Οι τουριστικοί πράκτορες της Θεσσαλονίκης αναμένουν την επιστροφή των τσάρτερ
Εν μέσω οργανωμένων εκδρομών στο εξωτερικό, λόγω των εορτών των Θεοφανείων, οι πτήσεις τσάρτερ από Κεντρική Ευρώπη προς Θεσσαλονίκη, αναμένονται αύριο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋
Η ταλαιπωρία που έχουν υποστεί χιλιάδες ταξιδιώτες τα τελευταία εικοσιτετράωρα, που είτε θέλησαν να αναχωρήσουν, είτε θέλησαν να επιστρέψουν στη Θεσσαλονίκη, δεν δείχνει ιδιαίτερη ανησυχία για τους τουριστικούς πράκτορες της πόλης, που για τις ημέρες των Θεοφανείων, έχουν στείλει οργανωμένα γκρουπ, κυρίως σε πόλεις της Κεντροδυτικής Ευρώπης.
Οπως επισημαίνει στο ethnos.gr ο γενικός γραμματέας της Ενωσης Ταξιδιωτικών Γραφείων Μακεδονίας Θράκης, Χρήστος Παπαδόπουλος, «αύριο, από το μεσημέρι και έως το βράδυ, αναμένουμε περί τις 2.000 – 2.500 αφίξεις, εκδρομέων, από πόλεις της Κεντροδυτικής Ευρώπης, Βουδαπέστη, Βιέννη, Πράγα, Μπρατισλάβα, Ζυρίχη κ.α.».
Ωστόσο, με αφορμή, τη μέγιστη ταλαιπωρία των επιβατών που ταξίδεψαν, από/προς το αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης, λόγω των έντονων καιρικών φαινομένων, που επικράτησαν στη συμπρωτεύουσα το τελευταίο εικοσιτετράωρο, ρωτήσαμε τον κ. Παπαδόπουλο, εάν είναι προετοιμασμένοι για να αντιμετωπίσουν τυχόν ακυρώσεις πτήσεων.
«Ο κόσμος που επιλέγει να ταξιδέψει με τουριστικό γραφείο, πρέπει να νιώθει ασφαλής» τονίζει στο ethnos.gr ο γενικός γραμματέας της Ενωσης Ταξιδιωτικών Γραφείων Μακεδονίας Θράκης, Χρήστος Παπαδόπουλος.
«Ο τουριστικός πράκτορας θα φροντίσει για το οτιδήποτε»
Σύμφωνα πάντα με τον κ. Παπαδόπουλο, η κάθε περίπτωση ακύρωσης πτήσης αντιμετωπίζεται διαφορετικά.
«Εμείς, το γνωρίζουμε εγκαίρως, και ανάλογα την περίπτωση πράττουμε, θα φροντίσουμε για το οτιδήποτε για τους πελάτες μας» αναφέρει στο ethnos.gr προσθέτοντας «κάνουμε τις απαραίτητες κινήσεις, βρίσκουμε την πιο καλή λύση, είτε μεταφορά σε ξενοδοχείο, είτε επιβίβαση σε άλλη πτήση είτε επιστροφή με λεωφορείο».
Αναφέρθηκε δε, σε περίπτωση ακύρωσης πτήσης χαμηλού κόστους αεροπορικής εταιρίας από Ρώμη προς Θεσσαλονίκη, πριν δυο μήνες, με την εταιρία να ενημερώνει τους επιβάτες, ή επιστροφή χρημάτων ή επιβίβαση σε πτήση ύστερα από τρεις μέρες.
«Είχαμε ένα γκρουπ 30 ατόμων στη συγκεκριμένη πτήση, και αμέσως, εξασφαλίσαμε την επιστροφή στους πελάτες μας, με άλλη αεροπορική εταιρία» αναφέρει στο ethnos.gr ο κ. Παπαδόπουλος.
Τέλος, επισημαίνει, ότι τουλάχιστον, μέχρι τη στιγμή του ρεπορτάζ μας, δεν φαίνεται κάποιο πρόβλημα για την επιστροφή των εκδρομέων από τα 4-5ήμερα πακέτα που είχαν κλειστεί για τις ημέρες των Θεοφανείων.
Ερευνητές ανέπτυξαν ακουστικά που μπορούν να εντοπίσουν πρώιμα σημάδια Αλτσχάιμερ - Πώς λετουργούν
Κατά της διαγραφής Σαμαρά ο Καραμανλής: Η κριτική δεν αντιμετωπίζεται με πειθαρχικά μέτρα - Δεν με ενδιαφέρει η Προεδρία
Εορταστικό ωράριο 2024: Πότε ξεκινάει - Ποιες Κυριακές θα είναι ανοιχτά τα μαγαζιά
Σε τροχιά κλιμάκωσης ο πόλεμος στην Ουκρανία; Το επόμενο βήμα του Πούτιν, τα πυρηνικά και ο παράγοντας Τραμπ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr