Ψηφιακοί νομάδες: Ακόμα και το lockdown είναι πιο ωραίο στην Αθήνα
Οι ψηφιακοί νομάδες είναι περιζήτητοι από πόλεις σε όλο τον κόσμο, όχι μόνο λόγω του προφανούς οικονομικού οφέλους, αλλά και λόγω του σημαντικού τους ρόλου στη διάδοση της γνώσης και της τεχνολογίας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτά ┋
Οι ψηφιακοί νομάδες της Αθήνας γίνονται οι πρωταγωνιστές της νέας καμπάνιας του «This is Athens» και χαρίζουν την μοναδική ματιά τους από την πόλη σε όλο τον κόσμο. Πρόκειται για τους ανθρώπους που, λόγω πανδημίας, εργάζονται από απόσταση, επέλεξαν να ζήσουν στην Αθήνα, για όσο διάστημα οι ιδιαίτερες αυτές συνθήκες το επιτρέπουν, και καταθέτουν την μαρτυρία τους στο διεθνές κοινό.
Διαβάστε επίσης: Κορονοϊός: Ποιοι είναι οι digital nomads που ήρθαν για να μείνουν
Ο Burak Cakmak, διευθυντής της διεθνούς φήμης σχολής σχεδίου «Parsons» στην Νέα Υόρκη και επιχειρηματίας, εξηγεί στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι έψαχνε «έναν προορισμό για να δραπετεύσει από τα πάντα» και νιώθει ότι «ανακάλυψε το κρυφό διαμάντι της Μεσογείου», όπου επαγγελματίες σαν τον ίδιο «μπορούν να έχουν την καλύτερη ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής, σε μια προσιτή τιμή, χωρίς να στερούνται τις ανέσεις και τα δικαιώματα που προσφέρει» η Ευρώπη. Τα τελευταία δέκα χρόνια ζει μεταξύ Λονδίνου και Νέας Υόρκης και παρόλο που, όπως ο ίδιος λέει, αγαπά «την ενέργεια και των δυο πόλεων» η Αθήνα του προσέφερε, εκτός από το «καλό κλίμα, το καλό φαγητό και την φιλοξενία των ανθρώπων», επιπλέον, «τον καλύτερο συνδυασμό φυσικής ομορφιάς, νέου πληθυσμού, ευχάριστων δραστηριοτήτων, καλών τιμών και εύκολης πρόσβασης για τα περισσότερα μέρη στην υπόλοιπη Ευρώπη και ακόμα μακρύτερα».
Ο Burak είναι ένα από τα πρόσωπα της εκστρατείας που έχει σαν στόχο, όσο η πανδημία δεν επιτρέπει τα ανέμελα ταξίδια και τον τουρισμό, να διατηρήσει την εικόνα και την ελκυστικότητα της Αθήνας ζωντανή. Η καμπάνια ξεκίνησε στα μέσα Ιανουαρίου και ήδη έχει προβληθεί σε περισσότερα από 6,3 εκατ. χρήστες στην Γερμανία, την Γαλλία, την Πολωνία, το Βέλγιο, την Ελβετία, την Αυστρία, την Ιρλανδία, την Πορτογαλία, την Ιταλία, την Αγγλία και την Ισπανία. Ο φορέας υλοποίησης, το «This is Athens» είναι ο κύριος πυλώνας της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ) και αποτελεί τον επίσημο οδηγό επισκεπτών για την Αθήνα. Στελέχη της ΕΑΤΑ αναφέρουν ότι μέσω των ψηφιακών νομάδων παρουσιάζεται η Αθήνα στους πιθανούς επισκέπτες, ώστε, μόλις οι συνθήκες το επιτρέψουν, η πόλη μας να έχει ένα δυνατό προβάδισμα. Μάλιστα, οι ίδιοι οι ψηφιακοί νομάδες διατύπωσαν τον τίτλο της εκστρατείας, «ακόμα και το lockdown είναι πιο ωραίο στην Αθήνα». «Συστήνω ανεπιφύλακτα σε όλους να κάνουν την Αθήνα τη βάση τους» λέει ο Burak καταθέτοντας την εμπειρία από την πόλη μας.
