Οι πωλητές του μέλλοντος δεν κινδυνεύουν από τα ρομπότ
Η έκθεση του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ για το Μέλλον των Θέσεων Εργασίας εντάσσει τους Πωλητές στην κατηγορία των επαγγελμάτων που δεν προβλέπεται να επηρεαστούν από το κύμα αυτοματοποίησης🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋
![Πηγή: AP Images](http://cdn.ethnos.gr/imgHandler/875/a0bc13df-e7f7-4740-9135-7190052b41b8.jpg)
Η αυτοματοποίηση και η ανάπτυξη της ρομποτικής υπόσχονται να διευκολύνουν την καθημερινότητα των ανθρώπων, απειλούν ωστόσο να αντικαταστήσουν μια σειρά επαγγελματιών. Σύμφωνα με έρευνες, περίπου το 30% των επαγγελμάτων, που σήμερα εξασκούν άνθρωποι, υπολογίζεται ότι θα εξαφανιστούν μέσα στην επόμενη 10ετία! Οι πωλητές ωστόσο δεν έχουν κάτι να... φοβούνται, καθώς είναι σχεδόν αδύνατο να υποκατασταθούν από τις διαθέσιμες τεχνολογίες αυτοματοποίησης.
Αυτό επισημαίνουν ο ΣΕΒ και το ελληνογερμανικό επιμελητήριο σε έκθεση για τις σύγχρονες γνώσεις και δεξιότητες που χρειάζονται οι επαγγελματίες των πωλήσεων. Επιπλέον, η έκθεση του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ για το Μέλλον των Θέσεων Εργασίας εντάσσει τους Πωλητές στην κατηγορία των επαγγελμάτων που δεν προβλέπεται να επηρεαστούν από το κύμα αυτοματοποίησης, ακριβώς επειδή πρόκειται ένα επάγγελμα άρρηκτα συνυφασμένο με την ανθρώπινη αλληλεπίδραση.
«Αυτό, όμως, σε καμία περίπτωση δεν αναιρεί την ανάγκη για αναβάθμιση των γνώσεων και των δεξιοτήτων τους στο σημερινό περιβάλλον ταχύτατων τεχνολογικών εξελίξεων. Στη σύγχρονη εκδοχή του επαγγέλματος, οι πωλητές οφείλουν να εξοικειώνονται με τη χρήση των νέων τεχνολογιών, να αφομοιώνουν νέες τεχνικές πωλήσεων και μάρκετινγκ και να διατηρούν επαρκή γνώση για τα χαρακτηριστικά των προϊόντων που πωλούν τα οποία, λόγω της τεχνολογικής εξέλιξης, μεταβάλλονται αρκετά συχνά», σημειώνεται.
![Microsoft](/sites/default/files/styles/default_teaser/public/images/2019/11/microsoft.jpg?itok=nw4SorHn)
Σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη μεταξύ επιχειρήσεων από τους κλάδους του λιανικού εμπορίου και της μεταποίησης οι δεξιότητες των πωλητών που αξιολογούνται ως ιδιαίτερα σημαντικές είναι η «Επικοινωνία», «Κριτική σκέψη», «Εργασία σε ομάδες» και «Διαχείριση χρόνου», «Προσδιορισμός των αναγκών του πελάτη», «Προσεκτική ακρόαση», «Διασφάλιση της ικανοποίησης του πελάτη» και «Διαπραγμάτευση».
Οι επιχειρήσεις εξέφρασαν έντονο ενδιαφέρον για την υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων που χρησιμοποιούν τεχνικές Μάθησης με Βάση την Εργασία δηλαδή πρακτική άσκηση (63%) και δευτερευόντως μαθητεία (50%). Επίσης περισσότερες από 7 στις 10 επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν θετικά το ενδεχόμενο συμμετοχής τους στη διαμόρφωση ενός πρότυπου προγράμματος κατάρτισης για Πωλητές.
Πηγές ΝΔ: Συγγνώμη Κασσελάκη σε Συραγγέλα για Πολάκη - «Ήταν υποκριτική»
Τι συζητήθηκε στο Μαξίμου για την άνοδο των τιμών χονδρικής του ηλεκτρικού ρεύματος: Ανακοινώσεις εντός των επόμενων ημερών
Έκτακτο δελτίο ΕΜΥ: Κορυφώνεται το κύμα καύσωνα Τετάρτη και Πέμπτη με 43αρια
Θύμα φάρσας στη Μύκονο ο Ματ Ντέιμον - Εκκενώθηκαν μαγαζιά λόγω προειδοποιήσης για βόμβα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr