Ηλεκτρικά οχήματα: Αυξάνεται αλλά παραμένει μικρός ο στόλος στην Ελλάδα
Το μητρώο του υπουργειου περιλαμβάνει 4.474 αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα, εκ των οποίων τα 2.256, ταξινομήθηκαν φέτος.🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Σημαντική αύξηση καταγράφεται στις ταξινομήσεις ηλεκτροκίνητων οχημάτων, με βάση τα στοιχεία που παρουσίασε σήμερα, Πέμπτη, ο υφυπουργός Μεταφορών, Μιχάλης Παπαδόπουλος στο συνέδριο «Electric Vehicle Conference».
Συγκεκριμένα, από πέρυσι τον Σεπτέμβριο, οπότε ξεκίνησε το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά», παρατηρήθηκε σημαντική αύξηση στις ταξινομήσεις αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων με το σχετικό μητρώο του υπουργειου να περιλαμβάνει πλέον 4.474 αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα, εκ των οποίων τα 2.256, δηλαδή περισσότερα από τα μισά, ταξινομήθηκαν φέτος.
«Ενδεικτικά, πέρυσι, όλο το 2020 είχαν ταξινομηθεί 1.177 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα και θεωρείται βέβαιο, ότι έως το τέλος του έτους, θα έχουμε υπερδιπλασιασμό των ταξινομήσεων σε σχέση με πέρυσι. Μπορεί ο συνολικός αριθμός να μη φαίνεται μεγάλος, όμως είναι αδιαμφισβήτητη η ισχυρή δυναμική που καταγράφεται υπέρ της ηλεκτροκίνησης και η ανταπόκριση των πολιτών στην κυβερνητική πρωτοβουλία», τόνισε ο κ. Παπαδόπουλος.
Αναφορικά με το θεσμικό πλαίσιο για την υποστήριξη της χρήσης των ηλεκτροκίνητων οχημάτων, ο ίδιος σημείωσε ότι πρόσφατα εκδόθηκε η Κοινή Υπουργική Απόφαση που περιγράφει τους όρους και τις προϋποθέσεις αναγγελίας έναρξης λειτουργίας των συνεργείων που εκτελούν εργασίες επισκευής και συντήρησης σε οχήματα υψηλής τάσης.
Παράλληλα προωθείται η σχετική νομοθετική ρύθμιση που αφορά στους τεχνίτες, ώστε να είναι πλήρες το θεσμικό πλαίσιο που εξασφαλίζει την τεχνική υποστήριξη του ηλεκτροκίνητου οχήματος.
Επιπλέον δημιουργείται μια νέα επαγγελματική ειδίκευση σε ένα πεδίο με σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης και ευκαιρίες απασχόλησης.
Ο κ. Παπαδόπουλος τόνισε ακόμη πως στον νέο διαγωνισμό για την προμήθεια λεωφορείων αντιρρυπαντικής τεχνολογίας στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, ένα μεγάλο ποσοστό θα είναι ηλεκτροκίνητα.
Πρόσθεσε επίσης ότι δεν είναι μόνο οι δύο μεγαλύτερες πόλεις της χώρας που θα έχουν ηλεκτροκίνητα λεωφορεία, γιατί μέσω του νέου νόμου για τα Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας, Δήμοι και Περιφέρειες, έχουν την ευκαιρία να ενταχθούν σε προγράμματα χρηματοδότησης για την αγορά ηλεκτροκίνητων οχημάτων και δικτύου φορτιστών.
Δήμαρχος Συκεών στο ethnos.gr: Χρυσαυγίτες μέσα από τις φυλακές κινούν τα νήματα των αντιεμβολιαστών
Οικονόμου για Ελπιδοφόρο: Μας ενόχλησαν οι κινήσεις του – Εκφράσαμε τη δυσαρέσκειά μας
Άρειος Πάγος: «Φρένο» στο αυτόφωρο γιατρών και εκπαιδευτικών από μηνύσεις αντιεμβολιαστών
Νέα δεδομένα για την Πετίτο: Μαρτυρίες για την περίεργη συμπεριφορά του συντρόφου της στις διακοπές
Ματίας Λεσόρ: Για σπάσιμο στο πόδι κάνει λόγο ο Αταμάν – Η πρώτη εικόνα για το σοκαριστικό τραυματισμό
Ζοφερή ανάλυση: Τρόμος για την «καταιγίδα» Τραμπ – Έρχεται η ώρα της «Αποκάλυψης» για την Ευρώπη
Τέμπη: Συμπληρωματική απολογία από τον σταθμάρχη - «Δεν έπρεπε να με αφήσουν μόνο στη βάρδια»
Οι Massive Attack αποκάλυψαν γιατί αρνήθηκαν να λάβουν μέρος στο Coachella 2025
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr