Ενα «πράσινο» λεωφορείο ευρωπαϊκής τεχνολογίας στους δρόμους της Αθήνας
Tο εν λόγω demo bus είναι το πρώτο που εκτελεί δρομολόγιο με επιβάτες, χωρίς να χρειάζεται να επικυρώνουν εισιτήριο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋
Η ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα έχει μπει πιλοτικά και στις Οδικές Συγκοινωνίες, με τα «καθαρά» λεωφορεία να κάνουν δοκιμαστικές διαδρομές στο κέντρο της Αθήνας. Πριν από λίγες μέρες στους δρόμους της πρωτεύουσας κυκλοφορεί το δεύτερο ηλεκτροκίνητο όχημα, της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας Yutong, η οποία ανταποκρινόμενη στην ανοιχτή πρόσκληση του υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών, διέθεσε ένα σύγχρονο ηλεκτρικό λεωφορείο για δοκιμαστική κυκλοφορία στο δίκτυο της ΟΣΥ ΑΕ.
Tο εν λόγω demo bus είναι το πρώτο που εκτελεί δρομολόγιο με επιβάτες, χωρίς να χρειάζεται να επικυρώνουν εισιτήριο. Αυτό το διάστημα θα πραγματοποιεί σε καθημερινή βάση μια κυκλική διαδρομή εντός του κέντρου της Αθήνας και συγκεκριμένα: Ομόνοια, Κλαυθμώνος, Σύνταγμα, Φιλελλήνων, Συγγρού, Αγ. Φωτεινή, Κολυμβητήριο, Αγαλμα Λόρδου Βύρωνα, Σύνταγμα, Ακαδημία, Rex, Ομόνοια.
Το πρώτο ηλεκτροκίνητο λεωφορείο, που έκανε δοκιμαστικά δρομολόγια πριν από περίπου ένα μήνα, με διαδρομή από τον Aγιο Ιωάννη μέχρι την Κυψέλη, ήταν της κινεζικής εταιρείας BYD. Δεν μετέφερε επιβάτες, αλλά βάρη προκειμένου να προσομοιώνονται συνθήκες κανονικής κυκλοφορίας.
Στο επόμενο διάστημα στους δρόμους της Αθήνας θα δούμε να δοκιμάζονται ακόμη τέσσερις τύποι ηλεκτρικών οχημάτων. «Την επόμενη εβδομάδα θα δρομολογηθεί πιλοτικά ένα ακόμη λεωφορείο, αυτή την φορά ευρωπαϊκής τεχνολογίας προερχόμενο από την Τσεχία και εν συνεχεία από Ισπανία και άλλες ευρωπαϊκές χώρες », προανήγγειλε ο κ. Αγιάσογλου και πρόσθεσε ότι «σύντομα θα δοκιμαστούν οι δυνατότητες και άλλων αντίστοιχων αλλά διαφορετικών μοντέλων οχημάτων, προκειμένου να έχουμε το καλύτερο αποτέλεσμα στις προδιαγραφές ενόψει του μεγάλου διαγωνισμού του υπουργείου».
Υπενθυμίζεται, πως το λεωφορείο της Yutong, που δοκιμάζει αυτό το διάστημα η ΟΣΥ και θα κυκλοφορεί περίπου για δυο μήνες, έχει μήκος 12 μέτρα, 3 διπλές πόρτες, είναι μοντέλο χαμηλού δαπέδου χωρίς σκαλοπάτια εισόδου, διαθέτει ράμπα για ΑμΕΑ και η χωρητικότητα του σε επιβάτες είναι 27 καθήμενοι, 46 όρθιοι και 1 ΑμΕΑ. Διαθέτει κινητήρα ισχύος 350kw, με ροπή 1200Νm, σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα HSA, εμπρόσθιες κάμερες για αποφυγή σύγκρουσης και σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας. Η μπαταρία του είναι χωρητικότητας 350 kWh (μπορεί να φορτιστεί με ταχεία ή βραδεία φόρτιση), γυάλινα παράθυρα ανθεκτικά στην υπεριώδη ακτινοβολία και παρέχει θύρες USB σε διάφορα σημεία δίνοντας τη δυνατότητα στο επιβατικό κοινό να φορτίζει τις ηλεκτρονικές του συσκευές κατά τη διάρκεια της παραμονής του στο λεωφορείο.
Μητσοτάκης από Βουδαπέστη για ελληνοτουρκικά: Η κανονικότητα πρέπει να είναι ζητούμενο στις σχέσεις γειτονικών χωρών
«Υπάρχει ελευθερία για ανόητους στο Χ»: Η απάντηση της γερμανικής κυβέρνησης στον Έλον Μασκ
Η μητέρα της Ειρήνης προσφεύγει στη δικαιοσύνη για να ερευνηθεί ο θάνατος της κόρης της - Ζητεί να συσχετιστούν οι δικογραφίες
Παναγία των Παρισίων: Ήχησαν ξανά οι καμπάνες για πρώτη φορά μετά την πυρκαγιά του 2019
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr