GreeceFromHome: Αναβαθμισμένο το discovergreece.com και εικονική περιήγηση στην Ελλάδα
NewsroomΜε αφορμή τη συμμετοχή του Discovergreece.com στην επιτυχημένη πρωτοβουλία #GreeceFromHome, αποτελώντας το βασικό όχημα προβολής της χώρας μας στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό, η Marketing Greece παρουσιάζει και ξεναγεί τον χρήστη στην Ελλάδα των εμπειριών και των ξεχωριστών της χαρακτηριστικών.
Προορισμοί, ιστορία, πολιτισμός, γαστρονομία, φυσική ομορφιά, τρόπος ζωής όλα εκείνα που συνθέτουν τη μοναδική τουριστική ταυτότητα της χώρας μας προβάλλονται μέσα από ένα σύγχρονο και πολύ φιλικό περιβάλλον.
Βασικός στόχος της αναβαθμισμένης τουριστικής πλατφόρμας είναι η μεταφορά του πραγματικού στον ψηφιακό κόσμο με τον πιο εμβυθιστικό τρόπο.
Εικονική περιήγηση
Μέσα από ιστορίες για προορισμούς και πλήθος ταξιδιωτικών εμπειριών ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να περιηγηθεί εικονικά στην Ελλάδα και να φανταστεί τον εαυτό του να ζει τη μαγεία της χώρας μας.
Από τη δημοφιλή ξενάγηση στο Μουσείο της Ακρόπολης, το διάσημο boat trip στο Ναυάγιο της Ζακύνθου και τη ξεχωριστή οινογευσιγνωσία στη Σαντορίνη μέχρι το εναλλακτικό village hopping στα χωριά των Παξών, τα hiking paths του Πηλίου και το rafting στη σκιά των Μετεώρων. Ιστορίες ντυμένες με πρωτογενές εντυπωσιακό περιεχόμενο που καθοδηγούν τον χρήστη να σχεδιάσει τη δική του εμπειρία στον ελληνικό προορισμό που θα επιλέξει.
Το Discovergreece.com, με φρέσκια αισθητική, δίνει έμφαση στο mobile experience και προσφέρει μια εμπειρία γεμάτη φως και ατμόσφαιρα Ελλάδας μέσα από τις ιστορίες του, οι οποίες θα εμπλουτίζονται και θα ανανεώνονται διαρκώς, αλλά και με την αξιοποίηση καινοτόμων εργαλείων, τα οποία τροφοδοτούν τον χρήστη με περιεχόμενο ταξιδιωτών που έχουν επισκεφθεί τον προορισμό, συντελώντας έτσι στην αυθεντικότητά του.
«Το Discovergreece.com γίνεται μέρος του #GreeceFromHome και είναι μεγάλη μας τιμή που η ταξιδιωτική μας πλατφόρμα συμβάλλει σε μια τόσο δυναμική πρωτοβουλία και συντάσσει τις δυνάμεις της με το Υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ και τη Google» αναφέρει, μεταξύ άλλων, η Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece.
- Δολοφονία 36χρονης στην Κρήτη: Η ψυχιατρική έκθεση για τον 33χρονο – Είχε προσπαθήσει να πατήσει και άλλη γυναίκα
- Δολοφονία στην Καλαμάτα: «Είχαμε προσωπικές διαφορές» - Πώς ο 35χρονος κατακρεούργησε το θύμα
- Πώς θα κάνουμε τελικά Χριστούγεννα; Το «καιρικό καρουζέλ» και οι «χιονοεκπλήξεις» - Οι τελευταίες προγνώσεις
- Γιώργος Καραμίχος για Χρήστο Μάστορα: «Δεν έχω τέτοια στεγανά ότι κάποιος πρέπει να είναι ηθοποιός για να παίξει»