκειται για “συμβολαιακή” παραγωγή. Ο σπόρος, ο γεωπόνος, η επίβλεψη, δηλαδή τα πάντα περνούν από την εταιρεία μας». Το εργοστάσιο παραγωγής βρίσκεται στη Σκύδρα της Πέλλας. Οι προμηθευτές της βρίσκονται στα βορειότερα μέρη του νομού, καθώς και σε όλο το νομό Ημαθίας.

Με όραμα την περαιτέρω ανάπτυξη, η εταιρεία εντάχθηκε στο πρόγραμμα Συμβολαιακής Γεωργίας της Τράπεζας Πειραιώς. «Μέσω του προγράμματος Συμβολαιακής Γεωργίας της Τράπεζας Πειραιώς, ο παραγωγός έχει στη διάθεσή του την απαιτούμενη ρευστότητα με άκρως ανταγωνιστικούς όρους τη στιγμή που τη χρειάζεται, αλλά και εγγυημένη την έγκαιρη πληρωμή της παραγωγής που έχει συμφωνήσει να παραδώσει στην εταιρεία» επισημαίνει μεταξύ άλλων ο κ. Χαλβατζής.

Στην εταιρεία εγκρίνεται κεφάλαιο κίνησης ειδικού σκοπού προκειμένου να αγοράσει την πρώτη ύλη από τους αγρότες, όταν του παραδώσουν την παραγωγή τους και το κυριότερο είναι ότι μέσω της Συμβολαιακής απελευθερώνει κεφάλαια που προωθεί στην ανάπτυξη και μπορεί να αφορούν από τη βελτίωση της ποιότητας της πρώτης ύλης στα πλαίσια καθετοποίησης της παραγωγής και την ελαχιστοποίηση του διαχειριστικού κόστους, μέχρι την ανάδειξη νέων προϊόντων που πληρούν τις προϋποθέσεις της υγιεινής διατροφής, που αναζητά σήμερα ο σύγχρονος καταναλωτής.

Παράλληλα ενισχύει την εξαγωγική δραστηριότητα της, η οποία υλοποιείται τα τελευταία χρόνια. «Η βελτίωση της διείσδυσης στην αμερικανική αγορά είναι ένα ακόμα βήμα. Ξεκινήσαμε προ διετίας και συνεχίζουμε να μπαίνουμε σε αλυσίδες. «Σήμερα το 8% του τζίρου μας είναι προϊόντα που φθάνουν στην Αμερική» σημειώνει ο κ. Χαλβατζής.

Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία εντάχθηκε και στο πρόγραμμα Συμβολαιακής Τραπεζικής, το οποίο συμβάλλει στην τόνωση της αγοράς των εγχώρια παραγόμενων πιστοποιημένων γεωργικών προϊόντων. Την ευρεία γκάμα προϊόντων της εταιρίας «Αγρόκηπος Χαλβατζή» βρίσκουν οι επισκέπτες – τουρίστες στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις της Hotel Brain Capital A.E και με αυτόν τον τρόπο γίνονται γνωστά και αναγνωρίσιμα στους επισκέπτες – καταναλωτές του ξενοδοχείου, οι οποίοι θα μπορούν να τα αναζητούν, είτε στην τοπική αγορά, είτε στις αγορές της χώρας τους.

Λαχανικά στον ατμό, μαρμελάδες με 100% φρούτα, γλυκά κουταλιού, έτοιμα φαγητά, παραδοσιακά τουρσιά, φρουτοσαλάτες, χαλβάς και κομπόστες είναι τα προϊόντα της οικογενειακής επιχείρησης που διαθέτει τα labels Αγρόκηπος Χαλβατζή, Μακεδονική, Οικογένεια Χαλβατζή, Αιγαίο και Top Fruit. Η σειρά λαχανικών στον ατμό «Αγρόκηπος Χαλβατζή» είναι μια επαναστατική αντιπρόταση στην κατηγορία του φρέσκου προϊόντος, καθώς παντρεύει τη φρεσκάδα του νωπού με την ευκολία στη χρήση, την ασφάλεια και την εγγύηση ποιότητας του συσκευασμένου προϊόντος.

Αγρόκηπος ΧαλβατζήςHotel Brain Capital A.E.