Ελλάδα|07.02.2020 19:19

ΕΛΤΑ: Τι ισχύει με τον εκτελωνισμό στις ηλεκτρονικές αγορές εκτός Ε.Ε.

Newsroom

Τα ΕΛΤΑ με ανακοίνωση που εξέδωσαν σχολίασαν τις πληροφορίες περι αλλαγών στα ειδικά τέλη εκτελωνισμού από χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης. «Τα ΕΛΤΑ προχωρούν σε διευκρινίσεις σε συνέχεια δημοσιευμάτων που προέκυψαν τις τελευταίες ώρες αναφορικά με τις αλλαγές στα ειδικά τέλη εκτελωνισμού και τα οποία έχουν προκαλέσει ανησυχία στους καταναλωτές που αγοράζουν προϊόντα από χώρες εκτός Ε.Ε» αναφέρει η ανακοίνωση.

«Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία διαβεβαιώνουν τους πελάτες που πραγματοποιούν αγορές από χώρες εκτός Ε.Ε. ότι για όλα τα αντικείμενα επιστολικού ταχυδρομείου που χαρακτηρίζονται  από τις Τελωνειακές Αρχές «Ελεύθερα», δηλαδή χωρίς τελωνειακή διασάφηση, το τέλος εκτελωνισμού ήταν και παραμένει μηδενικό. Τα αντικείμενα αυτά φέρουν την πράσινη αυτοκόλλητη ετικέτα» προστίθεται στην ανακοίνωση.

«Τα ΕΛΤΑ στις 03 Φεβρουαρίου 2020 αναπροσάρμοσαν την τιμολογιακή τους πολιτική, στα «Ειδικά Τέλη Εκτελωνισμού». Στο νέο τιμοκατάλογο έχει προστεθεί «Τέλος Εκτελωνισμού» για τα ταχυδρομικά αντικείμενα που φέρουν τελωνειακή διασάφηση, ακόμη κι αν κατά την διαδικασία εκτελωνισμού αυτή προσδιοριστεί ως μηδενική» συμπληρώνεται στην ανακοίνωση.

«Τέλος, θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε στους πελάτες ότι ο διαχωρισμός των ταχυδρομικών αντικειμένων που προέρχονται από τρίτες χώρες, σε αυτά που έχουν τελωνειακό ενδιαφέρον και σε αυτά που δεν έχουν, γίνεται από Τελωνειακές Αρχές και όχι από τα Ελληνικά Ταχυδρομεία, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις της ενωσιακής και εθνικής νομοθεσίας» καταλήγουν τα ΕΛΤΑ.

ΕΛΤΑτελωνείο