Η Safiya Mary Rose είναι κειμενογράφος από το Λονδίνο και ήρθε στην Αθήνα με τον σύντροφο της στα τέλη Οκτωβρίου. «Παρόλο που είχαμε επισκεφτεί πολλούς προορισμούς στην Γαλλία, την Ιταλία και την Ισπανία, δεν είχαμε ποτέ πραγματικά βρει "το μέρος μας"» λέει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Safiya. «Πιστεύω ότι η Αθήνα είναι ένα ιδανικό μείγμα αρχαίου και μοντέρνου: έχει όλα όσα περιμένεις να βρεις σε μια πρωτεύουσα, συν πολλή τέχνη, ιστορία και κουλτούρα. Είναι ένα διεθνές μέρος, με επιρροές από την Ανατολή και τη Δύση, με μια αίσθηση φιλοξενίας» τονίζει η ίδια, προσθέτοντας ότι είναι μια καλή βάση για όποιον θέλει να εξερευνήσει τα νησιά αλλά και την ηπειρωτική Ελλάδα. Ανάμεσα στις αγαπημένες της εμπειρίες έως τώρα είναι «η κολύμβηση στο "ζωντανό" νερό και το γεγονός ότι ήταν αρκετά ζεστά ώστε να κολυμπάω στη θάλασσα ακόμα και τον Ιανουάριο είναι μια τεράστια απόλαυση!». Επιπλέον, απολαμβάνει, όπως η ίδια λέει, την εξερεύνηση των γεύσεων, είτε μέσω εστιατορίων, είτε μέσω τοπικών προϊόντων: «τα φρούτα και τα λαχανικά εδώ είναι νόστιμα και είναι διασκεδαστικό να ανακαλύπτω ελληνικές συνταγές και να τις δοκιμάζω στο σπίτι».
Οι ψηφιακοί νομάδες είναι περιζήτητοι από πόλεις σε όλο τον κόσμο, όχι μόνο λόγω του προφανούς οικονομικού οφέλους, αλλά και λόγω του σημαντικού τους ρόλου στη διάδοση της γνώσης και της τεχνολογίας, αφού συνήθως πρόκειται για εργαζόμενους υψηλής εξειδίκευσης σε ανταγωνιστικά πεδία.
Στο μήνυμά του για την εκστρατεία, ο δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης υπογραμμίζει ότι «κάπως έτσι η Αθήνα ανοίγει ένα παράθυρο στα νέα δεδομένα που διαμορφώνονται παγκοσμίως. Παίρνει το μερίδιό της σε μία μορφή τουρισμού που, όπως όλα δείχνουν, ήρθε για να μείνει. Από τη μία πλευρά οι δυνατότητες της τεχνολογίας, από την άλλη το περιβάλλον που προσφέρει η πόλη, μάς βάζουν σε μία διαφορετική τροχιά. Όλα όσα περιγράφουν οι επαγγελματίες και οι εργαζόμενοι για την εμπειρία τους στην πρωτεύουσα, δείχνουν κάτι πολύ σημαντικό. Ότι μέσα σε αυτές τις συνθήκες, μπορούμε να αναζητήσουμε και να εφαρμόσουμε λύσεις που θα μας ετοιμάσουν για την επόμενη μέρα. Το στοίχημά μας τώρα, είναι να πάρουμε τη σωστή θέση στην εκκίνηση μίας νέας εποχής, που μπορεί να φέρνει πολλές αλλαγές και προβλήματα, αλλά μάς δείχνει και ένα διαφορετικό δρόμο για να αξιοποιούμε καλύτερα τα πλεονεκτήματά μας και να μη μένουμε στάσιμοι ποτέ. Ανασκουμπωνόμαστε και βάζουμε τα δυνατά μας για να γίνουν ακόμη περισσότεροι εκείνοι που θα επιλέξουν την Αθήνα ως σημείο αναφοράς για τη δουλειά τους από απόσταση και ανοιγόμαστε στον κόσμο, όχι μόνο με όσα προσφέρει το παρελθόν και η ιστορία της, αλλά και για τον σύγχρονο τρόπο ζωής στην πόλη».
Διαβάστε επίσης: Ο χώρος εργασίας μετά τον κορονοϊό: Λιγότερα γραφεία, περισσότερoς καφές
Επίθεση στο Μαγδεμβούργο: Τι γνωρίζουμε για τον δράστη – Η επιστολή στο AfD, ο θαυμασμός στον Μασκ και τα πυρά στη Μέρκελ
Εξάρχεια: Πώς εντόπισαν τον δράστη με το λοστάρι - Είχε συλληφθεί ξανά για επίθεση, αλλά κυκλοφορούσε ελεύθερος
Η σκοτεινή και χιονισμένη Λαπωνία και το τετ α τετ του Μητσοτάκη με τον Άη Βασίλη
Κιμ Καρντάσιαν: Ποζάρει με κόκκινο δερμάτινο φόρεμα και βαθύ ντεκολτέ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr