Ζέρβας: Η Αθήνα εγκαινιάζει σταθμούς μετρό - Η Θεσσαλονίκη προσφεύγει στο... ΣτΕ
Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης κάνει λόγο για «σκοταδισμό που επιθυμεί τη στασιμότητα στην πόλη», προσθέτοντας ότι όσοι κατέθεσαν τη νέα προσφυγή «θέλουν προφανώς να φτάσουν στον τελικό τους στόχο: στην ακύρωση του έργου.🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋
![ethnos.gr](http://cdn.ethnos.gr/imgHandler/875/6480b96e-92db-4bc1-afa0-90989d750ea2.jpg)
Για προσπάθεια ακύρωσης του έργου του Μετρό της Θεσσαλονίκης κάνει λόγο ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας, σε γραπτή του δήλωση με αφορμή τη νέα προσφυγή κατά της απόφασης του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου για τη διαχείριση των αρχαιοτήτων του σταθμού της Βενιζέλου.
«Την ίδια μέρα που η Αττικό Μετρό ΑΕ εγκαινιάζει τρεις νέους σταθμούς στην επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά, αλλάζοντας τον κυκλοφοριακό χάρτη και τη ζωή στους δήμους της περιοχής, κάποιοι «ενεργοί» συμπολίτες μας και κάποιες «ευαίσθητες» συλλογικότητες προσφεύγουν στο Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) κατά της απόφασης του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου (ΚΑΣ) για τη διαχείριση των αρχαιοτήτων του σταθμού της Βενιζέλου» επισημαίνει χαρακτηριστικά ο κ. Ζέρβας.
Κάνει δε λόγο για «σκοταδισμό που επιθυμεί τη στασιμότητα στην πόλη» και «απόκρυψη της αλήθειας ότι τα αρχαία θα αποσπασθούν και θα επανέλθουν στη θέση τους κατά 92% με τις πλέον σύγχρονες και αποτελεσματικές μεθόδους».
![image_14.jpeg image_14.jpeg](/sites/default/files/images/2020/07/image_14.jpeg)
Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης αναφέρει ότι όσοι κατέθεσαν τη νέα προσφυγή «θέλουν προφανώς να φτάσουν στον τελικό τους στόχο: στην ακύρωση του έργου. Στο να μείνει η πόλη στάσιμη, έρμαιη των διαχρονικών της προβλημάτων. Το πράττουν άλλωστε ευθαρσώς σε κάθε περίπτωση. Ενάντια σε κάθε εξέλιξη της πόλης (περιφερειακή οδός, πλατεία Διοικητηρίου, επέκταση παλαιάς παραλίας, υποθαλάσσια αρτηρία, δημαρχιακό μέγαρο, ανάπλαση ΔΕΘ κτλ), κάνοντας ό,τι περνάει από το χέρι τους για να ματαιώσουν την εξέλιξη της πόλης».
Υπενθυμίζει, παράλληλα, ότι το Συμβούλιο της Επικρατείας έχει ήδη κρίνει νόμιμη και συνταγματική τη μεταφορά και επανατοποθέτηση των αρχαιοτήτων και τονίζει ότι «αν ως το 2023 δεν έχει ολοκληρωθεί το έργο, το ελληνικό δημόσιο θα πρέπει να επιστρέψει στην Ευρωπαϊκή Ένωση τουλάχιστον 800 εκατομμύρια ευρώ».
Επίσης επαναλαμβάνει τη δέσμευση των εμπλεκόμενων φορέων ότι το Μετρό και ιδιαίτερα ο σταθμός Βενιζέλου θα ολοκληρωθούν μέχρι το 2023 και διαβεβαιώνει ότι η Διοίκηση του Δήμου Θεσσαλονίκης θα επιβλέπει κάθε μέρα την υλοποίηση του έργου, μέχρι να μπει ο πρώτος επιβάτης στον πρώτο συρμό, τον Απρίλιο του 2023.
![image_16.jpeg image_16.jpeg](/sites/default/files/images/2020/07/image_16.jpeg)
Κουρσκ: Η Ουκρανία ελέγχει 1.150 τετραγωνικά χιλιόμετρα ρωσικού εδάφους και την πόλη Σούτζα – Και βρετανικά άρματα στην εισβολή
Δένδιας από Τήνο: Βαδίζουμε για τις ισχυρότερες Ένοπλες Δυνάμεις που είχαμε ποτέ
Φρίκη στην Ινδία για το βιασμό και τη δολοφονία νεαρής γιατρού: Μαζικές διαδηλώσεις σε πολλές πόλεις
Δείτε βίντεο: Στις παραλίες όσοι Αθηναίοι έμειναν στην Αθήνα το Δεκαπενταύγουστο
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr