ΔΕΔΔΗΕ: Και χωρίς ρεύμα και υπέρογκες χρεώσεις για κλήσεις στο πενταψήφιο νούμερο
Από το υπουργείο Περιβάλλοντος Περιβάλλοντος δόθηκε εντολή στη ΔΕΔΔΗΕ να μην χρεωθούν οι πολίτες🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Αγανάκτηση προκαλούν στους πολίτες οι «φουσκωμένοι» λογαριασμοί τηλεφωνίας εξαιτίας των υπέρογκων χρεώσεων που δέχθηκαν τηλεφωνώντας στο 5ψηφιο τηλεφωνικό κέντρο του ΔΕΔΔΗΕ για να δηλώσουν τις διακοπές ηλεκτροδότησης κατά την πρόσφατη κακοκαιρία. Σύμφωνα με το αποκλειστικό ρεπορτάζ του OPEN TV, πολίτες οι οποίοι έμειναν για πολλές ώρες αποκλεισμένοι εξαιτίας της κακοκαιρίας «Μήδεια» που σάρωσε τη χώρα μας στα μέσα Φεβρουαρίου, καλούσαν τον ΔΕΔΔΗΕ για να μάθουν τι συμβαίνει και περίμεναν σε αναμονή που μπορεί να ξεπερνούσε ακόμα και τη μισή ώρα. Ολη αυτή την ώρα χρεώνονταν...
Διαβάστε ακόμα: «Όλυμπος»: Το… αμανάτι των Ολυμπιακών του 2004 που «πολέμησε» τη… Μήδεια
Χιλιάδες καταναλωτές που πήραν στα χέρια τους λογαριασμούς σταθερής και κινητής τηλεφωνίας και καλούνται τώρα να πληρώσουν υπέρογκα ποσά για τις κλήσεις τους στο τηλεφωνικό κέντρο του ΔΕΔΔΗΕ. «Μας είχαν σε αναμονή και δεν απαντούσαν στα τηλέφωνα. Παρόλα αυτά οι χρεώσεις προχωρούσαν κανονικά και δεν θεωρώ ότι ανταποκρίνονταν και στην κανονική τιμολόγηση» σημείωσε ένας από τους καταγγέλλοντες, μιλώντας στο OPEN TV.
Μάλιστα υπήρξε πολίτης που έμεινε χωρίς ρεύμα για 30 ώρες. Από τον λογαριασμό της κινητής του τηλεφωνίας φαίνεται ότι πραγματοποίησε πολλές κλήσεις στο 11500, δηλαδή τη γραμμή πληροφοριών του ΔΕΔΔΗΕ και χρεώθηκε 25 ευρώ που με τον ΦΠΑ έγιναν σχεδόν 32 ευρώ.
Δήμαρχος Βριλησσίων: Ετοιμάζουμε αγωγή και για τις χρεώσεις»
Ο δήμαρχος Βριλησσίων, Ξένος Μανιατογιάννης, σημείωσε μιλώντας στο OPEN πως θα υπάρξει αγωγή για την ταλαιπωρία των πολιτών αλλά και για τις υπέρογκες χρεώσεις του ΔΕΔΔΗΕ. «Διεκδικούμε με την αγωγή την οποία ετοιμάζουμε, υλική και ηθική αποζημίωση και του δήμου και των δημοτών για την ταλαιπωρία που υπέστησαν. Ενα κομμάτι της προσπάθειας μας θα είναι να μην υπάρχουν και αυτές οι άδικες χρεώσεις», υπογράμμισε ο δήμαρχος.
Εντολή από το υπουργείο Περιβάλλοντος να μην χρεωθούν οι πολίτες
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του OPEN, το ζήτημα των «φουσκωμένων» λογαριασμών που καλούνται να πληρώσουν οι πολίτες εξαιτίας της κακοκαιρίας έγινε γνωστό στο υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας που έδωσε εντολή στον ΔΕΔΔΗΕ να μην χρεωθούν οι πολίτες το κόστος των τηλεφωνημάτων στο 11500 «Βρισκόμαστε σε συνεννοήσεις με τους παρόχους σταθερής και κινητής τηλεφωνίας ώστε να αναλάβει πλήρως ο ΔΕΔΔΗΕ το κόστος των τηλεφωνημάτων των πολιτών στο 11500 τις ημέρες της κακοκαιρίας», αναφέρουν πηγές του ΔΕΔΔΗΕ. Το πώς θα αποφύγουν τη χρέωση οι πολίτες θα ανακοινωθεί από τον ΔΕΔΔΗΕ μέσα στις επόμενες ημέρες και κατά πάσα πιθανότητα τη Δευτέρα 1 Μαρτίου.
Διαβάστε ακόμα: Δικογραφία για τον λαϊκό τραγουδιστή που «πιάστηκε» σε παράνομη λέσχη
Πού ταξιδεύουν για Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά οι Έλληνες φέτος; Οι κορυφαίοι προορισμοί και το κόστος
«Πολιτικούς σαν τον Καραμανλή δεν τους χειροκροτάμε, τους στέλνουμε στη δικαιοσύνη»: Η Μαρία Καρυστιανού για τις εικόνες στις Σέρρες
Αύξηση των περιστατικών ευλογιάς των πιθήκων στην Ελλάδα - Επιβεβαιώθηκαν 18 κρούσματα
Η Κάρλα Μπρούνι γιορτάζει τα 57ά γενέθλιά της - Η ξεχωριστή ευχή της κόρης της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr